Industria e publikimit është gjithmonë e fokusuar tek audienca. Specifikisht tek audienca që konsumon përmbajtjen (kontentin) apo që angazhohet në komunitetet online. Angazhimi i audiencës është një prioritet për publikuesit. Ata po përgatiten për brezin që do vijë. Kjo nënkupton sjelljen e videove, historive interaktive dhe realitetit virtual në kontentin e tyre.
Sipas një raporti të Reuters Institute, në një rrjet të mbi-mbushur me përmbajtje, fokusi po zhvendoset nga sasia te rritja e cilësisë.
Global Editors Network Editors Lab është një aktivitet global që mbledh së bashku programues, gazetarë dhe dizenjues nga redaksitë më të mëdha të botës. Ata eksploruan të ardhmen e angazhimit të audiencës. Rezultatet e Reuters dhe Global Editors Network identifikuan 3 mënyrat që publikuesit e rinj po përdorin për të angazhuar audiencën:
Ata po sjellin mënyra të reja për të dëgjuar audiencën e tyre
Ideja e feedback-ut nga audienca nuk është e re. Është e logjikshme- në mënyrë që komuniteti juaj të angazhohet më shumë, ju duhet të dëgjoni çfarë ato duan. Me funksione si anketat (polls), videot live dhe pyetjet nga ndjekësit në kohë reale, mënyra e komunikimit me audiencat po ndryshon. Në një workshop me CEO-n e GroundSource, ai diskutoi sesi ju si publikues duhet të mendoni për të ecur përpara:
- Vendosni audiencën tuaj të parën: duke dëgjuar çfarë flitet në rrjetet tuaja sociale, faqet online dhe në forume.
- Krijoni përmbajtje autentike për secilin kanal: Audienca juaj do jetë e ndryshme në çdo kanal: Facebook, email, Snapchat etj. Ju duhet të ofroni përmbajtje të ndryshme në varësi të pëlqimeve dhe opinioneve të shikuesve.
- Tregoni kujdes ndaj detajeve: Nëse ata janë shprehur prej kohësh që një funksionalitet i faqes është i bezdisshëm, duhet ta rregulloni atë. Opinioni dhe këndvështrimi i audiencës suaj nuk duhet nënvlerësuar.
Publikuesit po përmirësojnë të dhënat në redaksitë e tyre
Në mënyrë që të kuptojnë më mirë audiencën, publikuesit e rinj po sjellin gjithmonë e më shumë të dhëna në redaksitë e tyre. Sipas sondazhit të Reuters për sfidat dhe mundësitë kyçe të industrisë, sjellja e të dhënave në redaksi në kohë reale është tejet e rëndësishme për 76% të të anketuarve.
“Të dhënat e sjelljes mund të japin sinjale të mrekullueshme. Ju mund të keni shumë vizitorë me një angazhim të ulët. Ju mund të keni pak vizitorë me një angazhim të lartë, veçanërisht kur përmbajtja i intereson një grupi të vogël komuniteti. Nëse një lexues qëndron 5 sekonda në një faqe ju mund ta quani atë një bounce. Por, po nëse një person qëndron 45 sekonda? Edhe nëse personi nuk e lexon të gjithë artikullin, ai është një vizitor që ka rëndësi dhe duhet të njihet.”
– Mike Sukmanowsky
Thjesht të kesh të dhëna nuk është më e mjaftueshme, publikuesit po ndërmarrin hapa për të eksploruar formatet e reja të kontentit.
Publikuesit po kërkojnë formate të reja për të rritur angazhimin
Kemi dëgjuar për formatet e reja të kontentit: vlogs, realiteti virtual VR etj. Publikuesit po përgatiten për to. Publikuesi i Mic insiston që çdo platformë është e veçantë: “Çdo platformë është specifike dhe editorët nuk duhet të marrin përmbajtje nga njëra platformë në tjetrën. Ju duhet të krijoni përmbajtje autentike për secilën platformë.” Publikuesit nuk po mendojnë thjesht për formatet, por edhe për mundësitë e reja që këto formate do sjellin. P.sh. Mic po investon shumë energji te videot në Instagram, duke targetuar grupe specifike interesi.
Po shtohet nevoja e të paturit një editor për secilin format, duke qenë se kjo e bën çdo format unik. Gjithashtu, raporti i Reuters përmend rëndësinë e asistentëve dixhitalë të tillë si Google Assistant e Amazon Echo, një ndryshim i madh ky për industrinë e publikimit.
