Nga reklamat më kreative te gabimet më qesharake, marketingu është gjithmonë argëtues me risitë që sjell. Mund të hasim një reklamë dhe me shaka të diskutojmë me miqtë “çfarë ka dashur të thotë autori me këtë?”. Ndërkohë nëse shohim një video të realizuar mirë, informuese e prekëse, krijojmë një pëlqyeshmëri për markën. Diçka që nuk mendohej 10 vite më parë, konsiderohet norma ditët e sotme. Ja 10 kuriozitete e fakte rreth reklamave që nuk ju kishte shkuar mendja.
1. Karriera
Fjala “karrierë” në reklamat e edukimit rrit CTR me 46%. Mesa duket njerëzve i pëlqen të mendojnë për të ardhmen. Që të vegjël, shumë prej nesh kanë ëndrra të lidhura me profesionin: doktore, aktor, mësuese etj. Përfshirja e fjalës karrierë emocionon studentët (ose prindërit që po kërkojnë shkollën e përshtatshme për fëmijët e tyre). Ato duan të dinë më shumë.

2. Vizitat në dyqan
Reklamat native rrisin me 21% mundësinë që një klient të vizitojë fizikisht dyqanin tuaj. Nëse informacioni juaj ka qenë i vlefshëm për ta, lexuesit sigurisht do kenë dëshirë ti shohin nga afër produktet tuaja dhe të mësojnë më shumë, në këtë rast duke ju vizituar në vendndodhjen e dyqanit.
3. Faktorë për CTR
Mënyra më e mirë për të reduktuar stresin e mbingarkesës së punës është duke e nisur ditën me një kafe me miqtë ose kolegët. Kafeja është sociale dhe gjithmonë “in”. Ajo i jep një biznesi një imazh më shoqëror dhe të pëlqyeshëm, si dhe rrit CTR me 376%!
Gjithashtu fjala “shtëpi” e përfshirë në titull rrit CTR me 66%. Shtëpia përfaqëson ngrohtësi dhe ndjesi të këndshme.

5. Sukseset e marketingut dixhital
Nëse një klient ka një eskperiencë të mirë me kompaninë tuaj në rrjete sociale, ato do i thonë mesatarisht 15 vetave. Një numër jo i vogël, sidomos duke menduar që janë “leads cilësorë”.
Ndoshta prandaj 66% e marketierëve besojnë se marketingu dixhital është një nga mediat më të mira dhe të suksesshme.¹ Ai funksionon dhe ka sjellë risi të pa menduara më parë në botën e reklamimit.
7. Ilustrimet
Përdorimi i ilustrimeve rrit klikueshmërinë e një reklamë me 37%. Imazhet e ilustruara pëçojnë më shpejt informacionin te lexuesi, si dhe tërheqin më shumë vëmendje.

8. Vëmendja e vizitorëve
Sipas “Time” vëmendja mesatare e një vizitori është 8 sekonda.² Kjo shifër është paska frikësuese, por më e rëndësishmja? Sigurohuni që faqja juaj të hapet sa më shpejt, vëmendja është e limituar në maksimum. Edhe pse personat e interesuar do e lexojnë kontentin cilësor, duhet të përpiqemi ta bëjmë sa më të lehtë dhe jo të bezdisshëm këtë proces.
9. Ushqimi në reklama
Mund të mendoni se ushqimi në vetvete është një shtysë e fortë. Një foto pice e sapo dalë nga furra patjetër që tërheq vëmendje. Në rastin e restoranteve, një reklamë native (sigurisht fotot ndihmojnë!) rrit me 21% shanset që klientët të vijnë dhe të provojnë ushqimet tuaja të shijshme.

10. Njerëz të lumtur
E qeshura të zgjat jetën. Përveç kësaj dhe përfitimeve të panumërta që një jetesë e lumtur e pa shumë strese ka për shëndetin tonë, të qeshurat në foto rrisin CTR me 44%. Ndjesitë e mira na bëjnë të ndihemi edhe ne mirë.

