Çdokush e vlerëson një “Faleminderit”. Kjo është e vërtetë në biznes, në marrëdhënie personale dhe në fushatat marketing. Pasi një konsumator përfundon një proces të caktuar p.sh. shkarkon librin tënd, mund të duket si fundi i bashkëpunimit tuaj. Në të vërtetë kjo nënkupton një mundësi për të zhvilluar marrëdhënie të mëtejshme. Përmirëso faqen e falenderimit për të forcuar lidhjet me konsumatorët. Si? Faleminderit që pyete!
Ji i sjellshëm dhe i përzemërt
Qëllimi kryesor i çdo faqeje falenderimi është të thotë faleminderit. Një falenderim i thjeshtë bën shumë punë për të krijuar një marrëdhënie besimi dhe vlerësimi, kështu që sigurohu që gjuha e faqes të jetë e sinqertë dhe e përzemërt.
Mesazhi i falenderimit të Target është i qartë dhe i ngrohtë, qenushat sigurisht janë gjithmonë një ide e mirë. Mos ki frikë të vendosësh disa fraza personale dhe të bësh humor. Lër anën tënde kreative të shkëlqejë në faqen e falenderimit!
Ofro opsione për veprimin e rradhës
“Faleminderit” nuk ka pse të jetë “Mirupafshim”. Jepi klientëve oferta dhe sugjerime për t’i mbajtur të angazhuar: një demo, një postim popullor te blogu ose një produkt plotësues. Target ofron tre veprime vijuese në faqen e falenderimit.
Krijo ndjesi pozitive
Rastet studimore dhe dëshmitë janë mjete të fuqishme të marketingut të kontentit. 60% e njerëzve janë të gatshëm të japin informacionet e tyre personale në këmbim të rasteve studimore. Pasi konsumatorët potencialë kanë treguar interes për shërbimet e tua, faqja e falenderimit është vendi perfekt për të “shërbyer” histori suksesi.
Video – nëse ke, përdori
Video është një nga formatet më angazhuese të kontentit. Të paraqitura në një faqe prezantuese, videot mund të rrisin konvertimet me 80%. Pse mos t’i përfshijmë në një moment kur përdoruesi është i gatshëm të ndërveprojë me ofertën? Krahasuar me thirrje veprimi të tjera (CTA) që paraqiten në faqe, video është një qasje e butë shitje, e dizenjuar për të joshur ato që kanë shfaqur tashmë vëmendje.
Përdor imazhet
Ka shumë shembuj të suksesshëm të faqeve të falenderimit me bazë tekstin. Por shpesh imazhet i bëjnë faqet më tërheqëse, ftuese dhe me kthim më të lartë. Pas tre ditësh, 65% e kontentit vizual mbahet mend, krahasuar me 10% të tekstit. Grafikët duhet të jenë të theksuar, me ngjyra dhe totalisht në linjë me pamjen e markës e ndjesinë që ajo jep.
Bëj një ofertë të parefuzueshme
Pse mos t’i shpërblejmë vizitorët që kanë plotësuar tashmë hapin e kërkuar? Jepi një ofertë, kohë prove falas, kupon ose një ulje në faqen e falenderimit për të shprehur realisht vlerësimin tënd. Një ofertë speciale mund të jetë mundësia për t’i kther ato në konsumatorë besnikë.
Faleminderit shpesh thuhet në fund të një bisede, por jo në rastin e marketingut të kontentit. Nuk ka rëndësi në çfarë hapi janë klientët, rrëmbe çdo mundësi të artë për të forcuar lidhjen me to. Kjo përfshin faqen e falenderimit.
Adaptuar nga Outbrain
Një strategji promovimi është thelbësore për pozicionimin e markës tuaj në treg, duke i bërë njerëzit të vetëdijshëm për produktet ose shërbimet që ju ofroni dhe se si ata mund të përfitojnë duke ju zgjedhur ju. Por me kaq shumë marka që ofrojnë produkte ose shërbime të ngjashme si ju, teknikat tuaja promovuese mund të […]
Është koha për të rimenduar se si të promovoni llogarinë tuaj në Instagram. Pse tani? Sepse evolucioni dhe rritja e shpejtë e platformës do të thotë se ajo që funksionoi në të kaluarën nuk do t’ju sjellë të njëjtin lloj angazhimi sot. Bazuar në statistikat e fundit të Instagramit, hapësira vizuale po bëhet gjithnjë e […]
Marketingu i mediave sociale mund të ndihmojë në rritjen e ndërgjegjësimit të markës, njohjes së markës dhe shitjeve duke përmirësuar marrëdhëniet tuaja me klientët. Një plan cilësor i përmbajtjes së mediave sociale mund t’ju ndihmojë të fitoni më shumë ndjekës dhe të arrini më shumë njerëz. Kur përdoret si duhet, marketingu i mediave sociale mund […]
Dictionary.com e përkufizon marketingun si, “veprim ose biznes i promovimit dhe shitjes së produkteve ose shërbimeve, duke përfshirë kërkimin e tregut dhe reklamimin”. Çfarë është marketingu? Marketingu i referohet çdo veprimi që një kompani ndërmerr për të tërhequr një audiencë drejt produktit ose shërbimeve të kompanisë nëpërmjet mesazheve me cilësi të lartë. Marketingu synon […]
Katër P-të janë një “miks marketingu” i përbërë nga katër elementë kryesorë – produkti, çmimi, vendi dhe promovimi – të përdorura gjatë marketingut të një produkti ose shërbimi. Në mënyrë tipike, bizneset i marrin parasysh katër P-të kur krijojnë plane dhe strategji marketingu për të tregtuar në mënyrë efektive për audiencën e tyre të synuar. […]
Reklamimi është një aspekt i marketingut. Ndërsa marketingu është qasja e përgjithshme për të folur me klientët për markën tuaj, reklamimi është zakonisht një formë e paguar e mesazheve e krijuar për të çuar në shitje. Reklamimi mund të jetë afatshkurtër për një promovim të veçantë ose i vazhdueshëm, por zakonisht kërkon një investim financiar. […]
Video është një mjet komunikimi i pasur vizualisht i përshtatshëm për të përshtatur çdo audiencë dhe për të shkëmbyer çdo mesazh.
Me 86% të klientëve të gatshëm për të paguar ekstra për të kaluar një eksperiencë cilësore (si klient), bizneset sot po përballen me një zgjedhje.
Përveç adoptimit të softuerit të “easy to use CRM”, a jeni në dijeni të vështirësive që kalon ekipi juaj i shitjeve?
Në çdo koorporatë, biznese të mëdha apo të vogla, struktura e ekipit të shitjes është i rëndësishëm si formohet dhe organizimi i punës mes pjestarëve të ekipit. Nëse deri më tani, struktura e grupit që kompania juaj ka përdorur ka ecur për mrekulli por ditët e fundit shitjet kanë filluar të kenë rënie, atëhere është […]