Millennials, e ke hasur shpesh këtë fjalë? Ndryshe gjenerata Y, millennials quhen personat e lindur në vitet 1981-1996. Ata janë duke ndryshuar vazhdimisht profilin e konsumatorit që njohim. Millennials janë gjenerata më e mirë-edukuar e historisë; sipas Oracle, fuqia e tyre shpenzuese në vitin 2019 është 3.4 miliard dollarë.
Sipas një studimi, 87% e millennials kanë marrë role menaxheriale pesë vitet e fundit. Pra nëse po përpiqesh të shesësh një produkt apo shërbim, gjenerata Y përfaqëson një pjesë të mirë të klientëve potencialë. Jo rastësisht shpenzojnë pjesën më madhe të ditës në media të ndryshme. Millennials janë rritur me internet, ndaj janë shumë të orientuar ndaj tij. Kompanitë duhet të mendojnë si millennials për të krijuar një marrëdhënie me këtë gjeneratë.
Millennials + Reklamat Native = Kombinimi perfekt
Një nga 7 strategjitë për të rifreskuar marketingun është pikërisht përdorimi i reklamave native:
Një reklamë native ofron mundësinë për t’ia dërguar historinë tënde një audience tashmë të angazhuar, të gatshme për të zbuluar informacione që lidhen me interesat e tyre.
Gjatë kohës që millennials janë rritur, reklamat native po ashtu. Në vitin 2016, shpenzimet për reklama native në SHBA arritën vlerën $16 miliard, parashikohet të arrijnë $28 miliard deri në fund të 2019. Reklamat native funksionojnë! Një studim në 2017 ka treguar se 1/3 e millennials bëjnë një blerje pasi shohin një native ad.
Nuk është rastësi që këto reklama përshtaten me audiencën e gjeneratës Y. Reklamat native integrohen me eksperiencën online, nuk të ndërpresin dhe janë të personalizuara. Reklamat native duhet të jenë një komponent i rëndësishëm i fushatës tënde dixhitale.
Fillo me këto tre udhëzime për ta bërë reklamën tënde native një hit në këtë gjeneratë:
#1 Ji interaktiv
Kur vjen puna te konsumimi i medias, të rinjtë nuk janë aspak pasivë. Në gjeneratat e mëparshme, televizoni krijonte një audiencë thuajse robëruese për reklamat. Shikuesit nuk kishin zgjedhje tjetër veçse të shihnin reklamën dhe të prisnin, por kohët kanë ndryshuar.
Më shumë se gjysma e millennials (dhe gjenerata Z, gjenerata pas tyre) nuk shohin TV në platforma tradicionale. Kanale të tilla si Netflix, Youtube dhe platforma të tjera on-demand tregojnë që millennials zgjedhin si duan të shpenzojnë kohën e tyre online, çfarë duan të shohin, dhe kur.
Interneti i ka dhënë gjeneratës Y mundësinë e aksesit në mediat botërore- kudo, kurdo. E vetmja gjë që duhet të bëjnë është të prekin ekranin. Në shoqërinë tonë të smartphone, reklamat duhet të jenë super mobile-friendly. Millennials i përgjigjen mjaft mirë kontentit interaktiv dhe gamification (aplikimit të elementëve të lojrave në kontekste të tjera). Ato e bëjnë procesin e reklamimit një bisedë dypalëshe. Rezultati është ky: reklamat online që inkorporojnë kontent interaktiv kanë një normë më të lartë kthimi. ROI (return of investment) i lartë=sukses!
#2 Bëje personale
Millennials janë:
- Shumë konfidentë
- Të “varur” nga interneti
- Të ndërgjegjshëm
- Sipërmarrës etj.
Në realitet, ata janë të fokusuar tek imazhi dhe të vetëdijshëm për mënyrën si shfaqen te të tjerët. Si mund ti fajësosh në një botë selfie-sh? Ata lidhen me marka që reflektojnë individualitetin e tyre dhe mbështesin kauza të rëndësishme për ta.
#3 Krijo një eksperiencë
Ditët e besnikërisë së përjetshme ndaj markave kanë mbaruar. Më pak se 29% e millennials blejnë nga e njëjta markë gjithmonë. Marketierët duhet të krijojnë një arsye që konsumatori të lidhet me reklamën. Sapo i jepet një arsye e mirë, bashkë me kontent të mirë, millennials janë të gatshëm, madje të lumtur, të paguajnë.
