Faqet e falenderimit: çfarë janë dhe si ti përdorim?

Çdokush e vlerëson një “Faleminderit”. Kjo është e vërtetë në biznes, në marrëdhënie personale dhe në fushatat marketing. Pasi një konsumator përfundon një proces të caktuar p.sh. shkarkon librin tënd, mund të duket si fundi i bashkëpunimit tuaj. Në të vërtetë kjo nënkupton një mundësi për të zhvilluar marrëdhënie të mëtejshme. Përmirëso faqen e falenderimit për të forcuar lidhjet me konsumatorët. Si? Faleminderit që pyete!

Ji i sjellshëm dhe i përzemërt

Qëllimi kryesor i çdo faqeje falenderimi është të thotë faleminderit. Një falenderim i thjeshtë bën shumë punë për të krijuar një marrëdhënie besimi dhe vlerësimi, kështu që sigurohu që gjuha e faqes të jetë e sinqertë dhe e përzemërt.

Mesazhi i falenderimit të Target është i qartë dhe i ngrohtë, qenushat sigurisht janë gjithmonë një ide e mirë. Mos ki frikë të vendosësh disa fraza personale dhe të bësh humor. Lër anën tënde kreative të shkëlqejë në faqen e falenderimit!

Ofro opsione për veprimin e rradhës

“Faleminderit” nuk ka pse të jetë “Mirupafshim”. Jepi klientëve oferta dhe sugjerime për t’i mbajtur të angazhuar: një demo, një postim popullor te blogu ose një produkt plotësues. Target ofron tre veprime vijuese në faqen e falenderimit.

Krijo ndjesi pozitive

Rastet studimore dhe dëshmitë janë mjete të fuqishme të marketingut të kontentit. 60% e njerëzve janë të gatshëm të japin informacionet e tyre personale në këmbim të rasteve studimore. Pasi konsumatorët potencialë kanë treguar interes për shërbimet e tua, faqja e falenderimit është vendi perfekt për të “shërbyer” histori suksesi.

Video – nëse ke, përdori

Video është një nga formatet më angazhuese të kontentit. Të paraqitura në një faqe prezantuese, videot mund të rrisin konvertimet me 80%. Pse mos t’i përfshijmë në një moment kur përdoruesi është i gatshëm të ndërveprojë me ofertën? Krahasuar me thirrje veprimi të tjera (CTA) që paraqiten në faqe, video është një qasje e butë shitje, e dizenjuar për të joshur ato që kanë shfaqur tashmë vëmendje.

Përdor imazhet

Ka shumë shembuj të suksesshëm të faqeve të falenderimit me bazë tekstin. Por shpesh imazhet i bëjnë faqet më tërheqëse, ftuese dhe me kthim më të lartë. Pas tre ditësh, 65% e kontentit vizual mbahet mend, krahasuar me 10% të tekstit. Grafikët duhet të jenë të theksuar, me ngjyra dhe totalisht në linjë me pamjen e markës e ndjesinë që ajo jep.

Bëj një ofertë të parefuzueshme

Pse mos t’i shpërblejmë vizitorët që kanë plotësuar tashmë hapin e kërkuar? Jepi një ofertë, kohë prove falas, kupon ose një ulje në faqen e falenderimit për të shprehur realisht vlerësimin tënd. Një ofertë speciale mund të jetë mundësia për t’i kther ato në konsumatorë besnikë.

Faleminderit shpesh thuhet në fund të një bisede, por jo në rastin e marketingut të kontentit. Nuk ka rëndësi në çfarë hapi janë klientët, rrëmbe çdo mundësi të artë për të forcuar lidhjen me to. Kjo përfshin faqen e falenderimit.

Adaptuar nga Outbrain

March 24, 2020

Me 86% të klientëve të gatshëm për të paguar ekstra për të kaluar një eksperiencë cilësore (si klient), bizneset sot po përballen me një zgjedhje.

March 19, 2020

Përveç adoptimit të softuerit të “easy to use CRM”, a jeni në dijeni të vështirësive që kalon ekipi juaj i shitjeve?

March 13, 2020

Në çdo koorporatë, biznese të mëdha apo të vogla, struktura e ekipit të shitjes është i rëndësishëm si formohet dhe organizimi i punës mes pjestarëve të ekipit. Nëse deri më tani, struktura e grupit që kompania juaj ka përdorur ka ecur për mrekulli por ditët e fundit shitjet kanë filluar të kenë rënie, atëhere është […]

March 11, 2020

Ndërsa jemi në tre muajt e parë të vitit, ne menduam që do të ishte një ide e shkëlqyer për të ndarë statistikat më të rëndësishme të mediave sociale për vitin 2020.

February 22, 2020

Për bizneset e vogla dhe të mesme, përdorimi i influencer-ave në rrjetet sociale është edne një fushë e re e marketingut, e cila ka nevojë për eksplorim.

February 21, 2020

Njerëzit blejnë nga njerëz që njohin, pëlqejnë dhe besojnë. Por, në epokën dixhitale, të pasurit shumë informacion online do të thotë se ne mund të arrijmë shumë gjëra bazuar në iniciativën tonë për të investiguar për informacion përpara se të takojmë dikë, të investojmë te ai apo t’i besojmë.

February 5, 2020

Përcakto çdo fazë të “gypit” dhe departamentin përgjegjës Përgatit materiale dhe oferta specifike, në bazë të statusit aktual të Lead-it Mos u demotivoni nga Lead-et e refuzuara. Rivlerësoni arsyet dhe përdorini si një mundësi për t’u përmirësuar Kujdes me Lead-et “premtuese”! Koha e kthimit është e rëndësishme Për organizatat B2C dhe B2B, procesi i gjenerimit […]

February 4, 2020

Boost Discovery ju mundëson të gjithë bizneseve në Shqipëri të reklamojnë një larmishmëri të gjerë produktesh dhe shërbimesh në të gjithë rrjetin tonë të reklamimit

January 23, 2020

Në këtë artikull ne do t’ju japim 8 këshilla për marketingun e kontentit B2C, për të gjitha ato biznese të vogla që dëshirojnë të përmirësojnë strategjitë e tyre të marketingut dhe të fitojnë më shumë konsumatorë.

October 5, 2019

Pavarësisht trendeve, disa forma reklamimi janë të konsoliduara në treg dhe nuk zhgënjejnë asnjëherë. Mësoni për 5 prej tyre.