Sot 30% e përdoruesve të internetit përdorin adblocker për të bllokuar reklamat/banera, ndaj reklamuesit duhet të gjejnë mënyra të reja për të arritur audiencat dhe për të shitur produkte. Për shumë marka, reklamat native janë zgjidhja. Studimet tregojnë që deri në fund të vitit 2021, reklamat native do të sigurojnë 74% të të gjitha të ardhurave nga reklamat.
Por cilat janë saktësisht reklamat native dhe si mund t’i shfrytëzoni sa më shumë për të tërhequr klientë, për të rritur ndërgjegjësimin e markës dhe për të rritur shitjet?
Reklamat Native
Reklamat native “imitojnë” pamjen e faqeve/aplikacioneve në të cilat vendosen. Ato janë të përhapura në të gjithë platformat kryesore -veçanërisht në Google, Facebook dhe në Mediat Online.
Disa studime kanë zbuluar që reklamat native janë më efektive sesa reklamat klasike.
A e dini, për shembull, që konsumatorët i shikojnë 53% me shumë reklamat native, ne krahasim me te reklamat e tjera? E dini se reklamat native regjistrojnë gjithashtu një rritje prej 18% të probabilitetit që një konsumator të blejë një produkt ose shërbim? Apo se 70% thonë se do të preferonin të mësonin për produktet përmes reklamave native sesa prej atyre tradicionale?
Mund të listojmë pafund anë pozitive, por të vendosësh të përdorësh reklama native është vetëm fillimi! Hapi tjetër është që njerëzit të dëgjojnë atë që keni për të thënë duke krijuar reklama që me të vërtetë dallohen nga turma. Kur bëhet fjalë për reklama native, mënyra se si t’i krijoni ato është po aq e rëndësishme, sa ku t’i vendosni dhe sa të shpenzoni.
Ndiqni këto këshilla të thjeshta për reklamimin nativ dhe do të jeni në rrugën e duhur për të konvertuar audiencën tuaj dhe për të rritur të ardhurat tuaja.
1.Kuptoni çfarë doni të arrini në fund të kësaj fushate
Kur krijoni fushata marketingu, fillojeni duke menduar për qëllimin përfundimtar. Pa e ditur se çfarë dëshironi të arrini, puna juaj do të jetë shumë e vështirë të strukturohet.
Çdo reklamë native duhet të ketë një objektiv specifik, siç është inkurajimi i audiencës tuaj për të përfituar nga një ofertë e limituar ose ofrimi i një free trial për një muaj. Kjo call-to-action (CTA) do të përcaktojë kryesisht edhe procesin se si do të vijoje fushata.
2.Përqëndrohuni në informacione të vlefshme
Është thelbësore të mbani në mend që përmbajtja juaj duhet gjithmonë të sigurojë vlerë për audiencën tuaj – kjo është një nga këshillat më të mira në reklamat native. Ju do të keni një numër të kufizuar të karaktereve për të luajtur në reklamën tuaj, prandaj kujdesuni që çdo fjalë të ketë vlerë.
Merrni parasysh veprimin që dëshironi të bëjë konsumatori dhe llojin e përmbajtjes që do të ishte më tërheqëse dhe do të keni bazat për një reklamë native te suksesshme.
3.”Afrohu” me konsumatorin
Një reklamë që zgjidh drejtpërdrejt problemet e një konsumatori dhe u siguron atyre informacione që janë të përshtatshme për situatën e tyre, do t’i afrojë dhe tundojë ata. Edhe gjëra të thjeshta të tilla si: shtimi i fjalës “ti” dhe jo “ju”, do të funksionojnë për të rritur angazhimin. Kujdesuni për të kuptuar sfidat kryesore me të cilat përballet audienca juaj dhe pastaj përqendroni kontentin e reklamës në to.
4.Shkruaj ashtu siç do të flisje
Reklama që tingëllon e natyrshme është më bindëse. Mund ta përmirësoni me metafora, por duhet të lexohet sikur flitet. Kjo lidhet me pikën e mësipërme në lidhje me afrimin me konsumatorin; nëse njerëzit mendojnë që përmbajtja u drejtohet drejtpërdrejt atyre, do të ketë shumë më tepër gjasa të angazhohen me të.
