Segmentimi i audiencës nënkupton gjetjen, analizimin dhe grupimin e të dhënave së bashku. Sa më i saktë targeti, aq më e mirë performanca e fushatës. Pavarësisht diferencave midis platformave, segmentimi i audiencës realizohet në mënyra disi të ngjashme. Për fushata të thjeshta, shumë marketierë mund t’i ndërtojnë segmentet vetë.
Kjo është një përmbledhje e procesit:
- Profili i një përdoruesi ndërtohet në mënyrë unike për çdokënd, bazuar tek interesat, të dhënat demografike dhe ato të sjelljes.
- Profile të ngjashme përdoruesish grupohen së bashku në segmente audience, të gjata apo të shkurtra sipas dëshirës.
- Këto segmente më pas përdoren në bazë të targetimit, duke ndikuar në gjithçka, nga fushata deri te shpenzimet për të.
- Profilet e përdoruesve që kanë performuar më mirë mund të përdoren për të ndërtuar audienca “të ngjashme” që integrohen në fushatat e ritargetimit.
Përdorimi i segmentimit të audiencës për targetimin e fushatave është një investim për marketierët. CMO-të duhet të përdorin burimet e brendshme nëse duan ta ndërtojnë vetë audiencën, ose të shpenzojnë për partnerë të dhënash.
A i preferojnë konsumatorët fushatat e targetuara?
Mbi 70% e konsumatorëve kanë treguar që preferojnë marka që përdorin personalizimet, dhe falë shërbimeve si Netflix e Amazon ato tani e presin këtë eksperiencë nga çdo kompani që hasin online.
Një studim i Harvard Business Review realizuar me studentë, tregoi efektin që ka targetimi dhe personalizimi për të tërhequr konsumatorë. Studentëve iu kërkua të bënin një kërkim online ose të rendisnin interesin e tyre për disa aktivitete, pastaj iu dha një seri sondazhesh, dhe më pas reklamash, të targetuara apo të patargetuara.
Në këtë studim, studentët thanë që ato preferonin reklama që i drejtoheshin atyre bazuar në aktivitetin e tyre dixhital, në vend të reklamave që targetoheshin bazuar në informacione demografike apo në reklama të pa targetuara fare.
Në sondazhin e dytë, studentët u përballën me një reklamë të një marke të njohur që u etiketua si e targetuar. Studentët raportuan që ato e shihnin veten më të sofistikuar nga rezultatet. Eksperienca pozitive e reklamës i dha atyre një përshtypje më pozitive për veten dhe për markën.
Ky studim zbulon se:
- Studentët refuzojnë reklama të patargetuara ose që ato ndjejnë janë targetuar gabimisht. Kjo nënkupton që targetimi i fushatave duhet të jetë i përshtatshëm për të qenë efektiv.
- Marketierët kanë mundësinë të lidhen me përdoruesit në një nivel emocional kur përdorin targetimin e duhur. Kjo eksperiencë pozitive lidhet më pas me markën, duke çuar në rritjen e besnikërisë ndaj saj.
- Reklamat e targetuara bazuar në sjelljet e fundit mund të kenë një impakt në qëllimet e klientëve për të blerë. Autorët e studimit arritën në konkluzionin se: “reklamat e targetuara referuar sjelljes jo vetëm që mund të përmirësojnë shitjet përgjatë kohës së reklamës, por mund t’i ndikojnë ato dhe në të ardhmen.”
- Në këtë studim, studentët ishin të ndërgjegjshëm që po ndiqnin një reklamë të targetuar. Kompanitë duhet të jenë transparente ndaj të dhënave dhe përdorimit të tyre për të rritur eksperiencën e përdoruesve.
Pra, mënyra shkencërisht e provuar për të krijuar audiencë besnike është respektimi i kohës së tyre duke i treguar vetëm informacione dhe reklama që janë me shumë interes për ta, metoda më efektive për ta bërë këtë është me anë të segmentimit.
Adaptuar nga Taboola.
