Në këtë moment 75,000,000 faqe web po përdorin WordPress, një prej tyre edhe ne. WordPress mbështet procesin e publikimit për shumë gazetarë, producentë, krijues etj. Avantazhi i WordPress është fleksibiliteti i tij, nga theme dhe plugins që ai ofron. Temat (themes) krijojnë dizajnin dhe pamjen e faqes web, ndërkohë që shtesat (plugins) janë mjete që përdoren për të përmirësuar performancën e faqes apo për të sjellë funksione të reja. Nëse po publikon artikuj, video, foto apo çdo lloj tjetër medie, konsidero këto plugins për të rritur audiencën dhe për të pasur sukses..
Përmirëso pamjen e faqes
Custom Sidebars: bëji widgets të punojnë më shumë.
Të kesh gjithmonë të njëjtin sidebar apo widget në çdo faqe të site-t bëhet e mërzitshme për përdoruesit. Custom Sidebars të lejon të konfigurosh në mënyrë të vazhdueshme sidebar widgets. Mund t’i kategorizosh ato, ose t’i personalizosh për çdo faqe. Ky plugin integrohet në menunë widget, kështu që nuk duhet të kërkosh për të.
Ultimate Branding: mbaj një faqe konstante.
Kemi folur më parë për rëndësinë e brand-imit për një faqe të suksesshme. Plugin Ultimate Branding mundëson personalizimin e faqes- mund të vendosësh logon, emrin e faqes web, ngjyrat dhe mesazhin e markës në faqen hyrëse.
Angazhohu me vizitorët në faqe
Sumo: realizo më shumë veprime on-site.
Sumo mundëson një grup mjetesh që ndihmojnë shtimin e personave të abonuar (subscribed) te blogu apo faqja jote:
- lightboxes që kërkojnë abonimin e shpejtë të përdoruesit
- thirrje për veprim në gjithë ekranin (full screen calls to action CTAs)
- thirrje për veprim që lëvizin (floating CTAs)
- nënvizues (highlighter) për t’i bërë artikujt e tu më të thjeshtë për t’u shpërndarë, si dhe shumë opsione të tjera.
Disqus: komentet sapo u bënë më të mirë
Disqus është një përmirësim i dukshëm në funksionalitetin e komenteve out-of-box që WordPress mundëson. Përmbajtja e tij e bën të thjeshtë për ty si publikues të jesh shumë i shpejtë në seksionin e komenteve dhe të ndërtosh komunitete të vërteta. Mund të arrish email-et e vizitorëve, të analizosh të dhënat dhe sigurisht të ndërveprosh me komentuesit e faqes.
Thjeshto shpërndarjen e kontentit
Click to Tweet: të lidhesh me përdoruesit e Twitter.
Twitter është një nga platformat më të dashura për publikuesit. Artikujt e shkruar zakonisht përmbajnë disa copëza që mund të shpërndahen, me Click to tweet vizitorët mund t’i ndajnë ato direkt nga faqja web. Është totalisht i personalizueshëm. Po ashtu, plugins si Instagram Feed apo Simple Like Page Plugin për Facebook janë të vlefshëm. Nëse ke një faqe tejet vizuale, konsidero shtimin e një plugin për Pinterest në mënyrë që vizitorët të mund të ruajnë fotot e tua si inspirim.
Yoast: kontrollo trafikun nga Google dhe Bing.
Yoast, tashmë më shumë se thjesht një plugin, është një mjet tejet popullor për SEO. Prodhuesit ofrojnë shumë plugins, trajnime SEO, kurse, artikuj për blog dhe një staf suporti për përdoruesit premium. Plugin i tyre ndihmon arritjen e shumë vizitorëve nga Google e Bing nëpërmjet orientimit për optimizimin e fjalëve kyçe dhe motorrëve të kërkimit.
Constant Contact: përmirëso strategjinë e email-it.
Përfito adresa email-i dhe zgjero listën e kontakteve nëpërmjet Constant Contact WordPress plugin. Ai të lejon të integrosh mini-pyetësorë (forms) të rinj direkt në faqe. Një nga ofruesit më popullorë të email-it, me formatet e tyre të personalizuara ata kanë mundësi të mbledhin lehtësisht informacionin e vizitorëve.
Gjurmo suksesin tënd
CoSchedule: strategjia e shpërndarjes dhe publikimit, së bashku.
CoSchedule është një kalendar editorial të gjitha në një (all in one) për planifikimin, promovimin dhe ekzekutimin e të gjithë strategjisë suaj të shpërndarjes dhe marketingut. Ky plugin të lejon t’i menaxhosh të gjitha këto nga dashboard i WordPress. Mund të planifikosh edhe evente, plane të punës dhe të analizosh të dhënat.
MonsterInsights: integro faqen me Google Analytics.