5.Përdorni gjithmonë emrin e markës
Shume konsumatorë, me kalimin e kohes, bëjnë bashkepunime me markat. Kështu që përdorimi i emrit të markës në tituj dhe përshkrime përfundimisht do të çojë në më shumë ndërveprime. Edhe nëse nuk klikojnë në një reklamë herën e parë që do e hasin, ata përsëri do të mësojnë se çfarë bën marka juaj dhe çfarë sherbimesh ofron. Nëse ata kërkojnë shërbime që ju i ofroni, ata do të kujtojnë markën tuaj.
6.Sigurohuni që gjërat të jenë të thjeshta
Mos përfshini fjalë, fraza ose imazhe që mund të krijojnë konfuzion tek konsumatorët. Përdorni fjali të shkurtra, përfshini pika kryesore nëse është e mundur dhe ndani tekstin me video / imazhe përkatëse. Sa më lehtë të lexohet reklama dhe sa më pak e lodhshme të jetë, aq më shumë ka të ngjarë që konsumatori të angazhohet në të.
7.Përfshini një CTA
Ky është çelësi! Pasi ta keni lidhur me konsumatorin reklamën tuaj, duhet ta mbani të angazhuar me kontent të vlefshm. Pastaj, ju duhet të inkurajoni konsumatorët tuaj të kryejnë një veprim. “Çfarë do të humbin ata nëse nuk i përgjigjen CTA tuaj? Çfarë mund të siguroni që bizneset e tjera nuk munden? Si mund të gjejnë ato pjesë të tjera të përmbajtjes që do t’i tërheqin?”
Pjesa tjetër e reklamës tuaj native është krijuar për të çuar njerëzit në CTA, prandaj kurrsesi mos e shmangni ketë pike!
Tani..koha për të krijuar
Qoftë në desktop apo celular, klientët tuaj janë të përgatitur të lexojnë dhe reagojnë ndaj reklamave native në një mënyrë që marka juaj do të përfitojë ndjeshëm. Shtatë këshillat e reklamave native të renditura më sipër do t’ju ndihmojnë të krijoni mesazhe të forta për markën, kështu që gjithçka që mbetet të bëni është të filloni procesin e krijimit.
A e dini se 93% e mesazheve reklamuese arrijnë tek audienca e gabuar? Reklamuesit po dërgojnë mesazhe te audiencat e gabuara, të cilat per rrjedhoje mund të nxisin indirekt përdoruesit të bllokojnë, injorojnë ose bezdisen nga reklamat. Për më tepër, mesazhet reklamuese që arrijnë tek përdoruesit e gabuar do të thotë që përmbajtja është e […]
Analiza e konkurrencës është një element kryesor i marketingut dixhital. Ajo tregon se si konkurrentët tuaj kanë kaluar sfida të ngjashme të marketingut me tuajat. Për më tepër mësoni çfarë ka funksionuar (dhe çfarë jo) me ta. Analizimi i konkurrentëve tuaj mund t’ju ndihmojë të poziciononi më mirë brenda një fushe specifike. Nëse doni të […]
Kur jeni duke nisur një fushatë marketingu në internet, sfidat me të cilat do të haseni janë të shumta, por kjo vetëm në rast se nuk mësoni disa “truk”- e të vogla, që do t’ju informojnë mbi rrugën e duhur që duhet të ndiqni, për të depërtuar në “sytë” dhe “veshët” e konsumatorëve tuaj tipikë! […]
Rritja e trafikut cilësor të faqes në internet është diçka për të cilën çdo biznes përpiqet, pavarësisht nëse ata sapo fillojnë ose janë të mirë-vendosur. Ka kaq shumë resurse për rritjen e trafikut, kështu që për ata që sapo e kanë nisur, nga të fillojnë? Këtu janë 4 mënyra për të rritur trafikun e faqes […]
Bazuar në trendet e marketingut dixhital për vitin 2020, ja 6 pika se si mund të përmirësoni marketingun tuaj në muajt në vazhdim:
