Nëse shihni një pije me etiketë të kuqe dhe shkrim të bardhë në frigoriferin e një supermarketi, cila pije ju vjen ndër mend? Me siguri Coca-Cola. Nëse shihni logon e një molle të kafshuar në një produkt elektronik, do mendoni për Apple. Ndërgjegjësimi ynë për këto marka dhe njohja e tyre është maksimale. Brand awareness është shndërruar në faktor kaq të rëndësishëm sa tanimë mund të vendoset si një nga objektivat që mund të arrini me marketingun dixhital.
Çfarë është Brand Awareness?
Brand awareness, ndërgjegjësimi ndaj markës, përfaqëson familjaritetin e një audience me një produkt apo firmë. Ky faktor ndihmon audiencën të kuptojë vlerën e kompanisë suaj dhe parashikon se në rastin që i duhet të zgjedhë mes jush dhe një konkurrenti që nuk ka krijuar brand awareness, ata do ju zgjedhin ju.
Historiku i Brand Awareness
Sipas një studimi të Content Marketing Institute, për vitet e fundit, rritja e brand awareness ka qenë ndër qëllimet kryesore të marketingut B2B dhe B2C. Brand-imi ka lindur që në kohërat e lashta kur logot përdoreshin për të shenjuar mallin apo të mirat materiale. Rreth 1870, marka mund të regjistrohej si e tillë (trademark) në mënyrë që mos të kopjohej apo keqpërdorej nga konkurrenca. Në 1900, marka në vetvete filloi të kishte vlerë dhe të asociohej me ndjesi apo vlera. Me evolimin e botës dixhitale, brand awareness u kthye në njësi matëse të suksesit të fushatave dhe firmave. Tashmë, brand-et në vetvete kanë vlerë, ku Apple mban vlerën më të lartë 215,000,000$, Google zë vendin e dytë me vlerën 156,000,000$ dhe më pas vijnë Amazon, Microsoft, Coca-Cola, Samsung etj.
Avantazhet e Brand Awareness
- Rritje e shitjeve, regjistrimeve, numrit të leads etj.
- Arritje e tregjeve të reja dhe të ndryshme
- Shtim i trafikut për faqet tuaja web ose rrjetet sociale
- Promovimi i produkteve të reja
- Rritja e besimit të klientëve te firma
Disa nga llojet e fushatave për brand awareness? Një kompani këpucësh ka zhvilluar një giveaway në bashkëpunim me një influencuese dhe rritën shitjet me 300%. Gjithashtu bashkëpunimi rriti ndërgjegjësimin për markën pasi ai u përmend në The Wall Street Journal, Business Insider etj. Një site e-commerce që dëshironte të rriste brand awareness online, arriti me një reklamë native të vetme 1400 shitje dhe rriti me 3.8% konvertimet.¹ Ndonjëherë matja e këtij faktori është e vështirë të bëhet. Nuk mund të ndaloni dikë në rrugë dhe ta pyesni nëse kanë dëgjuar për markën tuaj. Me platformën e re Boost Discovery, kjo thjeshtohet pasi ju mund të shihni në kohë reale: klikimet, impressions, kostot për çdo person që arrini dhe rezultatet e përgjithshme të fushatave.
Shembuj suksesi në Shqipëri
Me eksperiencë 10-vjeçare, jemi krenarë të kemi ndihmuar qindra kompani të arrijnë qëllimet e tyre në fushën e teknologjisë dixhitale. Me një fushatë të vetme, vetëm muajin e parë Shell gjeneroi 2,500,000 impressions dhe 600 interesime. Fushata e Tirana Business Park ka arritur 3,000,000 veta çdo muaj për 3 muaj rresht, ku interesimet janë rritur çdo muaj me mijëra persona. Te Kafja ka arritur 16,040,000 impressions dhe tani është shndërruar në një nga faqet më të mëdha të punësimit në Shqipëri, për punëmarrësit dhe punëdhënësit.
Impakti juaj varet nga cilësia e marketingut tuaj, besueshmëria dhe profesionaliteti juaj. Sipas Forbes, dikujt i duhet vetëm 7 sekonda për të krijuar një përshtypje për një markë: nëse e pëlqejnë apo jo.² Mbi 50% e reputacionit të një firme vjen nga pëlqyeshmëria e saj online.³ Një nga mënyrat më të sigurta për tu kthyer në një markë të pëlqyeshme dhe të besuar? Pikërisht fushatat për ndërgjegjësimin ndaj markës.
