A e dini se 93% e mesazheve reklamuese arrijnë tek audienca e gabuar? Reklamuesit po dërgojnë mesazhe te audiencat e gabuara, të cilat per rrjedhoje mund të nxisin indirekt përdoruesit të bllokojnë, injorojnë ose bezdisen nga reklamat.
Për më tepër, mesazhet reklamuese që arrijnë tek përdoruesit e gabuar do të thotë që përmbajtja është e parëndësishme ose e papërshtatshme për audiencën. Sidoqoftë, nga raportet e fundit, 7 në 10 persona duan reklama të personalizuara.
Kufizoni strategjinë tuaj të marketingut për të arritur personin e duhur në kohën e duhur me mesazhin e duhur. 67% e brezit të sotëm presin që reklamat nga kompanitë të personalizohen.
Nisur nga kjo, kur shikojmë se çfarë lloji të formateve të reklamave duhet të merrni parasysh për të arritur angazhimin dhe miratimin e audiencës tuaj, konsideroni Reklamat Native.
Pse?
Me vendosjen e saj në faqet e mediave, duke u përshtatur në rrjedhën e përmbajtjes së saj përreth, pamja e formateve të reklamave native është e sigurt që do t’ju ndihmojë të jepni mesazhin tuaj tek personi i duhur.
Sipas një studimi, konsumatorët i shohin reklamat native 53% më shpesh në krahasim me reklamat klasike. Kjo ndodh sepse ata e konsiderojnë atë jo shqetësuese dhe përmbajtjen e synuar të rëndësishme. Tani, si mund ta përdorni Reklamimin Nativ për të arritur target grupin e synuar dhe të realizoni goals qe doni?
1 – Përcaktoni objektivin tuaj
Para se të dilni dhe të promovoni shërbimin/produktin tuaj më të ri, sigurohuni që të përcaktoni qartë se kush është audienca juaj. Vendoseni veten në vendin e audiencës tuaj dhe përpiquni të empatizoni për atë që mund të mendojnë. A shpreh vlera përmbajtja juaj për nevojat e përdoruesit tuaj të synuar? A është përmbajtja juaj e rëndësishme në zgjidhjen e problemit aktual të përdoruesit? Kujt po ia dërgon mesazhin? Tomi, pronari i një biznesi të vogël, apo Anës, një marketere e suksesshme?
Përshtatuni me kërkesat aktuale të tregut ose nevojave të përdoruesve dhe “flitini” përmes fushatave tuaja reklamuese. Me siguri, është koha të mendojmë si një përdorues.
2 – Zbuloni përdorimin e pajisjes së tyre
Lloji i përmbajtjes që përhapni në të gjithë web-in mund të perceptohet në mënyra të ndryshme bazuar në pajisjet që përdor audienca juaj dhe në cilën kohë të ditës është. Në SH.B.A., ka rreth 260 milion përdorues të internetit të pajisjeve mobile.
3 – Studioni kanalet e audiencës tuaj
Mendoni si audienca juaj. Çfarë lloj përmbajtjeje mendoni se është e përshtatshme për të marrë dhe në cilat kanale? Në cilat kanale do të përshtatej më mirë toni dhe përmbajtja e mesazhit tuaj të fushatës? Pasi të kuptoni se ku audienca juaj kërkon informacion, do jeni një hap më afër për ti arritur ato.
4 – Planifikoni content mediumin tuaj
Cili medium do ta ilustronte më mirë mesazhin tuaj? Imazh? Video? Përmbajtja e blogut? Formatet e reklamave native suportojne imazh, tekst ose video. Përgjedhja e përmbajtjes ju sjell mundësinë e arritjes tek përdoruesit tuaj të synuar. Formatet e reklamave të Videove Native të vendosura në faqet e mediave ju japin avantazhet e angazhimit të lartë, ritmeve të larta të shikimit dhe vëmendjes së pandarë për mesazhin tuaj.
5- Vendosni formatin tuaj të reklamës
Tani që keni marrë parasysh katër këshillat e para më lart, është koha të bashkoni planin tuaj të synuar duke e ekzekutuar fushatën tuaj në formatin e duhur. Me reklamimin Nativ, keni shumë përparësi që mund t’ju ndihmojnë të arrini audiencën tuaj. Me integrimin e tij të përsosur në rrjedhën natyrore të leximit, përdoruesit konsumojnë vullnetarisht reklamat tuaja.
Sapo të hartoni strategjinë tuaj të fushatës ndërsa merrni parasysh këshillat e mësipërme, me siguri do të jeni në rrugën tuaj për tu lidhur fort me audiencën tuaj të dëshiruar. Kështu, krijoni përmbajtjen tuaj tërheqëse dhe informuese dhe shpërndajeni atë me targetimin e duhur për të lidhur dhe angazhuar përdoruesin përfundimtar.
Na kontaktoni për fushatën tuaj të ardhshme ose për informacione lidhur me fushatat Native.
