Edhe pse zyrtarisht fillon me 21 qershor, fundjavat në plazh tregojnë që vera në Shqipëri tashmë ka ardhur. Ditë të nxehta, netë të gjata, birra të ftohta, biseda të këndshme, udhëtime, pushime! Marketierët dixhitalë impenjohen masivisht për të krijuar fushata të suksesshme për agjencitë turistike.
Ne përmendëm tashmë disa nga praktikat më të mira marketing për agjencitë turistike:
- Aktivitetet fizike sjellin performancë më të mirë në fushatat me video.
- Për përmbajtje të sponsorizuara dhe reklama në rrjete sociale, ngjyrat e fotot janë më të rëndësishme për performancë të lartë.
- 85% e videove në Facebook shihen pa zë, prandaj është mirë të shtohen titra.
Grafika e mëposhtme nga Think with Google tregon sa kërkime bëhen mesatarisht për një udhëtim. 419 momente dixhitale, që përfshijnë kërkime, video të para dhe vizita në faqe web.
37% e udhëtarëve mendojnë rreth planifikimit të udhëtimeve të paktën njëherë në muaj. Mendohet se çdo muaj rreth 106 milion vizitorë unikë në YouTube janë turistë.
Hinka (funnel) e kërkimit për udhëtime është ndarë nga Google në 4 momente:
- Kam dëshirë të udhëtoj.
- Koha për të bërë një plan!
- Po e rezervoj.
- Ah mezi ç’po pres!
Në 2014, normat e konvertimit u rritën me 88% për faqet mobile të udhëtimeve. Pra nëse nuk e ke bërë ende, optimizo faqen për përdorim në celular. Edhe pse proceset e fundit të hinkës (rezervimi, biletat, hoteli etj.) përgjithësisht bëhen në kompjuter, mund të humbasësh shumë klientë potencialë gjatë proçesit të fillimit.
Me reklamat native San Francisco Travel Association mori 1600% më shumë rezervime dhe uli me 95% koston e fitimit të klientëve (CPA).
Pse agjencitë e udhëtimit kanë rezultate kaq impresive me reklamat native?
Platformat e reklamimit nativ si Boost mund ti ofrojnë agjencive kontekst dhe targetizim që reklamat tradicionale thjesht nuk munden. Shanset janë që nëse reklama native shfaqet në vendin e duhur (një faqe udhëtimesh apo në blogun e një travel blogger), ajo do jetë shumë më e suksesshme. Përmbajtja e artikullit në vetvete po ashtu është kyçe për suksesin e fushatës. Çfarë mund t’i ofrosh turistave me marketingun nativ për të maksimizuar rezultatet?
Ofro ndjesi
Kjo reklamë native në BBC Travel tregon për jetën e lundërtarëve. Udhëtimet detare vërtet ofrojnë perspektiva natyrore dhe kulturore ndryshe nga çdo aktivitet tjetër. Një histori e bukur, që i shtyn të gjithë kuriozët të prenotojnë fundjavën e tyre si detarë. Lexo 20000 lega nën det, ha peshk të freskët dhe shijo detin. Përfshi thirrje veprimi të tilla të parezistueshme, që i japin lexuesve ndjesinë sikur janë aty.
Ofro histori
Kush nuk i do The Beatles? Dashuria e John Lennon dhe Yoko Ono është një nga më të përfolurat dhe më të ëmblat në histori. Nëse je fans, patjetër i ke parasysh momentet e tyre të bukura. Imazhi i mëposhtëm është pjesë e videos për këngën legjendare Give Peace A Chance. Me rastin e 50 vjetorit të saj, hotelet Hilton krijuan një seri videosh për të nderuar këtë moment që ka ndodhur në Hilton Amsterdam. Paqe, dashuri dhe reklama native plot nostalgji!