Rëndësia e angazhimit të audiencës nuk do të ndryshojë kurrë për publikuesit. E vetmja gjë që do ndryshojë është mënyra sesi këto audienca do angazhohen, teksa teknologjia evolon me hapa gjigandë. Gjenerata e ardhshme e publikuesve është gati.
Adaptuar nga Taboola
Reklamimi është mënyra më e lehtë dhe më efektive për të tërhequr vëmendjen te marka juaj. Ndryshe nga format e tjera të marketingut, reklamimi synon grupe njerëzish dhe jo individë dhe zakonisht ekzekutohet përmes llojeve të ndryshme të mediave, duke përfshirë televizionin, radion, gazetën, revistën dhe internetin. Por përveç tërheqjes së vëmendjes së klientëve të […]
Çfarë është marketingu i mediave sociale? Marketingu i mediave sociale nënkupton përdorimin e platformave të mediave sociale si Instagram, Twitter dhe Facebook për të promovuar markën tuaj dhe për të shitur produktin ose shërbimin tuaj. Nëse biznesi juaj del me një artikull të ri dhe planifikoni të promovoni lançimin në mediat sociale, ky është marketingu […]
Një strategji promovimi është thelbësore për pozicionimin e markës tuaj në treg, duke i bërë njerëzit të vetëdijshëm për produktet ose shërbimet që ju ofroni dhe se si ata mund të përfitojnë duke ju zgjedhur ju. Por me kaq shumë marka që ofrojnë produkte ose shërbime të ngjashme si ju, teknikat tuaja promovuese mund të […]
Fotografia ka ekzistuar prej shekujsh, për fat të mirë ajo nuk kërkon më një aparat fotografik të gjatë dhe profesional të vendosur për të shkrepur një foto; falë telefonave inteligjentë të cilët janë bërë pjesë përbërëse e jetës sonë të përditshme. Por çfarë lidhje ka kjo me marketingun dixhital? Imazhet në marketingun dixhital Lindja e […]
Është koha për të rimenduar se si të promovoni llogarinë tuaj në Instagram. Pse tani? Sepse evolucioni dhe rritja e shpejtë e platformës do të thotë se ajo që funksionoi në të kaluarën nuk do t’ju sjellë të njëjtin lloj angazhimi sot. Bazuar në statistikat e fundit të Instagramit, hapësira vizuale po bëhet gjithnjë e […]
Marketingu i mediave sociale mund të ndihmojë në rritjen e ndërgjegjësimit të markës, njohjes së markës dhe shitjeve duke përmirësuar marrëdhëniet tuaja me klientët. Një plan cilësor i përmbajtjes së mediave sociale mund t’ju ndihmojë të fitoni më shumë ndjekës dhe të arrini më shumë njerëz. Kur përdoret si duhet, marketingu i mediave sociale mund […]
Dictionary.com e përkufizon marketingun si, “veprim ose biznes i promovimit dhe shitjes së produkteve ose shërbimeve, duke përfshirë kërkimin e tregut dhe reklamimin”. Çfarë është marketingu? Marketingu i referohet çdo veprimi që një kompani ndërmerr për të tërhequr një audiencë drejt produktit ose shërbimeve të kompanisë nëpërmjet mesazheve me cilësi të lartë. Marketingu synon […]
Katër P-të janë një “miks marketingu” i përbërë nga katër elementë kryesorë – produkti, çmimi, vendi dhe promovimi – të përdorura gjatë marketingut të një produkti ose shërbimi. Në mënyrë tipike, bizneset i marrin parasysh katër P-të kur krijojnë plane dhe strategji marketingu për të tregtuar në mënyrë efektive për audiencën e tyre të synuar. […]
Njerëzit janë mësuar të kalojnë më shumë kohë në internet sesa në media konvencionale. Gjatë viteve të fundit, është bërë tepër e vështirë për bizneset që të gjejnë dhe adresojnë audiencën e synuar përmes TV dhe mjeteve të tjera të marketingut të modës së vjetër. Burimet dixhitale po rezultojnë të jenë e ardhmja e marketingut. […]
Reklamimi është një aspekt i marketingut. Ndërsa marketingu është qasja e përgjithshme për të folur me klientët për markën tuaj, reklamimi është zakonisht një formë e paguar e mesazheve e krijuar për të çuar në shitje. Reklamimi mund të jetë afatshkurtër për një promovim të veçantë ose i vazhdueshëm, por zakonisht kërkon një investim financiar. […]