Shumë biznese kanë filluar të përfshijnë marketingun dixhital në strategjitë e tyre të rritjes. Marketingu dixhital përfshin një numër kategorish si marketing në rrjete sociale, krijim kontenti, reklama të paguara etj. Një agjenci ekspertësh do ju ndihmojë në krijimin dhe implementimin e strategjive për prezencën e markës suaj online.
Ndoshta po mendoni “mund ta bëj vetë këtë”. Po, nëse keni eksperiencë në disiplina të ngjashme. Edhe atëherë, punët mblidhen bashkë dhe muaj kalojnë derisa kuptoni që rrjetet tuaja sociale kanë zënë merimanga dhe as nuk e keni çuar ndër mend strategjinë e marketingut. Oops.
Ndonjëherë nevoja lind për një projekt të vetëm dhe bashkëpunimi zgjat disa javë, por bashkëpunimi me një agjenci mesatarisht zgjat nga 6 muaj deri në disa vite, në varësi të nevojave të biznesit.
Ndryshime të panumërta, update, trende që nuk mund të na shkonte mendja kurrë, një vezë bëhet fotoja më e pëlqyer në Instagram… E vetmja gjë konstante rreth marketingut dixhital është ndryshimi. Si të kërkoni për një agjenci marketingu dixhitale që është e përgatitur për këtë? Ku duhet të filloni? LinkedIn, të pyesni miqtë, të postoni në faqen tuaj?
Si të gjeni agjencinë e duhur?
Për të kuptuar nëse do përshtateni si tenxherja me kapakun, ka disa pyetje që duhet ti bëni personit përgjegjës të agjencisë:
Cili është misioni juaj dhe si punoni si skuadër?
Kush do jetë në krye të projektit? Harmonia mes skuadrave përbën 31% të vendimit final në punësimin e një. Duhet të siguroheni që personat e punësuar përshtaten me frymën e punës në kompaninë tuaj. Cilat janë kompetencat dhe specializimet e tyre? A ka frymë bashkëpunimi apo është një ambjent pune toksik?
Mos u mjaftoni me përgjigjet e tyre, por bëhuni “detektivë” për një orë. Kërkoni për një faqe Rreth nesh (About) të kuruar, një datë themelimi, misionin e tyre, rrjetet e tyre sociale, një informacion të përgjithshëm për të punësuarit aty etj. Sa më shumë informacion, aq më të sigurtë do të jeni te zgjedhja juaj.
Cilat KPI masni për të vlerësuar suksesin?
Shprehja thotë “fjalët i merr era”. KPI jo. Si do vlerësohen dhe sa shpesh do raportohen të dhënat? E bukura e marketingut dixhital është se gjithçka është e matshme.
Shtim i të ardhurave direkte nga kanalet e paguara, kthimi i shpenzimit për reklama (return on advertising spend ROAS) në Facebook në tremujorin e parë, rritje e numrit të përdoruesve të rinj, numri i shkarkimeve të aplikacionit- këto janë të gjitha të dhëna të matshme që mund të merrni dhe agjencia e duhur do t’ju ofrojë.
Si do përgatiteni për një analizë tregu të industrisë sonë?
Në industrinë tuaj ju jeni ekspertë, por a është në botën dixhitale agjencia që do ju përfaqësojë? E vërtetë, nëse ju jeni ekspertë imobiliarë, nuk është nevoja që dhe ata të marrin vesh nga pronat. Por është e rëndësishme të jenë të hapur për procesin e informimit rreth industrisë suaj. Si do mësojnë ata çfarë duan klientët, a janë ata të përditësuar me tregun, në ç’mënyrë do mësojnë rreth konkurrencës? Nuk është nevoja që ato të kenë punuar me kompani ekzaktësisht si e juaja, por idealisht do kenë zgjidhur probleme të ngjashme me ato që ju dëshironi të zgjidhni.
Me çfarë klientësh keni punuar?
Grafiku më sipër nga HubSpot tregon disa nga sfidat kryesore të marketingut të kompanive. Kompania e duhur nuk e ka problem të japë referenca apo raste suksesi. Si i kanë zgjidhur ato më parë sfida të tilla? Është më mirë të ketë mburrje me doza të lehta-të gjithë jemi krenarë kur punojmë fort dhe arrijmë rezultate- sesa të liheni në errësirë totale përsa i përket të shkuarës së tyre me projekte dhe firma të tjera.
Si i përballoni rastet kur diçka shkon keq?
Fleksibiliteti është shumë i rëndësishëm në një botë si kjo e marketingut dixhital. Një postim i gabuar, buxhete apo përgjigje të pamenduara mund t’ju çojnë disa hapa prapa. Këto janë gjëra që ndodhin, por mënyra si menaxhohen është më e rëndësishme se gabimet vetë. Pyesni personin përgjegjës të agjencisë për një rast sfidues ku ata duhet të vepronin shpejt për të shmangur një “katastrofë marketingu”. Komunikimi i mirë dhe fleksibiliteti janë dy përgjigje “të sakta”. Shembuj komunikimi të mirë dhe të qëndruarit fleksibël janë tregues se kjo mund të jetë agjencia që do kthejë ëndrrat tuaja të marketingut në realitet.