Ofro zgjedhje
T Brand Studio është filiali i marketingut i The New York Times, dedikuar krijimit të kontentit të sponsorizuar. Për të promovuar turizmin në Tokio, ato krijuan një faqe interaktive dhe ofruan 3 lloje të ndryshme vendesh në Tokio. Guida është shumë interesante, e bukur vizualisht dhe CTA në fund e goditur:
Fjala planifiko (planning) dërgon në një faqe ku mund të rezervosh fluturimin për Tokio menjëherë. Fjala përjeto (experience) dërgon te TripAdvisor, ku mund të rezervosh bileta për muzeume, lundrime, kopshte botanikë dhe shumë aktivitete të tjera. Një faqe, shumë opsione.
Udhëtimet dhe pushimet janë pjesa më e bukur e vitit për ne. Krijo reklama native tejet kreative me shembujt dhe këshillat e mësipërme për ta bërë agjencinë tënde atë që i ofron këto momente të paharrueshme dashuruesve të udhëtimeve.
Një strategji promovimi është thelbësore për pozicionimin e markës tuaj në treg, duke i bërë njerëzit të vetëdijshëm për produktet ose shërbimet që ju ofroni dhe se si ata mund të përfitojnë duke ju zgjedhur ju. Por me kaq shumë marka që ofrojnë produkte ose shërbime të ngjashme si ju, teknikat tuaja promovuese mund të […]
Është koha për të rimenduar se si të promovoni llogarinë tuaj në Instagram. Pse tani? Sepse evolucioni dhe rritja e shpejtë e platformës do të thotë se ajo që funksionoi në të kaluarën nuk do t’ju sjellë të njëjtin lloj angazhimi sot. Bazuar në statistikat e fundit të Instagramit, hapësira vizuale po bëhet gjithnjë e […]
Marketingu i mediave sociale mund të ndihmojë në rritjen e ndërgjegjësimit të markës, njohjes së markës dhe shitjeve duke përmirësuar marrëdhëniet tuaja me klientët. Një plan cilësor i përmbajtjes së mediave sociale mund t’ju ndihmojë të fitoni më shumë ndjekës dhe të arrini më shumë njerëz. Kur përdoret si duhet, marketingu i mediave sociale mund […]
Dictionary.com e përkufizon marketingun si, “veprim ose biznes i promovimit dhe shitjes së produkteve ose shërbimeve, duke përfshirë kërkimin e tregut dhe reklamimin”. Çfarë është marketingu? Marketingu i referohet çdo veprimi që një kompani ndërmerr për të tërhequr një audiencë drejt produktit ose shërbimeve të kompanisë nëpërmjet mesazheve me cilësi të lartë. Marketingu synon […]
Katër P-të janë një “miks marketingu” i përbërë nga katër elementë kryesorë – produkti, çmimi, vendi dhe promovimi – të përdorura gjatë marketingut të një produkti ose shërbimi. Në mënyrë tipike, bizneset i marrin parasysh katër P-të kur krijojnë plane dhe strategji marketingu për të tregtuar në mënyrë efektive për audiencën e tyre të synuar. […]
Reklamimi është një aspekt i marketingut. Ndërsa marketingu është qasja e përgjithshme për të folur me klientët për markën tuaj, reklamimi është zakonisht një formë e paguar e mesazheve e krijuar për të çuar në shitje. Reklamimi mund të jetë afatshkurtër për një promovim të veçantë ose i vazhdueshëm, por zakonisht kërkon një investim financiar. […]
Video është një mjet komunikimi i pasur vizualisht i përshtatshëm për të përshtatur çdo audiencë dhe për të shkëmbyer çdo mesazh.
Me 86% të klientëve të gatshëm për të paguar ekstra për të kaluar një eksperiencë cilësore (si klient), bizneset sot po përballen me një zgjedhje.
Përveç adoptimit të softuerit të “easy to use CRM”, a jeni në dijeni të vështirësive që kalon ekipi juaj i shitjeve?
Në çdo koorporatë, biznese të mëdha apo të vogla, struktura e ekipit të shitjes është i rëndësishëm si formohet dhe organizimi i punës mes pjestarëve të ekipit. Nëse deri më tani, struktura e grupit që kompania juaj ka përdorur ka ecur për mrekulli por ditët e fundit shitjet kanë filluar të kenë rënie, atëhere është […]