Reklamimi është mënyra më e lehtë dhe më efektive për të tërhequr vëmendjen te marka juaj. Ndryshe nga format e tjera të marketingut, reklamimi synon grupe njerëzish dhe jo individë dhe zakonisht ekzekutohet përmes llojeve të ndryshme të mediave, duke përfshirë televizionin, radion, gazetën, revistën dhe internetin. Por përveç tërheqjes së vëmendjes së klientëve të […]
Çfarë është marketingu i mediave sociale? Marketingu i mediave sociale nënkupton përdorimin e platformave të mediave sociale si Instagram, Twitter dhe Facebook për të promovuar markën tuaj dhe për të shitur produktin ose shërbimin tuaj. Nëse biznesi juaj del me një artikull të ri dhe planifikoni të promovoni lançimin në mediat sociale, ky është marketingu […]
Një strategji promovimi është thelbësore për pozicionimin e markës tuaj në treg, duke i bërë njerëzit të vetëdijshëm për produktet ose shërbimet që ju ofroni dhe se si ata mund të përfitojnë duke ju zgjedhur ju. Por me kaq shumë marka që ofrojnë produkte ose shërbime të ngjashme si ju, teknikat tuaja promovuese mund të […]
Fotografia ka ekzistuar prej shekujsh, për fat të mirë ajo nuk kërkon më një aparat fotografik të gjatë dhe profesional të vendosur për të shkrepur një foto; falë telefonave inteligjentë të cilët janë bërë pjesë përbërëse e jetës sonë të përditshme. Por çfarë lidhje ka kjo me marketingun dixhital? Imazhet në marketingun dixhital Lindja e […]
Është koha për të rimenduar se si të promovoni llogarinë tuaj në Instagram. Pse tani? Sepse evolucioni dhe rritja e shpejtë e platformës do të thotë se ajo që funksionoi në të kaluarën nuk do t’ju sjellë të njëjtin lloj angazhimi sot. Bazuar në statistikat e fundit të Instagramit, hapësira vizuale po bëhet gjithnjë e […]
Marketingu i mediave sociale mund të ndihmojë në rritjen e ndërgjegjësimit të markës, njohjes së markës dhe shitjeve duke përmirësuar marrëdhëniet tuaja me klientët. Një plan cilësor i përmbajtjes së mediave sociale mund t’ju ndihmojë të fitoni më shumë ndjekës dhe të arrini më shumë njerëz. Kur përdoret si duhet, marketingu i mediave sociale mund […]
Dictionary.com e përkufizon marketingun si, “veprim ose biznes i promovimit dhe shitjes së produkteve ose shërbimeve, duke përfshirë kërkimin e tregut dhe reklamimin”. Çfarë është marketingu? Marketingu i referohet çdo veprimi që një kompani ndërmerr për të tërhequr një audiencë drejt produktit ose shërbimeve të kompanisë nëpërmjet mesazheve me cilësi të lartë. Marketingu synon […]
Katër P-të janë një “miks marketingu” i përbërë nga katër elementë kryesorë – produkti, çmimi, vendi dhe promovimi – të përdorura gjatë marketingut të një produkti ose shërbimi. Në mënyrë tipike, bizneset i marrin parasysh katër P-të kur krijojnë plane dhe strategji marketingu për të tregtuar në mënyrë efektive për audiencën e tyre të synuar. […]
Njerëzit janë mësuar të kalojnë më shumë kohë në internet sesa në media konvencionale. Gjatë viteve të fundit, është bërë tepër e vështirë për bizneset që të gjejnë dhe adresojnë audiencën e synuar përmes TV dhe mjeteve të tjera të marketingut të modës së vjetër. Burimet dixhitale po rezultojnë të jenë e ardhmja e marketingut. […]
Reklamimi është një aspekt i marketingut. Ndërsa marketingu është qasja e përgjithshme për të folur me klientët për markën tuaj, reklamimi është zakonisht një formë e paguar e mesazheve e krijuar për të çuar në shitje. Reklamimi mund të jetë afatshkurtër për një promovim të veçantë ose i vazhdueshëm, por zakonisht kërkon një investim financiar. […]