Shtëpia dhe vendi ku jetojmë janë tejet të rëndësishme për të gjithë ne. Pavarësisht vështirësive që janë të përfshira në blerjen e një shtëpie, e sidomos vështirësisë financiare që ky hap paraqet për shqiptarët specifikisht, shtëpia ende është një ideal për të cilin ne ëndërrojmë, por edhe punojmë fort.
Agjencitë imobiliare janë një nga industritë më të mëdha e më të përhapura në Shqipëri. Me qindra opsione nga klientët mund të zgjedhin për të shitur pronën e tyre apo për të kërkuar, është e vështirë të krijosh një emër për firmën. Si agjentë imobiliarë, nëse tregoheni të kujdesshëm rreth nevojave dhe pritshmërive të klinetëve, mund të ndërtoni marrëdhënie të forta tepër të nevojshme në këtë industri.
90% e personave që duan të blejnë shtëpi kërkojnë online.
Ja disa nga mënyrat për të marketuar një shtëpi që dëshironi të shisni.
Influencuesit
Edhe pse një metodë jo tradicionale, ju mund të ftoni influencuesit të bëjnë foto dhe ti paraqesin shtëpinë ndjekësve të tyre. Influencuesit janë tepër kreativë dhe mund ta paraqesin si një nga shtëpitë që dëshironi të shisni, si agjencinë tuaj, në një mënyrë tepër tërheqëse që ju nuk do ju kishte shkuar mendja,
Reklamat native
Deri më sot uebsite-t shqiptare kanë përdorur metoda të vjetruara reklamimi. Banner-at dhe Popup-et janë aq të përhapura saqë njerëzit i injorojnë ato pavarësisht përmbajtjes interesante që mund të kenë. Ky fenomen që njihet ndryshe si “banner blindness” i bën këto reklama tejet bezdisëse për përdoruesit dhe ul performancën e tyre. Reklamat native ndërkohë kanë një qasje më të butë për të arritur klientë. Audienca është tashmë e angazhuar, pasi reklama shfaqet në platformat e tyre të preferuara. Reklama native tërheq vizitorët që pëlqejnë mesazhin e agjencisë suaj imobiliare dhe janë të interesuar të zbulojnë më shumë.
Mënyra si të diferencosh agjencinë imobiliare përsa i përket brand-it dhe strategjisë së marketingut? Bota e marketingut po ndryshon. Agjencitë prej kohësh tanimë kanë “përveshur mëngët” për të ofruar përmbajtje që ofron vlerë. Ja disa ide tepër të suksesshme:
Nxisni dëshirë dhe urgjencë
“Imagjino kthimi në shtëpi të jetë këtu!” Ne na tërheq shkrimi dhe fotoja, por ndihmon edhe krijimi i një sensi urgjence. “Sapo u listua”, kjo na bën të nxitojmë që të jemi ne ato që do e marrim me qera apo do e blejmë këtë apartament.
Shpërndani vlerësimet
Klientët ju kanë dhënë vlerësime pozitive? Jepini atyre rëndësinë e duhur pasi shtojnë besimin e klientëve dhe tregojnë ekspertizën tuaj. Agjencia imobiliare e mëposhtme ka sponsorizuar një shkrim për një nga agjentët. Ky është një shembull shumë i mirë i daljes jashtë kornizave me strategjinë. Nuk keni pse të reklamoni vetëm shtëpitë, por edhe agjentët, frymën e punës në kompaninë tuaj, historitë e suksesit etj.
Jini konsistentë me kontentin
Brand-et që janë konsistente me kontentin dhe marketingun e kontentit shohin 23% rritje të ardhurash.¹ 99CO ka krijuar artikullin mbi “5 vendet më interesante në Singapor, por të shëmtuara gjithsesi”. Ai ka qenë shumë i suksesshëm: ka ndihmuar me angazhimin e lexuesve dhe lead generation. Shumë kompani lider kanë menaxherë marketingu dhe shpesh edhe menaxherë specifikisht për rrjetet sociale. Nëse keni një specialist në skuadrën tuaj, kontenti si i 99CO sjell shumë rezultate. Sigurohuni të kontrolloni faktet që shfaqni për vërtetësi, si dhe gabimet gramatikore. Ato e ulin besimin te marka duke arritur të kundërtën e asaj që ju dëshironit. Në këtë rast kontenti i duhet lënë personave kompetentë.
