A e di që njohuritë mbi SEO janë esenciale, jo vetëm për ekspertët e SEO? Si bizneset e mëdha ashtu edhe sipërmarrësit e bizneseve të vogla duhet të dinë sesi SEO punon për faqen e tyre web.
Para së gjithash, gabimi më i madh që një biznes i vogël mund të bëjë është të punësojë një kompani SEO jo cilësore. Po, kjo do të ndihmojë të kursesh para. Por jo, nuk do të sjellë rezultatet e dëshiruara. Edhe nëse po drejton një biznes të suksesshëm dhe je duke punuar me ekspertët më të mirë të SEO, nuk dëshiron të dish ekzaktësisht se për çfarë po paguan?
Bëhu gati të mësosh praktikat më të mira SEO që rrisin renditjen te motorrët e kërkimit.
Si funksionon kërkimi?
Le të fillojmë me funksionet bazë. Përpara se të fillosh optimizimin duhet të dish sesi faqja web rankohet në Google dhe në motorrët e kërkimit:
- Crawling: Në fazën e parë, crawlers e kërkimit gjejnë faqen tënde ose të gjithë faqet e reja dhe mbledhin të dhënat e nevojshme. Këto robotë skanojnë faqet dhe ndjekin link-e që përmbajnë të njëjtën metodë që përdoruesit kanë. P.S. Kontente të ndryshme kanë prioritete të ndryshme për crawlers.
- Indeksimi. Koha e kërkuar për këtë veprim varion nga 2 ditë deri në 2 muaj. Në këtë fazë, robotët analizojnë të dhëna që ato marrin nga faqja jote dhe e regjistrojnë atë në databazën e motorrit të kërkimit.
- Renditja. Ky është procesi i renditjes së faqeve web në rend zbritës nga rëndësia kur dikush kërkon një frazë apo produkt në Google.
Për të përmirësuar indeksimin, duhet optimizuar faqja web. Ja cilët janë faktorët më të rëndësishëm të renditjes:
- Përdorimi i fjalëve kyçe
- Sjellja e përdoruesit, veçanërisht koha që harxhon në faqe
- Shpejtësia e faqes
- Optimizimi i elementëve vizualë
- Struktura e faqes
- Besueshmëria e link-eve të brendshëm
- Cilësia e link-eve të jashtëm
- Thjeshtësia e përdorimit në celular
Është sfiduese të kontrollosh të gjitha kërkesat e motorrëve të kërkimit pa një guidë të vendosur. Cilët janë hapat më të rëndësishëm për një SEO të suksesshme?
Krijimi i llogarisë Google Analytics
Duke qenë se optimizimi është i pamundur pa analiza, duhet të përdorësh mjete SEO të ndryshme. Këto do të ndihmojnë të kuptosh të dhënat e faqes tënde web, si trafikun dhe bisedat, për të zbuluar fuqitë dhe dobësitë e faqes. Hapi i parë pas krijimit të faqes web duhet të jetë hapja e llogarisë Google Analytics. Ky shërbim do të mundësojë të gjitha statistikat e faqes web që do të duhen në udhëtimin tënd të gjatë të marketingut online.
Kërkimi i fjalëve kyçe
Fjalët kyçe janë ndër faktorët më kryesorë, kanë impakt direkt në mënyrën sesi faqja do renditet në rezultatet e kërkimit. Këto janë fjalë ose fraza që njerëzit përdorin për të kërkuar një produkt, shërbim apo informacion. Nuk është aq e thjeshtë sa duket. Ti mund të jesh ekspert në një fushë të caktuar, por klientët e tu ndoshta jo. Ato mund të përdorin fjalë kyçe që as të shkon mendja.
Këto janë disa këshillat për të gjetur fjalë kyçe të suksesshme:
- Brainstorm Mendo për fjalët dhe kombinimet e fjalëve që përshkruajnë më mirë shërbimin që ti ofron.