Boost your business me Boost
Dëshironi të mësoni më shumë rreth brand awareness dhe të arrini objektivat tuaja të njohjes së markës? Na kontaktoni.
Reklamimi është mënyra më e lehtë dhe më efektive për të tërhequr vëmendjen te marka juaj. Ndryshe nga format e tjera të marketingut, reklamimi synon grupe njerëzish dhe jo individë dhe zakonisht ekzekutohet përmes llojeve të ndryshme të mediave, duke përfshirë televizionin, radion, gazetën, revistën dhe internetin. Por përveç tërheqjes së vëmendjes së klientëve të […]
Çfarë është marketingu i mediave sociale? Marketingu i mediave sociale nënkupton përdorimin e platformave të mediave sociale si Instagram, Twitter dhe Facebook për të promovuar markën tuaj dhe për të shitur produktin ose shërbimin tuaj. Nëse biznesi juaj del me një artikull të ri dhe planifikoni të promovoni lançimin në mediat sociale, ky është marketingu […]
Një strategji promovimi është thelbësore për pozicionimin e markës tuaj në treg, duke i bërë njerëzit të vetëdijshëm për produktet ose shërbimet që ju ofroni dhe se si ata mund të përfitojnë duke ju zgjedhur ju. Por me kaq shumë marka që ofrojnë produkte ose shërbime të ngjashme si ju, teknikat tuaja promovuese mund të […]
Fotografia ka ekzistuar prej shekujsh, për fat të mirë ajo nuk kërkon më një aparat fotografik të gjatë dhe profesional të vendosur për të shkrepur një foto; falë telefonave inteligjentë të cilët janë bërë pjesë përbërëse e jetës sonë të përditshme. Por çfarë lidhje ka kjo me marketingun dixhital? Imazhet në marketingun dixhital Lindja e […]
Është koha për të rimenduar se si të promovoni llogarinë tuaj në Instagram. Pse tani? Sepse evolucioni dhe rritja e shpejtë e platformës do të thotë se ajo që funksionoi në të kaluarën nuk do t’ju sjellë të njëjtin lloj angazhimi sot. Bazuar në statistikat e fundit të Instagramit, hapësira vizuale po bëhet gjithnjë e […]
Marketingu i mediave sociale mund të ndihmojë në rritjen e ndërgjegjësimit të markës, njohjes së markës dhe shitjeve duke përmirësuar marrëdhëniet tuaja me klientët. Një plan cilësor i përmbajtjes së mediave sociale mund t’ju ndihmojë të fitoni më shumë ndjekës dhe të arrini më shumë njerëz. Kur përdoret si duhet, marketingu i mediave sociale mund […]
Dictionary.com e përkufizon marketingun si, “veprim ose biznes i promovimit dhe shitjes së produkteve ose shërbimeve, duke përfshirë kërkimin e tregut dhe reklamimin”. Çfarë është marketingu? Marketingu i referohet çdo veprimi që një kompani ndërmerr për të tërhequr një audiencë drejt produktit ose shërbimeve të kompanisë nëpërmjet mesazheve me cilësi të lartë. Marketingu synon […]
Katër P-të janë një “miks marketingu” i përbërë nga katër elementë kryesorë – produkti, çmimi, vendi dhe promovimi – të përdorura gjatë marketingut të një produkti ose shërbimi. Në mënyrë tipike, bizneset i marrin parasysh katër P-të kur krijojnë plane dhe strategji marketingu për të tregtuar në mënyrë efektive për audiencën e tyre të synuar. […]
Njerëzit janë mësuar të kalojnë më shumë kohë në internet sesa në media konvencionale. Gjatë viteve të fundit, është bërë tepër e vështirë për bizneset që të gjejnë dhe adresojnë audiencën e synuar përmes TV dhe mjeteve të tjera të marketingut të modës së vjetër. Burimet dixhitale po rezultojnë të jenë e ardhmja e marketingut. […]
Reklamimi është një aspekt i marketingut. Ndërsa marketingu është qasja e përgjithshme për të folur me klientët për markën tuaj, reklamimi është zakonisht një formë e paguar e mesazheve e krijuar për të çuar në shitje. Reklamimi mund të jetë afatshkurtër për një promovim të veçantë ose i vazhdueshëm, por zakonisht kërkon një investim financiar. […]