Mban mend kur agjentët e shitjeve shkonin derë më derë? Si marketierët e afiliuar (affiliate) të ditëve të sotme, agjentët e shitjeve merrnin komision për çdo produkt të shitur.
Influencuesit kanë audienca të mëdha të cilëve mund t’i rekomandojnë produktet e tyre të preferuara, shpesh dhe një kod me të cilin audienca mund të përfitojë zbritje. Marketierët e afiliuar më të mirë e dinë që ato nuk ecin para nëse përpiqen t’i shesin çdokujt. Duhet investuar kohë dhe përpjekje për të identifikuar konsumatorët potencialë dhe për të krijuar strategji marketingu veçanërisht për to. Një nga ato strategji është kontenti.
Llojet më të mira të kontentit për marketierët e afiliuar
Nëse po kërkon “përzierjen perfekte” atëherë do zhgënjehesh. Çfarë funksionon për dikë mund të mos funksionojë për një tjetër.
Dy faktorët e suksesit për të cilët të gjithë marketierët bien dakord janë cilësia dhe frekuenca e kontentit. Nëse krijon kontent të mirë dhe e publikon në vendet e duhura, shitjet do të vijnë. Ja disa formate kontenti që duhen konsideruar:
1. Libra elektronikë & Guida
Librat elektronikë (Ebook) të mirëshkruar dhe guidat ndihmojnë në ndërtimin e markës dhe fitimin e besimit të audiencës. Kjo teknikë po përdoret gjerësisht për të promovuar shërbime. Promovo produktin në një guidë të mirë, dhe do paguhesh çdo herë që dikush bën blerje duke përdorur linkun apo kodin tënd. Ebook-et dhe guidat janë gjithashtu një nga mënyrat më të mira për të ndërtuar listat e email-eve. Duke nxitur përdoruesit të regjistrohen për të marrë librin, mund t’i bësh pjesë të strategjisë së marketingut me email.
2. Email
Disa thonë se marketingu me email ka mbaruar. Në realitet, kjo është larg së vërtetës. Pavarësisht boom-it të rrjeteve sociale, email është akoma një mjet esencial për ata që dinë ta përdorin. Duke ndjekur sjelljen dhe aktivitetin e konsumatorëve, marketierët e afiliuar mund të ndërtojnë lista me email cilësorë. Më vonë mund t’i përdorin ato për të ndërtuar fushatat e synuara.
Promovimi i një shërbimi tek ato që kanë shfaqur tashmë interes për produkte të ngjashme rrit efektivitetin e fushatës. Për shembull, një përdorues shkarkon librin “Guidë për video marketing”, nëpërmjet email-it të tij bie dakord për të marrë njoftime për oferta të ngjashme. Kjo të lejon të përshtatësh ofertat që i dërgon në të ardhmen, bazuar në interesin e shprehur. Kështu, sigurohesh që audienca merr informacione që i interesojnë vertet.
3. Përshtatja e faqeve prezantuese
Sipas Charles Ngo, një nga marketierët e afiliuar më të paguar, faqet prezantuese (landing pages) të dobëta janë faktorë kyç në dështimin e fushatave. Faqet prezantuese janë mundësi për të konvertuar vizitorët në klientë potencialë (leads). Gjithsesi edhe nëse janë krijuar nga e njëjta kompani apo individ, ato duhen përshtatur sipas nevojave, interesave dhe sjelljeve të audiencës së targetuar.
Sigurohu që landing page:
- Është i optimizuar për kompjuter dhe për telefon
- Hapet shpejt
- Inkurajon vizitorët të kryejnë veprime duke krijuar ndjesi urgjence
- Eviton opsionet e navigimit apo të shpërqëndrimit që mund të ndikojnë vëmendjen e vizitorit
- Ka një CTA (call-to-action) të qartë dhe efektiv

4. Postimet në Blog
Si marketier i afiliuar, ka shanse që ke tashmë një blog aktiv. Nëse jo, ç’pret?
Kur njerëzit besojnë në ekspertizën apo mendimin tënd, ato me shumë gjasa do ndjekin rekomandimet e tua.
Ke qenë i pandershëm dhe ke dhënë përshtypje fallco apo ke promovuar produkte të këqija? Përpjekjet e tua nuk do jenë frytdhënëse. Për të qenë i sigurt që përpjekjet e tua nuk po dëmtojnë marrëdhënien tënde me audiencën, gjithmonë promovo shërbime që janë të rëndësishme për lexuesit dhe blogun tënd.
Kompanitë mund të të ofrojnë komisione të majme. Nëse produkti i tyre nuk i shërben audiencës, promovimi i tij nuk do të sjellë asnjë të mirë! Marketimi i produkteve të papërshtatshme do shkatërrojë besimin të cilin ke investuar aq kohë dhe energji për ta krijuar.
Rikthehemi te blog… Nëse kërkon në Google “këpucët më të mira të vrapit” (best running shoes) rezultati i parë është një postim nga blogu Runner’s World.
Postimi i mundëson lexuesve një listë me këpucët më të mira të vrapit në treg, së bashku me çmimet dhe link-et ku mund t’i blejnë. Kur një lexues klikon “Bli tani”, blogu i dërgon në faqen Web të shitësit. Në këtë rast, firmat, klientët dhe marketieri i afiliuar, të gjithë fitojnë.
