Një strategji fitimprurëse është ajo e kthimit të të dhënave të brendshme në material me vlerë për skuadrat e marketing dhe PR. Kjo strategji është shpërblyese për shtypin, kompaninë tuaj, si dhe konsumatorët që shuajnë kuriozitetin rreth një aspekt të punës suaj. Ne folëm për disa prej praktikave më të mira të përdorura nga CarGurus, GrubHub etj. Siç pamë, aspektet e tyre pozitive janë të panumërta.
Gati për të ndarë të dhënat tuaja? Ja disa këshilla për kompanitë që kërkojnë të kthejnë të dhënat e tyra në kontent:
Tregoni respekt për kohën e lexuesve
Athenahealth e konsideron afatgjatë strategjinë e të dhënave si kontent. Për ta, nuk është thjesht një përpjekje për të krijuar trafik. Duke publikuar të dhënat e veta, ato krijojnë një besueshmëri ndaj markës. Qoftë për shtypin, qoftë për një klient të mundshëm, të dhënat duhet të jenë të vlefshme. Ata duhet të ndihen më të informuar pas leximit, jo sikur ju thjesht u përpoqët ti shisnit produktin tuaj. Kjo perspektivë i lejon kontentit kohën për të marrë mjaftueshëm vëmendje për të arritur qëllimet e biznesit. Kur krijoni kontent me vlerë, klientët do ju besojnë dhe ju zgjedhin.
Bashkëpunoni
Kombinoni të dhënat tuaja me biznese të tjera. Duke bërë bashkë disa burime të dhënash mund të krijoni interpretime interesante. Për shembull, GrubHub kombinon të dhënat me Zocdoc. Ata kanë treguar se njerëzit hanë më shumë supë kur janë sëmurë. Bashkëpunimet mund të lejojnë markën tuaj të lidhet me audienca jashtë zonës së saj demografike. Gjithashtu, mund t’ju vijnë dhe ide ose ftesa për partneritete të ardhshme.
Bëni të qartë kontekstin (dhe bëjeni interesant)
Sigurohuni të jepni kontekst të mjaftueshëm rreth rëndësisë së të dhënave. Ju nuk duhet të shpërndani numra pa kuptim. Në momentin që procesi i kërkimit mbaron, skuadra juaj marketing mund të fillojë të transformojë rezultatet. Kontenti duhet të jetë interesant dhe ti prezantojë audiencës suaj fakte në një mënyrë unike. Ndoshta ju nuk keni nevojë të dini kontekstin, por nëse klientët tuaj nuk janë të fushës, për ta konteksti është shumë i rëndësishëm.
Përveç të rejave rreth fushës suaj, disa opsione që ju mund të konsideroni janë:
- infografikët
- rastet e studimit (case studies)
- seri postimesh në blog.
Jepini kohën e duhur kësaj strategjie
Marketingu i kontentit është ende një fushë e re e marketingut, për botën e sidomos për Shqipërinë. Ai mund të ketë një kthim investimi (ROI) më të vonuar në kohë, por kjo nuk do të thotë që ju duhet të demoralizoheni. Përdorimi i të dhënave të brendshme është një mënyrë interesante, pa shumë kosto për të krijuar kontent origjinal.
Si shumë kompani, ju mund të hasni vështirësi në gjetjen e historive që kapin shtypin derisa diçka e re ndodh, për shembull prezantimi i një produkti të ri. Publikimi i të dhënave ju lejon të jeni autor aktiv në tregimin e historisë së markës suaj. Duke zbuluar vazhdimisht gjetje të reja, ju gjeneroni ndërgjegjësim më të madh rreth industrisë suaj. Kjo ndihmon që audienca të krijojë një lidhje më të fortë me biznesin tuaj.
Adaptuar nga Outbrain.
Një strategji promovimi është thelbësore për pozicionimin e markës tuaj në treg, duke i bërë njerëzit të vetëdijshëm për produktet ose shërbimet që ju ofroni dhe se si ata mund të përfitojnë duke ju zgjedhur ju. Por me kaq shumë marka që ofrojnë produkte ose shërbime të ngjashme si ju, teknikat tuaja promovuese mund të […]
Është koha për të rimenduar se si të promovoni llogarinë tuaj në Instagram. Pse tani? Sepse evolucioni dhe rritja e shpejtë e platformës do të thotë se ajo që funksionoi në të kaluarën nuk do t’ju sjellë të njëjtin lloj angazhimi sot. Bazuar në statistikat e fundit të Instagramit, hapësira vizuale po bëhet gjithnjë e […]
Marketingu i mediave sociale mund të ndihmojë në rritjen e ndërgjegjësimit të markës, njohjes së markës dhe shitjeve duke përmirësuar marrëdhëniet tuaja me klientët. Një plan cilësor i përmbajtjes së mediave sociale mund t’ju ndihmojë të fitoni më shumë ndjekës dhe të arrini më shumë njerëz. Kur përdoret si duhet, marketingu i mediave sociale mund […]
Dictionary.com e përkufizon marketingun si, “veprim ose biznes i promovimit dhe shitjes së produkteve ose shërbimeve, duke përfshirë kërkimin e tregut dhe reklamimin”. Çfarë është marketingu? Marketingu i referohet çdo veprimi që një kompani ndërmerr për të tërhequr një audiencë drejt produktit ose shërbimeve të kompanisë nëpërmjet mesazheve me cilësi të lartë. Marketingu synon […]
Katër P-të janë një “miks marketingu” i përbërë nga katër elementë kryesorë – produkti, çmimi, vendi dhe promovimi – të përdorura gjatë marketingut të një produkti ose shërbimi. Në mënyrë tipike, bizneset i marrin parasysh katër P-të kur krijojnë plane dhe strategji marketingu për të tregtuar në mënyrë efektive për audiencën e tyre të synuar. […]
Reklamimi është një aspekt i marketingut. Ndërsa marketingu është qasja e përgjithshme për të folur me klientët për markën tuaj, reklamimi është zakonisht një formë e paguar e mesazheve e krijuar për të çuar në shitje. Reklamimi mund të jetë afatshkurtër për një promovim të veçantë ose i vazhdueshëm, por zakonisht kërkon një investim financiar. […]
Video është një mjet komunikimi i pasur vizualisht i përshtatshëm për të përshtatur çdo audiencë dhe për të shkëmbyer çdo mesazh.
Me 86% të klientëve të gatshëm për të paguar ekstra për të kaluar një eksperiencë cilësore (si klient), bizneset sot po përballen me një zgjedhje.
Përveç adoptimit të softuerit të “easy to use CRM”, a jeni në dijeni të vështirësive që kalon ekipi juaj i shitjeve?
Në çdo koorporatë, biznese të mëdha apo të vogla, struktura e ekipit të shitjes është i rëndësishëm si formohet dhe organizimi i punës mes pjestarëve të ekipit. Nëse deri më tani, struktura e grupit që kompania juaj ka përdorur ka ecur për mrekulli por ditët e fundit shitjet kanë filluar të kenë rënie, atëhere është […]