Shpallur nga WordPress si plugin më i mirë për Google Analytics, Google Analytics Dashboard Plugin for WordPress është i domosdosshëm për publikuesit që kërkojnë të gjurmojnë suksesin e tyre. Mund ta optimizosh faqen web duke përdorur rekomandimet e MonsterInsights për të përmirësuar përfitimet, leads etj.
WordPress është një platformë gjigande dhe WordPress plugins punojnë më mirë kur përditësohen rregullisht, site yt është i sigurtë dhe ti nuk shkarkon programe të dyshimtë. Gjej kombinimin e duhur të dizajnit, shpërndarjes, analizimit dhe përfitimeve për ta bërë faqen të punojë më shumë për ty.
Adaptuar nga Taboola.
Nëse je publikues dhe dëshiron të monetizosh faqen tënde, zbulo përfitimet e Boost këtu.
Reklamimi është mënyra më e lehtë dhe më efektive për të tërhequr vëmendjen te marka juaj. Ndryshe nga format e tjera të marketingut, reklamimi synon grupe njerëzish dhe jo individë dhe zakonisht ekzekutohet përmes llojeve të ndryshme të mediave, duke përfshirë televizionin, radion, gazetën, revistën dhe internetin. Por përveç tërheqjes së vëmendjes së klientëve të […]
Çfarë është marketingu i mediave sociale? Marketingu i mediave sociale nënkupton përdorimin e platformave të mediave sociale si Instagram, Twitter dhe Facebook për të promovuar markën tuaj dhe për të shitur produktin ose shërbimin tuaj. Nëse biznesi juaj del me një artikull të ri dhe planifikoni të promovoni lançimin në mediat sociale, ky është marketingu […]
Një strategji promovimi është thelbësore për pozicionimin e markës tuaj në treg, duke i bërë njerëzit të vetëdijshëm për produktet ose shërbimet që ju ofroni dhe se si ata mund të përfitojnë duke ju zgjedhur ju. Por me kaq shumë marka që ofrojnë produkte ose shërbime të ngjashme si ju, teknikat tuaja promovuese mund të […]
Fotografia ka ekzistuar prej shekujsh, për fat të mirë ajo nuk kërkon më një aparat fotografik të gjatë dhe profesional të vendosur për të shkrepur një foto; falë telefonave inteligjentë të cilët janë bërë pjesë përbërëse e jetës sonë të përditshme. Por çfarë lidhje ka kjo me marketingun dixhital? Imazhet në marketingun dixhital Lindja e […]
Është koha për të rimenduar se si të promovoni llogarinë tuaj në Instagram. Pse tani? Sepse evolucioni dhe rritja e shpejtë e platformës do të thotë se ajo që funksionoi në të kaluarën nuk do t’ju sjellë të njëjtin lloj angazhimi sot. Bazuar në statistikat e fundit të Instagramit, hapësira vizuale po bëhet gjithnjë e […]
Marketingu i mediave sociale mund të ndihmojë në rritjen e ndërgjegjësimit të markës, njohjes së markës dhe shitjeve duke përmirësuar marrëdhëniet tuaja me klientët. Një plan cilësor i përmbajtjes së mediave sociale mund t’ju ndihmojë të fitoni më shumë ndjekës dhe të arrini më shumë njerëz. Kur përdoret si duhet, marketingu i mediave sociale mund […]
Dictionary.com e përkufizon marketingun si, “veprim ose biznes i promovimit dhe shitjes së produkteve ose shërbimeve, duke përfshirë kërkimin e tregut dhe reklamimin”. Çfarë është marketingu? Marketingu i referohet çdo veprimi që një kompani ndërmerr për të tërhequr një audiencë drejt produktit ose shërbimeve të kompanisë nëpërmjet mesazheve me cilësi të lartë. Marketingu synon […]
Katër P-të janë një “miks marketingu” i përbërë nga katër elementë kryesorë – produkti, çmimi, vendi dhe promovimi – të përdorura gjatë marketingut të një produkti ose shërbimi. Në mënyrë tipike, bizneset i marrin parasysh katër P-të kur krijojnë plane dhe strategji marketingu për të tregtuar në mënyrë efektive për audiencën e tyre të synuar. […]
Njerëzit janë mësuar të kalojnë më shumë kohë në internet sesa në media konvencionale. Gjatë viteve të fundit, është bërë tepër e vështirë për bizneset që të gjejnë dhe adresojnë audiencën e synuar përmes TV dhe mjeteve të tjera të marketingut të modës së vjetër. Burimet dixhitale po rezultojnë të jenë e ardhmja e marketingut. […]
Reklamimi është një aspekt i marketingut. Ndërsa marketingu është qasja e përgjithshme për të folur me klientët për markën tuaj, reklamimi është zakonisht një formë e paguar e mesazheve e krijuar për të çuar në shitje. Reklamimi mund të jetë afatshkurtër për një promovim të veçantë ose i vazhdueshëm, por zakonisht kërkon një investim financiar. […]