Këto janë disa fakte nga studime shumëvjeçare të audiencave e preferencave të tyre online. Marketingu dixhital ndryshon gjithmonë. Duhet të qëndroni fleksibël për statistika, fakte dhe trende të reja.
A e dini se 93% e mesazheve reklamuese arrijnë tek audienca e gabuar? Reklamuesit po dërgojnë mesazhe te audiencat e gabuara, të cilat per rrjedhoje mund të nxisin indirekt përdoruesit të bllokojnë, injorojnë ose bezdisen nga reklamat. Për më tepër, mesazhet reklamuese që arrijnë tek përdoruesit e gabuar do të thotë që përmbajtja është e […]
Sot 30% e përdoruesve të internetit përdorin adblocker për të bllokuar reklamat/banera, ndaj reklamuesit duhet të gjejnë mënyra të reja për të arritur audiencat dhe për të shitur produkte. Për shumë marka, reklamat native janë zgjidhja. Studimet tregojnë që deri në fund të vitit 2021, reklamat native do të sigurojnë 74% të të gjitha të […]
Analiza e konkurrencës është një element kryesor i marketingut dixhital. Ajo tregon se si konkurrentët tuaj kanë kaluar sfida të ngjashme të marketingut me tuajat. Për më tepër mësoni çfarë ka funksionuar (dhe çfarë jo) me ta. Analizimi i konkurrentëve tuaj mund t’ju ndihmojë të poziciononi më mirë brenda një fushe specifike. Nëse doni të […]
Kur jeni duke nisur një fushatë marketingu në internet, sfidat me të cilat do të haseni janë të shumta, por kjo vetëm në rast se nuk mësoni disa “truk”- e të vogla, që do t’ju informojnë mbi rrugën e duhur që duhet të ndiqni, për të depërtuar në “sytë” dhe “veshët” e konsumatorëve tuaj tipikë! […]
Rritja e trafikut cilësor të faqes në internet është diçka për të cilën çdo biznes përpiqet, pavarësisht nëse ata sapo fillojnë ose janë të mirë-vendosur. Ka kaq shumë resurse për rritjen e trafikut, kështu që për ata që sapo e kanë nisur, nga të fillojnë? Këtu janë 4 mënyra për të rritur trafikun e faqes […]
Ekziston një arsye kryesore pse videot native kane fituar epërsi ndaj videos së rregullt dhe ja: Videot native nuk janë ndërhyrëse, kështu që nuk e bezdisin audiencën siç bëjnë reklamat e tjera. Reklamat video native synojnë të përputhen me pamjen, ndjesinë dhe website-s në të cilën ato shfaqen. Në 2021, reklamat me video do të […]
Bukuria e vërtetë e marketingut të kontentit qëndron në sa mënyra të ndryshme mund të bëhet, por për ironi të fatit kjo është gjithashtu një nga aspektet më sfiduese të tij. Mënyrat më të mira për të bërë marketing të kontentit fillojnë të gjitha me të kuptuarit e asaj çfarë është marketingu i përmbajtjes dhe […]
Pavarësisht sa të bukura janë landing pages, është shkrimi që bën ndryshimin se me sa efektshmëri një landing page konverton vizitorët. Nga titulli tek thirrja për veprim (CTA), çdo aspekt i shkrimit është thelbësor për t’ju ndihmuar të arrini qëllimin tuaj për të marrë përfitime dhe shitje. Në këtë udhëzues ju do të shikoni si […]
Kur bëhet siç duhet, një fushatë e marketingut të përmbajtjes mund t’iu hapë shumë dyer për të arritur qëllimet tuaja të përgjithshme të marketingut dhe KPI. Ju mund të rritni awarness, madje edhe të bëni shitje, por para se të filloni fushatën dhe të arrini sukses duhet të ndërtoni strategji të caktuara. Bashkimi i të […]
Një strategji e mirë marketingu është thelbësore për çdo biznes. Ajo ju ndihmon të arrini audiencën e synuar dhe të rritni biznesin tuaj në afatgjatë. Kur jeni duke menduar se çfarë strategjie marketingu do të ndiqni në median tuaj sociale duhet të keni parasysh qëllimet dhe ku dëshironi të arrini. Marketingu i kontentit është arti […]