Zgjidhni vlerën më të mirë, jo çmimin më të mirë. Mendoni në planin afatgjatë. Edhe nëse projekti nuk është afatgjatë, kjo agjenci do ketë për pak kohë influencë të konsiderueshme në imazhin e kompanisë suaj në botën virtuale.
A mund të punoni me ta? A mund ti besoni? A do festonit një arritje duke pirë disa gota verë me këtë skuadër? Janë një nga marrëdhëniet më të rëndësishme që do ndërtoni për avancimin e biznesit tuaj. Agjencia e duhur do ketë individë që punojnë fort, janë kreativë dhe kanë dëshirë të krijojnë fushata dhe strategji që sjellin sukses.
Reklamimi është mënyra më e lehtë dhe më efektive për të tërhequr vëmendjen te marka juaj. Ndryshe nga format e tjera të marketingut, reklamimi synon grupe njerëzish dhe jo individë dhe zakonisht ekzekutohet përmes llojeve të ndryshme të mediave, duke përfshirë televizionin, radion, gazetën, revistën dhe internetin. Por përveç tërheqjes së vëmendjes së klientëve të […]
Çfarë është marketingu i mediave sociale? Marketingu i mediave sociale nënkupton përdorimin e platformave të mediave sociale si Instagram, Twitter dhe Facebook për të promovuar markën tuaj dhe për të shitur produktin ose shërbimin tuaj. Nëse biznesi juaj del me një artikull të ri dhe planifikoni të promovoni lançimin në mediat sociale, ky është marketingu […]
Një strategji promovimi është thelbësore për pozicionimin e markës tuaj në treg, duke i bërë njerëzit të vetëdijshëm për produktet ose shërbimet që ju ofroni dhe se si ata mund të përfitojnë duke ju zgjedhur ju. Por me kaq shumë marka që ofrojnë produkte ose shërbime të ngjashme si ju, teknikat tuaja promovuese mund të […]
Fotografia ka ekzistuar prej shekujsh, për fat të mirë ajo nuk kërkon më një aparat fotografik të gjatë dhe profesional të vendosur për të shkrepur një foto; falë telefonave inteligjentë të cilët janë bërë pjesë përbërëse e jetës sonë të përditshme. Por çfarë lidhje ka kjo me marketingun dixhital? Imazhet në marketingun dixhital Lindja e […]
Është koha për të rimenduar se si të promovoni llogarinë tuaj në Instagram. Pse tani? Sepse evolucioni dhe rritja e shpejtë e platformës do të thotë se ajo që funksionoi në të kaluarën nuk do t’ju sjellë të njëjtin lloj angazhimi sot. Bazuar në statistikat e fundit të Instagramit, hapësira vizuale po bëhet gjithnjë e […]
Marketingu i mediave sociale mund të ndihmojë në rritjen e ndërgjegjësimit të markës, njohjes së markës dhe shitjeve duke përmirësuar marrëdhëniet tuaja me klientët. Një plan cilësor i përmbajtjes së mediave sociale mund t’ju ndihmojë të fitoni më shumë ndjekës dhe të arrini më shumë njerëz. Kur përdoret si duhet, marketingu i mediave sociale mund […]
Dictionary.com e përkufizon marketingun si, “veprim ose biznes i promovimit dhe shitjes së produkteve ose shërbimeve, duke përfshirë kërkimin e tregut dhe reklamimin”. Çfarë është marketingu? Marketingu i referohet çdo veprimi që një kompani ndërmerr për të tërhequr një audiencë drejt produktit ose shërbimeve të kompanisë nëpërmjet mesazheve me cilësi të lartë. Marketingu synon […]
Katër P-të janë një “miks marketingu” i përbërë nga katër elementë kryesorë – produkti, çmimi, vendi dhe promovimi – të përdorura gjatë marketingut të një produkti ose shërbimi. Në mënyrë tipike, bizneset i marrin parasysh katër P-të kur krijojnë plane dhe strategji marketingu për të tregtuar në mënyrë efektive për audiencën e tyre të synuar. […]
Njerëzit janë mësuar të kalojnë më shumë kohë në internet sesa në media konvencionale. Gjatë viteve të fundit, është bërë tepër e vështirë për bizneset që të gjejnë dhe adresojnë audiencën e synuar përmes TV dhe mjeteve të tjera të marketingut të modës së vjetër. Burimet dixhitale po rezultojnë të jenë e ardhmja e marketingut. […]
Reklamimi është një aspekt i marketingut. Ndërsa marketingu është qasja e përgjithshme për të folur me klientët për markën tuaj, reklamimi është zakonisht një formë e paguar e mesazheve e krijuar për të çuar në shitje. Reklamimi mund të jetë afatshkurtër për një promovim të veçantë ose i vazhdueshëm, por zakonisht kërkon një investim financiar. […]