- Përdor mjetet e kërkimit për fjalët kyçe siAhrefs, SEMrush, Serpstat apo Moz. Vendos një nga fjalët me të cilët do të hyje ti në faqen e kërkimit dhe do shfaqen të gjitha sugjerimet.
- Vendos qëllime të qarta. Nëse po shet një produkt, fokusohu te frazat me qëllime komerciale, ka më shumë mundësi të të çojnë te klientët potencialë.
- Konsidero volumin dhe nivelin e vështirësisë së fjalëve kyce. Sfida më e madhe është të gjesh fjalë kyçe me volum të lartë, niveli i vështirësisë së keywords nuk është aq i lartë. Mënyra më e mirë për këtë janë fjalët e gjata. Fjalët kyçe të gjata janë shprehje me dy-tre fjalë. Ato përdoren nga njerëz që kanë kërkesa më specifike- “tortë” kundrejt fjalës kyçe të gjatë “tortë vegane ditëlindje me çokollatë.”
Investigimi i audiencës së targetuar
Kur vendos të lancosh një faqe web të re apo të optimizosh një ekzistuese, është e rëndësishme të gjesh cila është audienca e faqes. Kjo do të ndihmojë të rrisësh conversion rate, sepse do jesh më i aftë për të gjetur njerëzit që janë tashmë të interesuar për atë që ti ofron. Targetimet më të zakonshme demografike përfshijnë:
- Mosha
- Gjinia
- Vendodhja
- Gjuha
- Interesat
- Profesioni
Kujdes, ka një diferencë të madhe midis të diturit se cilët janë vizitorët e tu dhe të supozuarit që i njeh. Kontrollo audiencën. Nëse ke tashmë një llogari në Google Analytics, atëherë identifikimi i audiencës do jetë shumë i thjeshtë. Në folderin Audiencë, do të gjesh të dhëna mbi demografinë e vizitorëve të faqes.
Analiza e konkurrentëve
Neglizhimi i kësaj pjese të procesit të SEO shkakton humbjen e një mundësie shumë të mirë për të evituar gabimet në të ardhmen, ose siç thuhet në shqip për t’i dalë punës para. Analizimi i konkurrencës ndihmon të:
- Kuptosh situatën aktuale të tregut specifik
- Zbulosh në cilat fusha duhet të zgjerohesh për të tejkaluar konkurrentët
- Dish strategjitë më të suksesshme që rivalët po përdorin
- Identifikosh strategjitë që konkurrentët nuk përdorin ose po anashkalojnë
Kur ke mirë-përcaktuar cilët janë lojtarët e tregut, duhet të bësh një analizë konkurrence sipas hapave të mëposhtëm:
- Identifiko burimet e trafikut të tyre. SimilarWeb është shumë i përshtatshëm për këtë qëllim
- Zbulo fjalët kyçe që ato përdorin
- Analizo back links që ato marrin
- Konsidero strukturën e faqes së tyre
- Audito meta tags dhe kontentin që ata kanë
Optimizimi teknik
Ky është hapi më i rëndësishëm nëse do të shpejtosh procesin e indeksimit të faqes tënde web. Auditimi i SEO teknik do të ndihmojë të vendosësh një themel për renditje të mirë. Këto janë faktorët që duhet të konsiderosh kur optimizon faqen web teknikisht:
- Shpejtësia e faqes. Nëse duhet të krijosh një dizajn të mirë dhe të shtosh imazhe, video ose dokumente, ki parasysh se këto ndikojnë shpejtësinë e faqes. Koha e kërkuar për tu hapur faqja është një nga faktorët kryesorë jo vetëm për crawlers, por edhe për eksperiencën e vizitorëve në faqe- njerëzit nuk do të presin gjatë që faqja të hapet. Përdor Google’s PageSpeed Insight për të monitoruar shpejtësinë e faqes web. P.S. Mos harro të analizosh shpejtësinë e versionit mobile.
- Arkitektura e faqes. Mundëso një strukturë të qartë të faqes web që kërkimi robotik ta kuptojë lehtësisht gjatë crawl.
