“Nuk ke kurrë një mundësi të dytë për një përshtypje të parë”. Secili prej nesh i kushton sadopak rëndësi pamjes së jashtme. Ne e dimë që veshja dhe paraqitja serioze ndikojnë te formimi i opinionit. Veshja mund të duket si diçka sipërfaqësore, por kujdesi për veten nënkupton një mendësi. Shpesh herë kur dukemi mirë, ndihemi mirë. Kjo është një prej arsyeve pse moda dhe markat e veshjeve janë një industri multi-milion dollarëshe.
Studimi i parë për perceptimet rreth marketingut dixhital dhe reklamave native në fushën e modës dhe bukurisë:
- Tregoi rritje të investimit te marketingu dixhital, deri në 60% të buxhetit të përgjithshëm.
- Raportoi shkallë të lartë kënaqësie për reklamat native. 60% e të intervistuarve donin të paktën të dyfishonin investimet e tyre në këtë fushë të re.
Reklamat native janë e ardhmja e marketingut dixhital. Moda inkurajon inovacionin, por si mund të përdorim specifikisht reklamat native inovative për të shtuar klientët?
Ide dhuratash
Për festën e babait, Gear Patrol ka bashkëpunuar me Minnetonka në këtë artikull të këndshëm me ide dhuratash që mund ti bësh babait. Artikulli ofron 12 ide origjinale, një prej tyre këpucët Minnetonka. Shkrimi tregon çfarë i bën ato speciale dhe pse janë dhurata ideale për babain. Por a ishte ky shkrim një strategji e suksesshme marketingu? Mund të themi që po: 22% rritje konvertimesh dhe 92% rritje të ardhurash¹ 🙂
Shembuj të ndryshëm
TheOutnet.com është ndër faqet më të famshme të veshjeve online. Artikulli i tyre në një faqe mode përmend 4 trende pranverore të cilat menjëherë të ngrejnë humorin. Ndoshta po mendon: veshjet të ngrenë humorin? Por në fakt ngjyrat e hapura dhe kombinimet e propozuara duken vërtet sikur mund të të afektojnë pozitivisht humorin. Reklama native emërtohet si e sponsorizuar, por siç shohim nuk pengon navigimin dhe përshtatet me pjesën tjetër të faqes. Idealisht, duhet ti ofrosh disa opsione klientëve. Merr parasysh shije të ndryshme, stile jetese të ndryshme dhe faktorë të tjerë që mund të ndikojnë. TheOutnet ka arritur 318%² rritje në përmendjen e brand-it, dhe ka krijuar një imazh të konsoliduar me anë të fushatave të ngjashme.
Opsione luksoze
Markat high-class po kërkojnë mënyra inovative për të treguar vlerat e tyre. Atyre i duhet të kushtojnë ekstra kujdes në shpërndarjen e mesazheve, duke u siguruar të respektojnë eksperiencën e naviguesit.
Ky artikull është shkruar dhe sponsorizuar nga Ralph Lauren. Fansat e modës e njohin faqen WHO WHAT WEAR. Ata mbulojnë trendet e fundit, stilin e VIP-ave dhe ofrojnë sugjerime nga ekspertët e modës dhe bukurisë. Kjo reklamë native nga Ralph Lauren propozon rikthimin te veshjet klasike. Ajo përfshin disa shembuj veshjesh si dhe link-et ku mund të blihen.
Reklama native e mësipërme e Ralph Lauren? Rezultoi kaq e suksesshme sa është përsëritur për sezonin pranverë/verë 2019.
Platformat që përfaqësojnë dhe kujdesen për strategjinë e marketingut të markave si Dior, Chanel, Givenchy e Swarovski, p.sh. Style Coalition arrijnë deri në 1,875,233,120 lexues blogjesh me kontentin dhe influencuesit e tyre! Kjo platformë tregon më së miri se fuqia e reklamimit nativ është e pamohueshme.
