Reklamuesitzgjedhin publikuesit për të shfaqur ofertat e tyre, pasi këto të fundit kanë mijëra përdorues të cilët mund të jenë të interesuar. Publikuesit mund të jenë site informative, argëtuese, që mbulojnë tema nga më të ndryshmet, nga lajmet rreth vendit te moda e fundit.
Nëse jeni reklamues, duhet të konsideroni seriozisht reklamimin nativ. Ky trend i marketingut dixhital është sjellë tashmë nga Boost edhe në Shqipëri. Ja 4 arsye pse duhet ti përfshini patjetër reklamat native në strategjinë tuaj:
1. Shihen më shumë
Banner-at dhe Popup-et janë aq të përhapura saqë njerëzit i injorojnë ato pavarësisht përmbajtjes interesante që mund të kenë. Ky fenomen njihet ndryshe si “banner blindness”. Ai ul performancën e tyre. Ndërkohë reklamat native lexohen më shumë dhe marrin dyfishin e fokusit të reklamave tradicionale. Ato arrijnë në subkoshiencë pasi përputhen me çfarë ne presim të shohim në faqe. Reklamat native lexohen si tituj editorialë, pra si gjithë titujt e tjerë të publikuesve.¹
2. Preferohen nga audienca
Siç thamë, reklamat native lexohen më shumë. Në fakt, 70% e konsumatorëve parapëlqejnë të mësojnë rreth produkteve të ndryshme duke lexuar një reklamë native sesa një tradicionale.² Pse janë kaq të suksesshme sponsorizimet e influencuesve? Pasi audienca preferon ta marrë informacionin nga burime që beson, si influencuesit ose publikuesit. Ne e dimë sa i rëndësishëm është integriteti i mediave për publikuesit. Me anë të reklamave native, ato mund të gjenerojnë të ardhura pa cënuar besimin e lexuesve te faqja. Klikoni më poshtë nëse dëshironi të dini më shumë rreth ndryshimeve të reklamave native dhe atyre tradicionale.
3. Janë tepër efektive
Ndoshta mund të mendoni se statistikat janë në favor të reklamuesve. Por çfarë thonë publikuesit vetë? A po funksionon ky lloj reklamimi për ta? 55% e tyre janë shprehur se reklamimi ka qenë efektiv dhe 24% se ka qenë tej mase efektiv.³ Në një periudhë të shkurtër, reklamimi nativ është kthyer në faktor tepër të rëndësishëm për reklamuesit. Sipas raportit të FIPP “The Network for Global Media”, 31% e të ardhurave të reklamuesve kanë ardhur nga reklamat native në 2018. Madje për disa organizata, kjo shifër ka shkuar deri në 69% të fitimeve totale.⁴
4. E ardhmja e reklamimit
Reklamuesit më të njohur globalë kanë zgjedhur reklamimin nativ si metodën e tyre të monetizimit. Me suksesin e pamohueshëm të reklamave native në mbarë botën, investimet në këtë fushë vazhdojnë. Disa punësojnë agjenci, disa kanë skuadra editoriale specifikisht për këtë dhe disa kanë studiot e tyre native. Reklamat native pëlqehen sepse nuk e ndërpresin navigimin e lexuesve dhe tërheqin vëmendjen e personave që janë të interesuar të lexojnë më shumë. Ato vlerësohen si marketing cilësor, që i mëson diçka audiencës.
Reklamimi nativ është padyshim e ardhmja e reklamimit dhe mënyra e duhur e gjenerimit të të ardhurave për reklamuesit.
Reklamimi është mënyra më e lehtë dhe më efektive për të tërhequr vëmendjen te marka juaj. Ndryshe nga format e tjera të marketingut, reklamimi synon grupe njerëzish dhe jo individë dhe zakonisht ekzekutohet përmes llojeve të ndryshme të mediave, duke përfshirë televizionin, radion, gazetën, revistën dhe internetin. Por përveç tërheqjes së vëmendjes së klientëve të […]
Çfarë është marketingu i mediave sociale? Marketingu i mediave sociale nënkupton përdorimin e platformave të mediave sociale si Instagram, Twitter dhe Facebook për të promovuar markën tuaj dhe për të shitur produktin ose shërbimin tuaj. Nëse biznesi juaj del me një artikull të ri dhe planifikoni të promovoni lançimin në mediat sociale, ky është marketingu […]
Një strategji promovimi është thelbësore për pozicionimin e markës tuaj në treg, duke i bërë njerëzit të vetëdijshëm për produktet ose shërbimet që ju ofroni dhe se si ata mund të përfitojnë duke ju zgjedhur ju. Por me kaq shumë marka që ofrojnë produkte ose shërbime të ngjashme si ju, teknikat tuaja promovuese mund të […]
Fotografia ka ekzistuar prej shekujsh, për fat të mirë ajo nuk kërkon më një aparat fotografik të gjatë dhe profesional të vendosur për të shkrepur një foto; falë telefonave inteligjentë të cilët janë bërë pjesë përbërëse e jetës sonë të përditshme. Por çfarë lidhje ka kjo me marketingun dixhital? Imazhet në marketingun dixhital Lindja e […]
Është koha për të rimenduar se si të promovoni llogarinë tuaj në Instagram. Pse tani? Sepse evolucioni dhe rritja e shpejtë e platformës do të thotë se ajo që funksionoi në të kaluarën nuk do t’ju sjellë të njëjtin lloj angazhimi sot. Bazuar në statistikat e fundit të Instagramit, hapësira vizuale po bëhet gjithnjë e […]
Marketingu i mediave sociale mund të ndihmojë në rritjen e ndërgjegjësimit të markës, njohjes së markës dhe shitjeve duke përmirësuar marrëdhëniet tuaja me klientët. Një plan cilësor i përmbajtjes së mediave sociale mund t’ju ndihmojë të fitoni më shumë ndjekës dhe të arrini më shumë njerëz. Kur përdoret si duhet, marketingu i mediave sociale mund […]
Dictionary.com e përkufizon marketingun si, “veprim ose biznes i promovimit dhe shitjes së produkteve ose shërbimeve, duke përfshirë kërkimin e tregut dhe reklamimin”. Çfarë është marketingu? Marketingu i referohet çdo veprimi që një kompani ndërmerr për të tërhequr një audiencë drejt produktit ose shërbimeve të kompanisë nëpërmjet mesazheve me cilësi të lartë. Marketingu synon […]
Katër P-të janë një “miks marketingu” i përbërë nga katër elementë kryesorë – produkti, çmimi, vendi dhe promovimi – të përdorura gjatë marketingut të një produkti ose shërbimi. Në mënyrë tipike, bizneset i marrin parasysh katër P-të kur krijojnë plane dhe strategji marketingu për të tregtuar në mënyrë efektive për audiencën e tyre të synuar. […]
Njerëzit janë mësuar të kalojnë më shumë kohë në internet sesa në media konvencionale. Gjatë viteve të fundit, është bërë tepër e vështirë për bizneset që të gjejnë dhe adresojnë audiencën e synuar përmes TV dhe mjeteve të tjera të marketingut të modës së vjetër. Burimet dixhitale po rezultojnë të jenë e ardhmja e marketingut. […]
Reklamimi është një aspekt i marketingut. Ndërsa marketingu është qasja e përgjithshme për të folur me klientët për markën tuaj, reklamimi është zakonisht një formë e paguar e mesazheve e krijuar për të çuar në shitje. Reklamimi mund të jetë afatshkurtër për një promovim të veçantë ose i vazhdueshëm, por zakonisht kërkon një investim financiar. […]