- File robots.txt. Kjo dosje duhet të përmbajë orientime për robotët e kërkimit. Krijo këtë dosje në mënyrë që crawl të mos shkojnë në faqe ku nuk duhet të indeksohen.
- Sitemap. Me këtë dosje mundëson një strukturë të qartë të faqes për të theksuar elementët e saj kyç për motorrët e kërkimit.
- Kontete të grupuara logjikisht. Për shembull, nëse zotëron një faqe dyqani online, gjithmonë grupo produktet në kategori.
- Struktura URL. Një URL cilësore mund të përfaqësojë hierarkinë e grupimit logjik të faqes tënde web. Ajo i ndihmon motorrët e kërkimit të kuptojnë më mirë strukturën e faqes.
- Linket e brendshme.Link-e të tilla janë kryesore për të përmirësuar shikueshmërinë e postimeve më të vjetra kur ato lidhen me artikujt e rinj bazuar te tema që trajtojnë. Nëse i lidh faqet me një kategori, përdoruesit do të jenë të gatshëm të kalojnë nga një postim në tjetrin, duke rritur kohën e kaluar në faqen tënde web.
- Elimino kontentin që përsëritet. Kontrollo nëse faqja jote web përmban faqe me përmbajtje të ngjashme, përpiqu t’i rrallosh apo t’i fshish ato. P.S. Mund të përdorësh Siteliner për këtë qëllim.
Kodet e statuseve status codes
Një faqe kthen kodet e statuseve për një kërkesë të përdoruesit. Nuk ke pse të dish të gjithë kodet e statuseve, por këtu janë më të rëndësishmit:
- 200: OK. Kërkesa ishte e suksesshme.
- 301: Faqja ka lëvizur. Përdoruesi dërgohet në një faqe tjetër.
- 302: Faqja ka lëvizur përkohësisht.
- 404: Nuk gjendet. Server nuk ka gjetur asnjë faqe që përkon me kërkimin tuaj.
- 500: Gabim i brendshëm i serverit. Serveri nuk mund të përmbushë kërkesën, sepse disa kushte të papritura kanë ngjarë.
- 503: Shërbimi i padisponueshëm. Serveri nuk mund t’ju përgjigjet aktualisht dhe mund ta pyesni më vonë.
Gabimet 404, 500 dhe 503 mund të ndikojnë shumë keq në faqe, kështu që sigurohu që ke kontrolluar parametrat e serverit dhe ke hequr linke-t që të çojnë te to.
Këto janë faktorët kryesorë që duhen optimizuar, por ka dhe të tjerë që duhen konsideruar si meta tags, imazhet, versionet për celularë etj.
Përdor Serpstat Site Audit për të gjetur gabimet teknike që mund të kesh bërë dhe zbulo sesi t’i rregullosh. Thjesht krijo një projekt për domain-in tënd, kliko Start Audit, dhe prit për rezultatet. Good luck!
Ndërtimi i E-A-T
Çfarë është E-A-T? Shkurtimi është për Ekspertizë, Autoritet dhe Besueshmëri (Trustworthiness). Lexo më shumë për E-A-T: Sekreti i një faqeje të suksesshme.
Vlerësimi i rezultateve
Me Google Analytics mund të gjurmosh numrin e përdoruesve, shikueshmërinë e faqes, performancën në varësi të qëllimeve etj. Për aq kohë sa trendet SEO ndryshojnë vazhdimisht, duhet gjithmonë të rishikosh të dhënat analitike, për të gjetur mënyra si t’i optimizosh.
Ka shumë faktorë që ndikojnë suksesin online.
Gjithmonë mbaj mend që megjithëse është e rëndësishme të plotësosh kërkesat e motorrëve të kërkimit, krijimi i një audience që të beson është prioritet.
Sigurohu që faqja jote web nuk është vetëm e pasur me fjalë kyçe dhe e optimizuar teknikisht, por gjithashtu mundëson kontent tërheqës dhe të përditësuar.