Industria e modës lejon, madje inkurajon, inovacionin. Firmat më të famshme thyejnë shpesh tabu-të. Ato provokojnë ndjenja, ato kombinojnë ngjyra dhe tekstura, jashtë kornizave. Ato rrezikojnë, ato kujdesen për klientët dhe dëshirat e nevojat e tyre! Provo diçka ndryshe nëse dëshiron të jesh ndër liderat e industrisë së modës.
Referenca:
¹ How TheOutnet stole the show through content and innovation
² How lifestyle magazine Gear Patrol leads an image-based commerce-related content strategy
Një strategji promovimi është thelbësore për pozicionimin e markës tuaj në treg, duke i bërë njerëzit të vetëdijshëm për produktet ose shërbimet që ju ofroni dhe se si ata mund të përfitojnë duke ju zgjedhur ju. Por me kaq shumë marka që ofrojnë produkte ose shërbime të ngjashme si ju, teknikat tuaja promovuese mund të […]
Është koha për të rimenduar se si të promovoni llogarinë tuaj në Instagram. Pse tani? Sepse evolucioni dhe rritja e shpejtë e platformës do të thotë se ajo që funksionoi në të kaluarën nuk do t’ju sjellë të njëjtin lloj angazhimi sot. Bazuar në statistikat e fundit të Instagramit, hapësira vizuale po bëhet gjithnjë e […]
Marketingu i mediave sociale mund të ndihmojë në rritjen e ndërgjegjësimit të markës, njohjes së markës dhe shitjeve duke përmirësuar marrëdhëniet tuaja me klientët. Një plan cilësor i përmbajtjes së mediave sociale mund t’ju ndihmojë të fitoni më shumë ndjekës dhe të arrini më shumë njerëz. Kur përdoret si duhet, marketingu i mediave sociale mund […]
Dictionary.com e përkufizon marketingun si, “veprim ose biznes i promovimit dhe shitjes së produkteve ose shërbimeve, duke përfshirë kërkimin e tregut dhe reklamimin”. Çfarë është marketingu? Marketingu i referohet çdo veprimi që një kompani ndërmerr për të tërhequr një audiencë drejt produktit ose shërbimeve të kompanisë nëpërmjet mesazheve me cilësi të lartë. Marketingu synon […]
Katër P-të janë një “miks marketingu” i përbërë nga katër elementë kryesorë – produkti, çmimi, vendi dhe promovimi – të përdorura gjatë marketingut të një produkti ose shërbimi. Në mënyrë tipike, bizneset i marrin parasysh katër P-të kur krijojnë plane dhe strategji marketingu për të tregtuar në mënyrë efektive për audiencën e tyre të synuar. […]
Reklamimi është një aspekt i marketingut. Ndërsa marketingu është qasja e përgjithshme për të folur me klientët për markën tuaj, reklamimi është zakonisht një formë e paguar e mesazheve e krijuar për të çuar në shitje. Reklamimi mund të jetë afatshkurtër për një promovim të veçantë ose i vazhdueshëm, por zakonisht kërkon një investim financiar. […]
Video është një mjet komunikimi i pasur vizualisht i përshtatshëm për të përshtatur çdo audiencë dhe për të shkëmbyer çdo mesazh.
Me 86% të klientëve të gatshëm për të paguar ekstra për të kaluar një eksperiencë cilësore (si klient), bizneset sot po përballen me një zgjedhje.
Përveç adoptimit të softuerit të “easy to use CRM”, a jeni në dijeni të vështirësive që kalon ekipi juaj i shitjeve?
Në çdo koorporatë, biznese të mëdha apo të vogla, struktura e ekipit të shitjes është i rëndësishëm si formohet dhe organizimi i punës mes pjestarëve të ekipit. Nëse deri më tani, struktura e grupit që kompania juaj ka përdorur ka ecur për mrekulli por ditët e fundit shitjet kanë filluar të kenë rënie, atëhere është […]