Fjalët nuk ju pëlqejnë dhe besoni më shumë numrat? Ja disa nga rezultatet konkrete të reklamimit nativ:
- Berlin Estate, të specializuar për agjenci imobiliare në Gjermani, uli me 84% çmimin për lead, rriti numrin e leads me 695% dhe pa shtim investimesh.
- Wave City Center, qendra e parë e llojit të vet për real estate në Indi, dyfishoi kohën mesatare që vizitorët kalonin në faqe, rriti me 100% vizitat në faqe, si dhe pa shtim 15% të leads cilësorë.
- Amura i ka sjellë klientëve të vet real estate 500+ regjistrime dhe rritje 20% të CTR.
Pavarësisht se mënyra ende të reja për tregun, reklamat native cilësore si dhe kontenti i marketingut janë ndër mënyrat më të sigurta për të marketuar agjencinë tuaj imobiliare.
Një strategji promovimi është thelbësore për pozicionimin e markës tuaj në treg, duke i bërë njerëzit të vetëdijshëm për produktet ose shërbimet që ju ofroni dhe se si ata mund të përfitojnë duke ju zgjedhur ju. Por me kaq shumë marka që ofrojnë produkte ose shërbime të ngjashme si ju, teknikat tuaja promovuese mund të […]
Është koha për të rimenduar se si të promovoni llogarinë tuaj në Instagram. Pse tani? Sepse evolucioni dhe rritja e shpejtë e platformës do të thotë se ajo që funksionoi në të kaluarën nuk do t’ju sjellë të njëjtin lloj angazhimi sot. Bazuar në statistikat e fundit të Instagramit, hapësira vizuale po bëhet gjithnjë e […]
Marketingu i mediave sociale mund të ndihmojë në rritjen e ndërgjegjësimit të markës, njohjes së markës dhe shitjeve duke përmirësuar marrëdhëniet tuaja me klientët. Një plan cilësor i përmbajtjes së mediave sociale mund t’ju ndihmojë të fitoni më shumë ndjekës dhe të arrini më shumë njerëz. Kur përdoret si duhet, marketingu i mediave sociale mund […]
Dictionary.com e përkufizon marketingun si, “veprim ose biznes i promovimit dhe shitjes së produkteve ose shërbimeve, duke përfshirë kërkimin e tregut dhe reklamimin”. Çfarë është marketingu? Marketingu i referohet çdo veprimi që një kompani ndërmerr për të tërhequr një audiencë drejt produktit ose shërbimeve të kompanisë nëpërmjet mesazheve me cilësi të lartë. Marketingu synon […]
Katër P-të janë një “miks marketingu” i përbërë nga katër elementë kryesorë – produkti, çmimi, vendi dhe promovimi – të përdorura gjatë marketingut të një produkti ose shërbimi. Në mënyrë tipike, bizneset i marrin parasysh katër P-të kur krijojnë plane dhe strategji marketingu për të tregtuar në mënyrë efektive për audiencën e tyre të synuar. […]
Reklamimi është një aspekt i marketingut. Ndërsa marketingu është qasja e përgjithshme për të folur me klientët për markën tuaj, reklamimi është zakonisht një formë e paguar e mesazheve e krijuar për të çuar në shitje. Reklamimi mund të jetë afatshkurtër për një promovim të veçantë ose i vazhdueshëm, por zakonisht kërkon një investim financiar. […]
Video është një mjet komunikimi i pasur vizualisht i përshtatshëm për të përshtatur çdo audiencë dhe për të shkëmbyer çdo mesazh.
Me 86% të klientëve të gatshëm për të paguar ekstra për të kaluar një eksperiencë cilësore (si klient), bizneset sot po përballen me një zgjedhje.
Përveç adoptimit të softuerit të “easy to use CRM”, a jeni në dijeni të vështirësive që kalon ekipi juaj i shitjeve?
Në çdo koorporatë, biznese të mëdha apo të vogla, struktura e ekipit të shitjes është i rëndësishëm si formohet dhe organizimi i punës mes pjestarëve të ekipit. Nëse deri më tani, struktura e grupit që kompania juaj ka përdorur ka ecur për mrekulli por ditët e fundit shitjet kanë filluar të kenë rënie, atëhere është […]