Reklamimi është mënyra më e lehtë dhe më efektive për të tërhequr vëmendjen te marka juaj. Ndryshe nga format e tjera të marketingut, reklamimi synon grupe njerëzish dhe jo individë dhe zakonisht ekzekutohet përmes llojeve të ndryshme të mediave, duke përfshirë televizionin, radion, gazetën, revistën dhe internetin. Por përveç tërheqjes së vëmendjes së klientëve të […]
Çfarë është marketingu i mediave sociale? Marketingu i mediave sociale nënkupton përdorimin e platformave të mediave sociale si Instagram, Twitter dhe Facebook për të promovuar markën tuaj dhe për të shitur produktin ose shërbimin tuaj. Nëse biznesi juaj del me një artikull të ri dhe planifikoni të promovoni lançimin në mediat sociale, ky është marketingu […]
Një strategji promovimi është thelbësore për pozicionimin e markës tuaj në treg, duke i bërë njerëzit të vetëdijshëm për produktet ose shërbimet që ju ofroni dhe se si ata mund të përfitojnë duke ju zgjedhur ju. Por me kaq shumë marka që ofrojnë produkte ose shërbime të ngjashme si ju, teknikat tuaja promovuese mund të […]
Fotografia ka ekzistuar prej shekujsh, për fat të mirë ajo nuk kërkon më një aparat fotografik të gjatë dhe profesional të vendosur për të shkrepur një foto; falë telefonave inteligjentë të cilët janë bërë pjesë përbërëse e jetës sonë të përditshme. Por çfarë lidhje ka kjo me marketingun dixhital? Imazhet në marketingun dixhital Lindja e […]
Është koha për të rimenduar se si të promovoni llogarinë tuaj në Instagram. Pse tani? Sepse evolucioni dhe rritja e shpejtë e platformës do të thotë se ajo që funksionoi në të kaluarën nuk do t’ju sjellë të njëjtin lloj angazhimi sot. Bazuar në statistikat e fundit të Instagramit, hapësira vizuale po bëhet gjithnjë e […]
Marketingu i mediave sociale mund të ndihmojë në rritjen e ndërgjegjësimit të markës, njohjes së markës dhe shitjeve duke përmirësuar marrëdhëniet tuaja me klientët. Një plan cilësor i përmbajtjes së mediave sociale mund t’ju ndihmojë të fitoni më shumë ndjekës dhe të arrini më shumë njerëz. Kur përdoret si duhet, marketingu i mediave sociale mund […]
Dictionary.com e përkufizon marketingun si, “veprim ose biznes i promovimit dhe shitjes së produkteve ose shërbimeve, duke përfshirë kërkimin e tregut dhe reklamimin”. Çfarë është marketingu? Marketingu i referohet çdo veprimi që një kompani ndërmerr për të tërhequr një audiencë drejt produktit ose shërbimeve të kompanisë nëpërmjet mesazheve me cilësi të lartë. Marketingu synon […]
Katër P-të janë një “miks marketingu” i përbërë nga katër elementë kryesorë – produkti, çmimi, vendi dhe promovimi – të përdorura gjatë marketingut të një produkti ose shërbimi. Në mënyrë tipike, bizneset i marrin parasysh katër P-të kur krijojnë plane dhe strategji marketingu për të tregtuar në mënyrë efektive për audiencën e tyre të synuar. […]
Njerëzit janë mësuar të kalojnë më shumë kohë në internet sesa në media konvencionale. Gjatë viteve të fundit, është bërë tepër e vështirë për bizneset që të gjejnë dhe adresojnë audiencën e synuar përmes TV dhe mjeteve të tjera të marketingut të modës së vjetër. Burimet dixhitale po rezultojnë të jenë e ardhmja e marketingut. […]
Reklamimi është një aspekt i marketingut. Ndërsa marketingu është qasja e përgjithshme për të folur me klientët për markën tuaj, reklamimi është zakonisht një formë e paguar e mesazheve e krijuar për të çuar në shitje. Reklamimi mund të jetë afatshkurtër për një promovim të veçantë ose i vazhdueshëm, por zakonisht kërkon një investim financiar. […]