Sot 30% e përdoruesve të internetit përdorin adblocker për të bllokuar reklamat/banera, ndaj reklamuesit duhet të gjejnë mënyra të reja për të arritur audiencat dhe për të shitur produkte. Për shumë marka, reklamat native janë zgjidhja. Studimet tregojnë që deri në fund të vitit 2021, reklamat native do të sigurojnë 74% të të gjitha të […]
Analiza e konkurrencës është një element kryesor i marketingut dixhital. Ajo tregon se si konkurrentët tuaj kanë kaluar sfida të ngjashme të marketingut me tuajat. Për më tepër mësoni çfarë ka funksionuar (dhe çfarë jo) me ta. Analizimi i konkurrentëve tuaj mund t’ju ndihmojë të poziciononi më mirë brenda një fushe specifike. Nëse doni të […]
Kur jeni duke nisur një fushatë marketingu në internet, sfidat me të cilat do të haseni janë të shumta, por kjo vetëm në rast se nuk mësoni disa “truk”- e të vogla, që do t’ju informojnë mbi rrugën e duhur që duhet të ndiqni, për të depërtuar në “sytë” dhe “veshët” e konsumatorëve tuaj tipikë! […]
Rritja e trafikut cilësor të faqes në internet është diçka për të cilën çdo biznes përpiqet, pavarësisht nëse ata sapo fillojnë ose janë të mirë-vendosur. Ka kaq shumë resurse për rritjen e trafikut, kështu që për ata që sapo e kanë nisur, nga të fillojnë? Këtu janë 4 mënyra për të rritur trafikun e faqes […]
Bazuar në trendet e marketingut dixhital për vitin 2020, ja 6 pika se si mund të përmirësoni marketingun tuaj në muajt në vazhdim:
Reklamimi është mënyra më e lehtë dhe më efektive për të tërhequr vëmendjen te marka juaj. Ndryshe nga format e tjera të marketingut, reklamimi synon grupe njerëzish dhe jo individë dhe zakonisht ekzekutohet përmes llojeve të ndryshme të mediave, duke përfshirë televizionin, radion, gazetën, revistën dhe internetin. Por përveç tërheqjes së vëmendjes së klientëve të […]
Çfarë është marketingu i mediave sociale? Marketingu i mediave sociale nënkupton përdorimin e platformave të mediave sociale si Instagram, Twitter dhe Facebook për të promovuar markën tuaj dhe për të shitur produktin ose shërbimin tuaj. Nëse biznesi juaj del me një artikull të ri dhe planifikoni të promovoni lançimin në mediat sociale, ky është marketingu […]
Një strategji promovimi është thelbësore për pozicionimin e markës tuaj në treg, duke i bërë njerëzit të vetëdijshëm për produktet ose shërbimet që ju ofroni dhe se si ata mund të përfitojnë duke ju zgjedhur ju. Por me kaq shumë marka që ofrojnë produkte ose shërbime të ngjashme si ju, teknikat tuaja promovuese mund të […]
Fotografia ka ekzistuar prej shekujsh, për fat të mirë ajo nuk kërkon më një aparat fotografik të gjatë dhe profesional të vendosur për të shkrepur një foto; falë telefonave inteligjentë të cilët janë bërë pjesë përbërëse e jetës sonë të përditshme. Por çfarë lidhje ka kjo me marketingun dixhital? Imazhet në marketingun dixhital Lindja e […]
Është koha për të rimenduar se si të promovoni llogarinë tuaj në Instagram. Pse tani? Sepse evolucioni dhe rritja e shpejtë e platformës do të thotë se ajo që funksionoi në të kaluarën nuk do t’ju sjellë të njëjtin lloj angazhimi sot. Bazuar në statistikat e fundit të Instagramit, hapësira vizuale po bëhet gjithnjë e […]
Marketingu i mediave sociale mund të ndihmojë në rritjen e ndërgjegjësimit të markës, njohjes së markës dhe shitjeve duke përmirësuar marrëdhëniet tuaja me klientët. Një plan cilësor i përmbajtjes së mediave sociale mund t’ju ndihmojë të fitoni më shumë ndjekës dhe të arrini më shumë njerëz. Kur përdoret si duhet, marketingu i mediave sociale mund […]
Dictionary.com e përkufizon marketingun si, “veprim ose biznes i promovimit dhe shitjes së produkteve ose shërbimeve, duke përfshirë kërkimin e tregut dhe reklamimin”. Çfarë është marketingu? Marketingu i referohet çdo veprimi që një kompani ndërmerr për të tërhequr një audiencë drejt produktit ose shërbimeve të kompanisë nëpërmjet mesazheve me cilësi të lartë. Marketingu synon […]
Katër P-të janë një “miks marketingu” i përbërë nga katër elementë kryesorë – produkti, çmimi, vendi dhe promovimi – të përdorura gjatë marketingut të një produkti ose shërbimi. Në mënyrë tipike, bizneset i marrin parasysh katër P-të kur krijojnë plane dhe strategji marketingu për të tregtuar në mënyrë efektive për audiencën e tyre të synuar. […]
Njerëzit janë mësuar të kalojnë më shumë kohë në internet sesa në media konvencionale. Gjatë viteve të fundit, është bërë tepër e vështirë për bizneset që të gjejnë dhe adresojnë audiencën e synuar përmes TV dhe mjeteve të tjera të marketingut të modës së vjetër. Burimet dixhitale po rezultojnë të jenë e ardhmja e marketingut. […]
Reklamimi është një aspekt i marketingut. Ndërsa marketingu është qasja e përgjithshme për të folur me klientët për markën tuaj, reklamimi është zakonisht një formë e paguar e mesazheve e krijuar për të çuar në shitje. Reklamimi mund të jetë afatshkurtër për një promovim të veçantë ose i vazhdueshëm, por zakonisht kërkon një investim financiar. […]