Rëndësia e marketingut të kontentit është e padiskutueshme. Në ditët e sotme, ku teknologjia vetëm evolon, kreativiteti dhe inovacioni vlerësohen gjithmonë e më shumë. Informacioni në internet është i shumtë, madje ndonjëherë i tepërt. Kur janë cilësorë, artikujt e shkruar janë një mënyrë shumë e mirë për të diferencuar biznesin tuaj.
Procesi i të shkruarit ka disa hapa. Kur shkruani artikuj, ku fokusoheni? Te përmbajtja, audienca, mesazhi që dëshironi të përcillni? Ndonjëherë e dimë që në fillim titullin, ndonjëherë vendosim për finalin në fund të shkrimit. Sidoqoftë ai është shumë i rëndësishëm dhe i duhet kushtuar vëmendja e duhur.
Provoni disa tituj
Sipas CoSchedule, nga 10 veta që hasin artikullin tuaj, tetë persona shohin titujt dhe vetëm dy lexojnë. Titulli duhet të jetë interesant që të tërheqë sa më shumë persona të lexojnë më tepër. Sugjeroni 3-5 tituj për një artikull. Shpesh thjesht ti shohim të shkruara mundësitë, mjafton për të na qartësuar cili titull është më i miri. Një këshillë tjetër: nëse shkruani në gjuhën angleze, ka disa programe falas që analizojnë titujt dhe ju sugjerojnë ndryshimet e nevojshme.
Ngjallni kuriozitetin
Nëse lexoni një titull që ju çudit aq sa ta rilexoni, personi që e ka shkruar ka arritur qëllimin e dëshiruar. Bëni lexuesit kuriozë me titullin, sa përveçse të rilexohet, të krijohet dëshira për të lexuar artikullin dhe për të mësuar më shumë.
Një fjalë e çuditshme, një fakt thuajse i pabesueshëm, një rezultat i mrekullueshëm, ngjallni kuriozitetin e audiencës dhe vlerësoni kohën e tyre me të dhëna që ja vlejnë.
Përdorni formate të suksesshme
Çfarë është një format i suksesshëm? Disa shembuj janë: listat (p.sh. 4 arsye pse publikuesit duhet të përdorin reklamat native), si të bëjmë diçka “how to-s” (p.sh. Si të rrisni produktivitetin në punë?), guida (p.sh. Rezultate të shkëlqyera për agjenci imobiliare: ja si), si dhe pyetjet (p.sh. 7 pyetje me designerin tonë: historiku, programet dhe sekretet e design) që janë tepër të suksesshme.
Shtoni efektin “ngjitës”
Ekspertët e artikujve viralë kanë zbuluar disa ngjashmëri mes artikujve që ndahen në rrjete sociale me mijëra herë. Ka diçka ngjitëse rreth tyre, por jo nuk ka të bëjë me sëmundjet. Titulli duhet të përmbajë diçka që e bën të vështirë mos të duash ta ndash me një mik, një koleg apo në Facebook. Faktorë ngjitës mund të jenë: surpriza, ankthi, frika, dëshira, shoku etj. Dëshironi të mësoni më shumë rreth këtyre faktorëve? Mund të lexoni këtë analizë për 21 tituj viralë dhe çfarë emocionesh ato kanë përdorur për rezultatet e pabesueshme që kanë arritur.
Mësojini audiencës
Shumë prej nesh janë të dedikuar të mësojnë në mënyrë të vazhueshme dhe të përmirësojnë veten. Një pjesë e madhe e informacionit që ne marrim vjen nga burimet online. Me anë të titullit, shfaqini audiencës përfitimin që leximi i artikullit do sjellë për ta. Do mësojnë rreth marketingut, si të bëjnë kek pa gluten, do prezantohen me gjuhën frënge? Mësojini diçka të re audiencës- fakte, kërkime, histori suksesi, ide.
Provoni lloje dhe forma të ndryshme titujsh, shihni çfarë preferojnë lexuesit tuaj dhe testoni në mënyrë konstante për të arritur rezultatet e dëshiruara me titujt dhe shkrimet tuaja.