Mënyra më e mirë për të fituar gjeneratën Y si klientë? Të krijosh reklama që i flasin dëshirave dhe nevojave të tyre. Jepi atyre eksperiencë dhe më pas mund ti shesësh produktin tënd. Është sikur produkti që po shet nuk është më i rëndësishmi në reklamë; ai thjesht e mbështet reklamën. Më i rëndësishëm se produkti vetë, është krijimi i besimit, të rekomandohesh mes miqsh, të krijosh biseda dhe lidhje.
Adaptuar nga Outbrain
Reklamimi është mënyra më e lehtë dhe më efektive për të tërhequr vëmendjen te marka juaj. Ndryshe nga format e tjera të marketingut, reklamimi synon grupe njerëzish dhe jo individë dhe zakonisht ekzekutohet përmes llojeve të ndryshme të mediave, duke përfshirë televizionin, radion, gazetën, revistën dhe internetin. Por përveç tërheqjes së vëmendjes së klientëve të […]
Çfarë është marketingu i mediave sociale? Marketingu i mediave sociale nënkupton përdorimin e platformave të mediave sociale si Instagram, Twitter dhe Facebook për të promovuar markën tuaj dhe për të shitur produktin ose shërbimin tuaj. Nëse biznesi juaj del me një artikull të ri dhe planifikoni të promovoni lançimin në mediat sociale, ky është marketingu […]
Një strategji promovimi është thelbësore për pozicionimin e markës tuaj në treg, duke i bërë njerëzit të vetëdijshëm për produktet ose shërbimet që ju ofroni dhe se si ata mund të përfitojnë duke ju zgjedhur ju. Por me kaq shumë marka që ofrojnë produkte ose shërbime të ngjashme si ju, teknikat tuaja promovuese mund të […]
Fotografia ka ekzistuar prej shekujsh, për fat të mirë ajo nuk kërkon më një aparat fotografik të gjatë dhe profesional të vendosur për të shkrepur një foto; falë telefonave inteligjentë të cilët janë bërë pjesë përbërëse e jetës sonë të përditshme. Por çfarë lidhje ka kjo me marketingun dixhital? Imazhet në marketingun dixhital Lindja e […]
Është koha për të rimenduar se si të promovoni llogarinë tuaj në Instagram. Pse tani? Sepse evolucioni dhe rritja e shpejtë e platformës do të thotë se ajo që funksionoi në të kaluarën nuk do t’ju sjellë të njëjtin lloj angazhimi sot. Bazuar në statistikat e fundit të Instagramit, hapësira vizuale po bëhet gjithnjë e […]
Marketingu i mediave sociale mund të ndihmojë në rritjen e ndërgjegjësimit të markës, njohjes së markës dhe shitjeve duke përmirësuar marrëdhëniet tuaja me klientët. Një plan cilësor i përmbajtjes së mediave sociale mund t’ju ndihmojë të fitoni më shumë ndjekës dhe të arrini më shumë njerëz. Kur përdoret si duhet, marketingu i mediave sociale mund […]
Dictionary.com e përkufizon marketingun si, “veprim ose biznes i promovimit dhe shitjes së produkteve ose shërbimeve, duke përfshirë kërkimin e tregut dhe reklamimin”. Çfarë është marketingu? Marketingu i referohet çdo veprimi që një kompani ndërmerr për të tërhequr një audiencë drejt produktit ose shërbimeve të kompanisë nëpërmjet mesazheve me cilësi të lartë. Marketingu synon […]
Katër P-të janë një “miks marketingu” i përbërë nga katër elementë kryesorë – produkti, çmimi, vendi dhe promovimi – të përdorura gjatë marketingut të një produkti ose shërbimi. Në mënyrë tipike, bizneset i marrin parasysh katër P-të kur krijojnë plane dhe strategji marketingu për të tregtuar në mënyrë efektive për audiencën e tyre të synuar. […]
Njerëzit janë mësuar të kalojnë më shumë kohë në internet sesa në media konvencionale. Gjatë viteve të fundit, është bërë tepër e vështirë për bizneset që të gjejnë dhe adresojnë audiencën e synuar përmes TV dhe mjeteve të tjera të marketingut të modës së vjetër. Burimet dixhitale po rezultojnë të jenë e ardhmja e marketingut. […]
Reklamimi është një aspekt i marketingut. Ndërsa marketingu është qasja e përgjithshme për të folur me klientët për markën tuaj, reklamimi është zakonisht një formë e paguar e mesazheve e krijuar për të çuar në shitje. Reklamimi mund të jetë afatshkurtër për një promovim të veçantë ose i vazhdueshëm, por zakonisht kërkon një investim financiar. […]