5. Video
Me më shumë se 1.8 miliard përdorues në muaj, YouTube nuk është vetëm platforma e videove më e madhe në botë, por gjithashtu një kanal shumë fitimprurës. Ashtu si me kontentin e shkruar, marketierët orientojnë trafikun në faqen prezantuese (landing page) të shitësit. Të gjithë kemi parë video ku një person flet për një produkt dhe përfitimet që produkti sjell, ndjekur nga linku ku mund ta blejmë. P.S. Gjithmonë i duhet treguar shikuesve kur link-et apo kodet janë të sponsorizuara dhe ti fiton prej tyre.
Marketingu i afiliuar, nëse bëhet siç duhet, është një strategjii fitimprurëse dyfishe. Ndihmon marketierët të paguhen për kontentin që krijojnë, si dhe bizneset të rrisin numrin e klientëve. Bazuar te target grupi, mund të përdorësh një, disa ose të gjitha formatet e kontentit të përmendura më sipër për të promovuar produktet e afiliuara.
Adaptuar nga Outbrain.
A e dini se 93% e mesazheve reklamuese arrijnë tek audienca e gabuar? Reklamuesit po dërgojnë mesazhe te audiencat e gabuara, të cilat per rrjedhoje mund të nxisin indirekt përdoruesit të bllokojnë, injorojnë ose bezdisen nga reklamat. Për më tepër, mesazhet reklamuese që arrijnë tek përdoruesit e gabuar do të thotë që përmbajtja është e […]
Sot 30% e përdoruesve të internetit përdorin adblocker për të bllokuar reklamat/banera, ndaj reklamuesit duhet të gjejnë mënyra të reja për të arritur audiencat dhe për të shitur produkte. Për shumë marka, reklamat native janë zgjidhja. Studimet tregojnë që deri në fund të vitit 2021, reklamat native do të sigurojnë 74% të të gjitha të […]
Analiza e konkurrencës është një element kryesor i marketingut dixhital. Ajo tregon se si konkurrentët tuaj kanë kaluar sfida të ngjashme të marketingut me tuajat. Për më tepër mësoni çfarë ka funksionuar (dhe çfarë jo) me ta. Analizimi i konkurrentëve tuaj mund t’ju ndihmojë të poziciononi më mirë brenda një fushe specifike. Nëse doni të […]
Kur jeni duke nisur një fushatë marketingu në internet, sfidat me të cilat do të haseni janë të shumta, por kjo vetëm në rast se nuk mësoni disa “truk”- e të vogla, që do t’ju informojnë mbi rrugën e duhur që duhet të ndiqni, për të depërtuar në “sytë” dhe “veshët” e konsumatorëve tuaj tipikë! […]
Rritja e trafikut cilësor të faqes në internet është diçka për të cilën çdo biznes përpiqet, pavarësisht nëse ata sapo fillojnë ose janë të mirë-vendosur. Ka kaq shumë resurse për rritjen e trafikut, kështu që për ata që sapo e kanë nisur, nga të fillojnë? Këtu janë 4 mënyra për të rritur trafikun e faqes […]
Ekziston një arsye kryesore pse videot native kane fituar epërsi ndaj videos së rregullt dhe ja: Videot native nuk janë ndërhyrëse, kështu që nuk e bezdisin audiencën siç bëjnë reklamat e tjera. Reklamat video native synojnë të përputhen me pamjen, ndjesinë dhe website-s në të cilën ato shfaqen. Në 2021, reklamat me video do të […]
Bukuria e vërtetë e marketingut të kontentit qëndron në sa mënyra të ndryshme mund të bëhet, por për ironi të fatit kjo është gjithashtu një nga aspektet më sfiduese të tij. Mënyrat më të mira për të bërë marketing të kontentit fillojnë të gjitha me të kuptuarit e asaj çfarë është marketingu i përmbajtjes dhe […]
Pavarësisht sa të bukura janë landing pages, është shkrimi që bën ndryshimin se me sa efektshmëri një landing page konverton vizitorët. Nga titulli tek thirrja për veprim (CTA), çdo aspekt i shkrimit është thelbësor për t’ju ndihmuar të arrini qëllimin tuaj për të marrë përfitime dhe shitje. Në këtë udhëzues ju do të shikoni si […]
Kur bëhet siç duhet, një fushatë e marketingut të përmbajtjes mund t’iu hapë shumë dyer për të arritur qëllimet tuaja të përgjithshme të marketingut dhe KPI. Ju mund të rritni awarness, madje edhe të bëni shitje, por para se të filloni fushatën dhe të arrini sukses duhet të ndërtoni strategji të caktuara. Bashkimi i të […]
Një strategji e mirë marketingu është thelbësore për çdo biznes. Ajo ju ndihmon të arrini audiencën e synuar dhe të rritni biznesin tuaj në afatgjatë. Kur jeni duke menduar se çfarë strategjie marketingu do të ndiqni në median tuaj sociale duhet të keni parasysh qëllimet dhe ku dëshironi të arrini. Marketingu i kontentit është arti […]