Marketingu dixhital është një nga mënyrat më të mira për kompanitë për të rritur ndërgjegjësimin, interesin dhe konsumatorët për markën. Por me kalimin e viteve, është parë një rënie e konsiderueshme e trafikut organik në Facebook. Algoritmi e ka bërë më të vështirë arritjen e klientëve apo ndjekësve të tu. Po, edhe kur ato janë tanimë të angazhuar me faqen. Prandaj edhe më skeptikët po provojnë marketingun e paguar. Kjo shpesh nënkupton fushata në rrjete sociale, strategji, reklamim online- reklamat mund të jenë native dhe tradicionale.
Reklamat native dhe reklamat tradicionale: ku ngjajnë, ku diferencojnë dhe cilat janë më të përshtatshme për biznesin tuaj?
Reklamat tradicionale
Ke qenë duke lexuar një artikull dhe anash ose në mes të faqes ke parë një imazh që të fton të blesh X produkt? Ke hapur një faqe dhe të ka zënë ekranin një faqe që të rekomandon një makinë, bankë, krem fytyre? Këto janë reklama tradicionale. Shembulli i parë përfaqëson shumicën e reklamave që ne shohim online. Reklamat pop ups janë ato që ndërpresin navigimin, si shembulli i dytë, GIF do të ndalonte leximin duke u hapur në mes të faqes që ta klikoje.
Reklamat tradicionale që ndëpresin navigimin janë formate më të mëdha, dhe mund të marrin më shpejt vëmendjen e lexuesve. Pop-up ads performojnë më mirë te telefonat celularë. Por reklamat që shfaqen “papritur” në faqe mund të ndikojnë negativisht SEO-n. Kjo bën që faqja mos të shfaqet në rezultatet e para.
Reklamimi tradicional kushton më pak se ai nativ dhe ka qasje më agresive (hard sell), por reklamimi nativ është më angazhues vizualisht. Norma e klikimeve (CTR) e reklamave tradicionale është 0.05%, ndërsa e reklamave native 0.38% si në kompjuter ashtu edhe në celular.
Reklamat native
Ato përputhen me pamjen e faqes dhe nuk ndërpresin navigimin. Studimet kanë treguar se më shumë veta do ndanin një reklamë native me një mik apo familjar. Shembulli i mëposhtëm tregon qartësisht reklamat native, ato etiketohen si të tilla, nuk ndërpresin navigimin dhe ofrojnë informacion interesant. Duken të këndshme apo jo?
70% e njerëzve preferojnë të mësojnë rreth një produkti apo shërbimi me anë të kontentit, jo të reklamave tradicionale. Konsumatorët shohin reklamat native 52% më shumë sesa reklamat tradicionale.
Çfarë është e mirë për konsumatorët është e mirë për biznesin.
Nëse përdoruesit ndjejnë se ata fitojnë diçka nga reklamat, ka më shumë shanse që të angazhohen dhe të klikojnë.
Forbes beson se reklamat native janë e ardhmja e marketingut dixhital. Po ashtu Ignite Visibility, një nga agjencitë më të suksesshme në Amerikë, ka shpjeguar për bum-in e reklamimit nativ në 2018 dhe pse duhet ti përdorim. Në fakt, ky lloj marketingu është ideal, pasi:
- Publikuesit fitojnë
- Firmat marrin vëmendje dhe interes
- Konsumatorët shohin kontent real, specifik për ta dhe interesat e tyre
Publikuesit duhet të gjejnë atë balancën ideale mes fitimeve dhe ofrimit të një eksperience të këndshme në faqe. Po ashtu, bizneset duhet të kujdesen për qasjen e tyre. Të dyja llojet e reklamimit kanë përfitimet e veta, por duhen përshtatur në varësi të qëllimeve, klientëve dhe shërbimeve.