Reklamimi është mënyra më e lehtë dhe më efektive për të tërhequr vëmendjen te marka juaj. Ndryshe nga format e tjera të marketingut, reklamimi synon grupe njerëzish dhe jo individë dhe zakonisht ekzekutohet përmes llojeve të ndryshme të mediave, duke përfshirë televizionin, radion, gazetën, revistën dhe internetin. Por përveç tërheqjes së vëmendjes së klientëve të […]
Çfarë është marketingu i mediave sociale? Marketingu i mediave sociale nënkupton përdorimin e platformave të mediave sociale si Instagram, Twitter dhe Facebook për të promovuar markën tuaj dhe për të shitur produktin ose shërbimin tuaj. Nëse biznesi juaj del me një artikull të ri dhe planifikoni të promovoni lançimin në mediat sociale, ky është marketingu […]
Një strategji promovimi është thelbësore për pozicionimin e markës tuaj në treg, duke i bërë njerëzit të vetëdijshëm për produktet ose shërbimet që ju ofroni dhe se si ata mund të përfitojnë duke ju zgjedhur ju. Por me kaq shumë marka që ofrojnë produkte ose shërbime të ngjashme si ju, teknikat tuaja promovuese mund të […]
Fotografia ka ekzistuar prej shekujsh, për fat të mirë ajo nuk kërkon më një aparat fotografik të gjatë dhe profesional të vendosur për të shkrepur një foto; falë telefonave inteligjentë të cilët janë bërë pjesë përbërëse e jetës sonë të përditshme. Por çfarë lidhje ka kjo me marketingun dixhital? Imazhet në marketingun dixhital Lindja e […]
Është koha për të rimenduar se si të promovoni llogarinë tuaj në Instagram. Pse tani? Sepse evolucioni dhe rritja e shpejtë e platformës do të thotë se ajo që funksionoi në të kaluarën nuk do t’ju sjellë të njëjtin lloj angazhimi sot. Bazuar në statistikat e fundit të Instagramit, hapësira vizuale po bëhet gjithnjë e […]
Marketingu i mediave sociale mund të ndihmojë në rritjen e ndërgjegjësimit të markës, njohjes së markës dhe shitjeve duke përmirësuar marrëdhëniet tuaja me klientët. Një plan cilësor i përmbajtjes së mediave sociale mund t’ju ndihmojë të fitoni më shumë ndjekës dhe të arrini më shumë njerëz. Kur përdoret si duhet, marketingu i mediave sociale mund […]
Dictionary.com e përkufizon marketingun si, “veprim ose biznes i promovimit dhe shitjes së produkteve ose shërbimeve, duke përfshirë kërkimin e tregut dhe reklamimin”. Çfarë është marketingu? Marketingu i referohet çdo veprimi që një kompani ndërmerr për të tërhequr një audiencë drejt produktit ose shërbimeve të kompanisë nëpërmjet mesazheve me cilësi të lartë. Marketingu synon […]
Katër P-të janë një “miks marketingu” i përbërë nga katër elementë kryesorë – produkti, çmimi, vendi dhe promovimi – të përdorura gjatë marketingut të një produkti ose shërbimi. Në mënyrë tipike, bizneset i marrin parasysh katër P-të kur krijojnë plane dhe strategji marketingu për të tregtuar në mënyrë efektive për audiencën e tyre të synuar. […]
Njerëzit janë mësuar të kalojnë më shumë kohë në internet sesa në media konvencionale. Gjatë viteve të fundit, është bërë tepër e vështirë për bizneset që të gjejnë dhe adresojnë audiencën e synuar përmes TV dhe mjeteve të tjera të marketingut të modës së vjetër. Burimet dixhitale po rezultojnë të jenë e ardhmja e marketingut. […]
Reklamimi është një aspekt i marketingut. Ndërsa marketingu është qasja e përgjithshme për të folur me klientët për markën tuaj, reklamimi është zakonisht një formë e paguar e mesazheve e krijuar për të çuar në shitje. Reklamimi mund të jetë afatshkurtër për një promovim të veçantë ose i vazhdueshëm, por zakonisht kërkon një investim financiar. […]