Adaptuar nga outbrain
Reklamimi është mënyra më e lehtë dhe më efektive për të tërhequr vëmendjen te marka juaj. Ndryshe nga format e tjera të marketingut, reklamimi synon grupe njerëzish dhe jo individë dhe zakonisht ekzekutohet përmes llojeve të ndryshme të mediave, duke përfshirë televizionin, radion, gazetën, revistën dhe internetin. Por përveç tërheqjes së vëmendjes së klientëve të […]
Çfarë është marketingu i mediave sociale? Marketingu i mediave sociale nënkupton përdorimin e platformave të mediave sociale si Instagram, Twitter dhe Facebook për të promovuar markën tuaj dhe për të shitur produktin ose shërbimin tuaj. Nëse biznesi juaj del me një artikull të ri dhe planifikoni të promovoni lançimin në mediat sociale, ky është marketingu […]
Një strategji promovimi është thelbësore për pozicionimin e markës tuaj në treg, duke i bërë njerëzit të vetëdijshëm për produktet ose shërbimet që ju ofroni dhe se si ata mund të përfitojnë duke ju zgjedhur ju. Por me kaq shumë marka që ofrojnë produkte ose shërbime të ngjashme si ju, teknikat tuaja promovuese mund të […]
Fotografia ka ekzistuar prej shekujsh, për fat të mirë ajo nuk kërkon më një aparat fotografik të gjatë dhe profesional të vendosur për të shkrepur një foto; falë telefonave inteligjentë të cilët janë bërë pjesë përbërëse e jetës sonë të përditshme. Por çfarë lidhje ka kjo me marketingun dixhital? Imazhet në marketingun dixhital Lindja e […]
Është koha për të rimenduar se si të promovoni llogarinë tuaj në Instagram. Pse tani? Sepse evolucioni dhe rritja e shpejtë e platformës do të thotë se ajo që funksionoi në të kaluarën nuk do t’ju sjellë të njëjtin lloj angazhimi sot. Bazuar në statistikat e fundit të Instagramit, hapësira vizuale po bëhet gjithnjë e […]
Marketingu i mediave sociale mund të ndihmojë në rritjen e ndërgjegjësimit të markës, njohjes së markës dhe shitjeve duke përmirësuar marrëdhëniet tuaja me klientët. Një plan cilësor i përmbajtjes së mediave sociale mund t’ju ndihmojë të fitoni më shumë ndjekës dhe të arrini më shumë njerëz. Kur përdoret si duhet, marketingu i mediave sociale mund […]
Dictionary.com e përkufizon marketingun si, “veprim ose biznes i promovimit dhe shitjes së produkteve ose shërbimeve, duke përfshirë kërkimin e tregut dhe reklamimin”. Çfarë është marketingu? Marketingu i referohet çdo veprimi që një kompani ndërmerr për të tërhequr një audiencë drejt produktit ose shërbimeve të kompanisë nëpërmjet mesazheve me cilësi të lartë. Marketingu synon […]
Katër P-të janë një “miks marketingu” i përbërë nga katër elementë kryesorë – produkti, çmimi, vendi dhe promovimi – të përdorura gjatë marketingut të një produkti ose shërbimi. Në mënyrë tipike, bizneset i marrin parasysh katër P-të kur krijojnë plane dhe strategji marketingu për të tregtuar në mënyrë efektive për audiencën e tyre të synuar. […]
Njerëzit janë mësuar të kalojnë më shumë kohë në internet sesa në media konvencionale. Gjatë viteve të fundit, është bërë tepër e vështirë për bizneset që të gjejnë dhe adresojnë audiencën e synuar përmes TV dhe mjeteve të tjera të marketingut të modës së vjetër. Burimet dixhitale po rezultojnë të jenë e ardhmja e marketingut. […]
Reklamimi është një aspekt i marketingut. Ndërsa marketingu është qasja e përgjithshme për të folur me klientët për markën tuaj, reklamimi është zakonisht një formë e paguar e mesazheve e krijuar për të çuar në shitje. Reklamimi mund të jetë afatshkurtër për një promovim të veçantë ose i vazhdueshëm, por zakonisht kërkon një investim financiar. […]