Ushqimi, pjesë e përditshme dhe e pandashme e jetës sonë. Ne ndajmë ushqimin me të njerëzit tanë të dashur, ne flasim rreth pjatave tona të preferuara dhe teknikave të reja të gatimit. Pavarësisht se ushqimi na duhet për të mbijetuar, ne kemi një marrëdhënie komplekse me të përtej nevojës. Ne dalim për darkë për të festuar një lajm të mirë. Çlirojmë stresin duke ngrënë, hamë për tu socializuar, hamë për shije etj. Ushqimi është art më vete, e kush e ka perfeksionuar më mirë sesa një shef kuzhine?!
Nga njëra anë, ushqimi nuk ka nevojë për shumë argumente mbrojtëse. A të është shfaqur ndonjëherë një ëmbëlsirë në Instagram dhe veç aq është dashur që stomaku të fillonte protestat? Pikërisht! Nga ana tjetër, restorantet dhe ushqimet vazhdojnë të shtohen dhe të rafinohen. Shpesh, është e vështirë të zgjedh6ësh se ku do të hash.
Ke një piceri klasike dhe dëshiron të tërheqësh personat që preferojnë picat italiane? Do të gjesh dashuruesit e çokollatës? Ofron ushqime pa gluten? Për të shtuar klientelën tuaj, ja disa taktika për marketingun e restoranteve dhe ushqimeve sipas AdEspresso:
- Inkurajo vlerësimet në Google, Facebook apo Trip Advisor. Gjithashtu inkurajo kontentin e gjeneruar nga klientët, p.sh. fotot, i cili ka konvertim më të lartë 4.5%
- Thjeshto procesin e porositjes sa më shumë të jetë e mundur
- Përdor përshkrime dhe foto me cilësi të lartë që ngjallin uri për pjatat që ofron
- Ndaj ushqime sezonale dhe oferta të limituara për të krijuar një sens urgjence
- Trego kontent prapa skenave- çfarë ndodh në kuzhinë, histori të stafit etj.
- Përpiqu të përgjigjesh në kohë rreth pyetjeve apo sqarimeve që të kërkohen nga klientët online
- Krijo video native, perfomojnë jashtëzakonisht mirë në platformat sociale
Mundësitë që dikush të vizitojë adresën fizike të një dyqani, restoranti në këtë rast, rriten me 21% kur ato ekspozohen ndaj një reklame native.
“Ke punuar fort sot, shpërble veten me Happy Hour- 50% më lirë për antipasta dhe pica.” Bën sens që kompanitë shprehen se rritja e fitimeve në dyqan (in-store lift) është 300% më e lartë nga reklamat native sesa nga reklamat standarte!¹ Nuk ndërpret eksperiencën online, fotoja shkakton neps, vlera e ofertës dhe CTA janë të qarta dhe kjo e bën të suksesshme reklamën.
Ushqimet më të postuara në Instagram? Pica, sushi dhe biftek! Në Facebook mund të targetizoni personat që pëlqejnë një ushqim të caktuar.
Ju shtoni klientët, ato hanë sushi, të gjithë fitojnë!
Wu Tang Clan, një nga grupet më të famshëm të hip-hop në Amerikë dhe Impossible Burgers kanë bashkëpunuar për këtë reklamë. Impossible Burgers ofrojnë hamburgera vegjetarianë, ato kanë thyer rekorde me shitjet. Një prej komenteve e quante partneritetin “gjënë më të paparë në Youtube për momentin”. Episodi i mëposhtëm i vendosur në hapësirë bashkon kontentin e mirë, reklamat native dhe marketingun me influencues. Nëse produkti është inovativ, mos ki frikë të dalësh nga kornizat dhe të diferencosh restorantin dhe strategjinë e marketingut nga pjesa tjetër e tregut.
Me çfarë shkon ushqimi? Me pije sigurisht! Ja një tjetër shembull bashkëpunimi, mes publikimit të famshëm rreth ushqimit dhe pijeve Eater, me pijen alkoolike gin The Botanist. Artikulli tregon vendet më të mira në New York për të pirë një gin tonik. Kontenti është krijuar nga skuadra kreative e publikuesit (Eater) dhe shkrimi, fotot dhe stili janë tepër cilësorë dhe të sofistikuar.