Reklamimi është mënyra më e lehtë dhe më efektive për të tërhequr vëmendjen te marka juaj. Ndryshe nga format e tjera të marketingut, reklamimi synon grupe njerëzish dhe jo individë dhe zakonisht ekzekutohet përmes llojeve të ndryshme të mediave, duke përfshirë televizionin, radion, gazetën, revistën dhe internetin. Por përveç tërheqjes së vëmendjes së klientëve të […]
Çfarë është marketingu i mediave sociale? Marketingu i mediave sociale nënkupton përdorimin e platformave të mediave sociale si Instagram, Twitter dhe Facebook për të promovuar markën tuaj dhe për të shitur produktin ose shërbimin tuaj. Nëse biznesi juaj del me një artikull të ri dhe planifikoni të promovoni lançimin në mediat sociale, ky është marketingu […]
Një strategji promovimi është thelbësore për pozicionimin e markës tuaj në treg, duke i bërë njerëzit të vetëdijshëm për produktet ose shërbimet që ju ofroni dhe se si ata mund të përfitojnë duke ju zgjedhur ju. Por me kaq shumë marka që ofrojnë produkte ose shërbime të ngjashme si ju, teknikat tuaja promovuese mund të […]
Fotografia ka ekzistuar prej shekujsh, për fat të mirë ajo nuk kërkon më një aparat fotografik të gjatë dhe profesional të vendosur për të shkrepur një foto; falë telefonave inteligjentë të cilët janë bërë pjesë përbërëse e jetës sonë të përditshme. Por çfarë lidhje ka kjo me marketingun dixhital? Imazhet në marketingun dixhital Lindja e […]
Është koha për të rimenduar se si të promovoni llogarinë tuaj në Instagram. Pse tani? Sepse evolucioni dhe rritja e shpejtë e platformës do të thotë se ajo që funksionoi në të kaluarën nuk do t’ju sjellë të njëjtin lloj angazhimi sot. Bazuar në statistikat e fundit të Instagramit, hapësira vizuale po bëhet gjithnjë e […]
Marketingu i mediave sociale mund të ndihmojë në rritjen e ndërgjegjësimit të markës, njohjes së markës dhe shitjeve duke përmirësuar marrëdhëniet tuaja me klientët. Një plan cilësor i përmbajtjes së mediave sociale mund t’ju ndihmojë të fitoni më shumë ndjekës dhe të arrini më shumë njerëz. Kur përdoret si duhet, marketingu i mediave sociale mund […]
Dictionary.com e përkufizon marketingun si, “veprim ose biznes i promovimit dhe shitjes së produkteve ose shërbimeve, duke përfshirë kërkimin e tregut dhe reklamimin”. Çfarë është marketingu? Marketingu i referohet çdo veprimi që një kompani ndërmerr për të tërhequr një audiencë drejt produktit ose shërbimeve të kompanisë nëpërmjet mesazheve me cilësi të lartë. Marketingu synon […]
Katër P-të janë një “miks marketingu” i përbërë nga katër elementë kryesorë – produkti, çmimi, vendi dhe promovimi – të përdorura gjatë marketingut të një produkti ose shërbimi. Në mënyrë tipike, bizneset i marrin parasysh katër P-të kur krijojnë plane dhe strategji marketingu për të tregtuar në mënyrë efektive për audiencën e tyre të synuar. […]
Njerëzit janë mësuar të kalojnë më shumë kohë në internet sesa në media konvencionale. Gjatë viteve të fundit, është bërë tepër e vështirë për bizneset që të gjejnë dhe adresojnë audiencën e synuar përmes TV dhe mjeteve të tjera të marketingut të modës së vjetër. Burimet dixhitale po rezultojnë të jenë e ardhmja e marketingut. […]
Reklamimi është një aspekt i marketingut. Ndërsa marketingu është qasja e përgjithshme për të folur me klientët për markën tuaj, reklamimi është zakonisht një formë e paguar e mesazheve e krijuar për të çuar në shitje. Reklamimi mund të jetë afatshkurtër për një promovim të veçantë ose i vazhdueshëm, por zakonisht kërkon një investim financiar. […]