Ushqimi është art më vete. Emisione, seriale, piktura, tatuazhe, libra, poema, i janë dedikuar këtij arti. Restorantet janë ndërtuar si bashkim i profesionalizmit, guximit dhe pasionit për ushqimin. Reklamat native mund tju diferencojnë dhe të vënë në pah vlerën e restorantit juaj si një eksperiencë kulinare që nuk duhet humbur.
¹Study: Native ads beat display for driving visits to physical stores
Një strategji promovimi është thelbësore për pozicionimin e markës tuaj në treg, duke i bërë njerëzit të vetëdijshëm për produktet ose shërbimet që ju ofroni dhe se si ata mund të përfitojnë duke ju zgjedhur ju. Por me kaq shumë marka që ofrojnë produkte ose shërbime të ngjashme si ju, teknikat tuaja promovuese mund të […]
Është koha për të rimenduar se si të promovoni llogarinë tuaj në Instagram. Pse tani? Sepse evolucioni dhe rritja e shpejtë e platformës do të thotë se ajo që funksionoi në të kaluarën nuk do t’ju sjellë të njëjtin lloj angazhimi sot. Bazuar në statistikat e fundit të Instagramit, hapësira vizuale po bëhet gjithnjë e […]
Marketingu i mediave sociale mund të ndihmojë në rritjen e ndërgjegjësimit të markës, njohjes së markës dhe shitjeve duke përmirësuar marrëdhëniet tuaja me klientët. Një plan cilësor i përmbajtjes së mediave sociale mund t’ju ndihmojë të fitoni më shumë ndjekës dhe të arrini më shumë njerëz. Kur përdoret si duhet, marketingu i mediave sociale mund […]
Dictionary.com e përkufizon marketingun si, “veprim ose biznes i promovimit dhe shitjes së produkteve ose shërbimeve, duke përfshirë kërkimin e tregut dhe reklamimin”. Çfarë është marketingu? Marketingu i referohet çdo veprimi që një kompani ndërmerr për të tërhequr një audiencë drejt produktit ose shërbimeve të kompanisë nëpërmjet mesazheve me cilësi të lartë. Marketingu synon […]
Katër P-të janë një “miks marketingu” i përbërë nga katër elementë kryesorë – produkti, çmimi, vendi dhe promovimi – të përdorura gjatë marketingut të një produkti ose shërbimi. Në mënyrë tipike, bizneset i marrin parasysh katër P-të kur krijojnë plane dhe strategji marketingu për të tregtuar në mënyrë efektive për audiencën e tyre të synuar. […]
Reklamimi është një aspekt i marketingut. Ndërsa marketingu është qasja e përgjithshme për të folur me klientët për markën tuaj, reklamimi është zakonisht një formë e paguar e mesazheve e krijuar për të çuar në shitje. Reklamimi mund të jetë afatshkurtër për një promovim të veçantë ose i vazhdueshëm, por zakonisht kërkon një investim financiar. […]
Video është një mjet komunikimi i pasur vizualisht i përshtatshëm për të përshtatur çdo audiencë dhe për të shkëmbyer çdo mesazh.
Me 86% të klientëve të gatshëm për të paguar ekstra për të kaluar një eksperiencë cilësore (si klient), bizneset sot po përballen me një zgjedhje.
Përveç adoptimit të softuerit të “easy to use CRM”, a jeni në dijeni të vështirësive që kalon ekipi juaj i shitjeve?
Në çdo koorporatë, biznese të mëdha apo të vogla, struktura e ekipit të shitjes është i rëndësishëm si formohet dhe organizimi i punës mes pjestarëve të ekipit. Nëse deri më tani, struktura e grupit që kompania juaj ka përdorur ka ecur për mrekulli por ditët e fundit shitjet kanë filluar të kenë rënie, atëhere është […]