Marketingu i kontentit është një nga mënyrat më të mira për të gjeneruar leads dhe për të rritur besueshmërinë e firmës në sytë e klientëve potencialë. Përmbajtja interesante është një nga arsyet kryesore përse njerëzit ndjekin firmat në rrjete sociale. Marketingu i kontentit kushton 63% më pak sesa marketingu tradicional dhe 3-fishon numrin e leads¹. Po, këto të dhëna janë tepër bindëse dhe mund t’ju bëjnë të përvishni mëngët për të krijuar kontent, por duhet treguar kujdes. Ne do ju tregojmë 5 gabimet që bëhen më shpesh te marketingu i kontentit.
1. Nuk fokusoheni te klienti
Një përqindje e lartë e uebsite-ve janë tepër të fokusuara te biznesi vetë. Ato ngjajnë si broshura të shpërndara në rrugë për ti treguar kalimtarëve rreth biznesit në fjalë. Interneti nuk funksionon kështu, e aq më pak marketingu i kontentit. Fokusohuni te klientët, ata ekzistues dhe potencialë, te dëshirat dhe nevojat e tyre. Krijoni kontent me ata në mendje. Kështu nëse atyre i duhet një shërbim si i juaji, ata do ju kujtojnë dhe do ju zgjedhin ju.
2. Ndani kontentin një herë të vetme
Në një analizë të 100 milionë artikujve që ka kryer Buzzsumo, është dalluar se ri-shpërndarja e artikujve dhe kontentit rrit angazhimin me 686%²! Ne hasim qindra oferta dhe reklama në ditë. Ndonjëherë titulli i një artikulli mund të na tërheqë në pamje të parë, por harrojmë ta lexojmë. Një kod promocional mund të na duket tepër i volitshëm, por harrojmë ta përdorim. Mos u ndjeni keq që po përdorni kontent “të vjetër”. Shpesh, kontenti në fjalë mund edhe mos të ketë arritur fare një pjesë të audiencës suaj. Plus, përsëritja është mëma e dijes.
3. Nuk masni KPI
Çfarë nuk vlerësohet, nuk përmirësohet. Ju nuk mund të kuptoni nëse strategjia juaj e marketingut të kontentit po funksionon nëse ju nuk njihni matësit kyç të performancës (KPI). Jo shumë vetave i pëlqen statistika, e dimë, e ndoshta procesi i matjes dhe analizimit të rezultateve ju duket i pakëndshëm. Mos u shqetësoni, ka dhjetëra programe që mund të përdorni që do e kryejnë këtë punë për ju. Disa KPI që duhet të keni parasysh janë:
- Trafiku në faqe
- Norma e klikimit CTR
- Koha mesatare e shpenzuar në faqe
- Angazhimi
- Ndarje në rrjete sociale të kontentit tuaj
- Leads të gjeneruar
- Shitjet e gjeneruara
Matja e KPI ndihmon për të kuptuar audiencën dhe lehtëson optimizimin e kontentit bazuar në të dhëna konkrete.
4. Jeni të sforcuar
Bota e internetit dhe rrjetet sociale na kanë prekur të gjithëve në një mënyrë apo një tjetër. Edhe prindërit tanë e dinë çfarë janë meme-t, “fake news”, blogerët etj. Kjo njohje e fenomeneve virtuale na ka dhënë super fuqinë e të dalluarit kur dikush po tregohet fallco online. Disa marka dhe persona ndjekin trendet, duke harruar që jo gjithmonë ato përshtaten me industrinë apo personalitetet e tyre.
Ju shihni se kompanisë X po i sjell një numër të konsiderueshëm fansash dhe klientësh kontenti për të qeshur. Menjëherë ju hapni Google dhe kërkoni ‘barcaleta’ me shpresën se implementimi i të njëjtës strategji do sjellë të njëjtat rezultate për ju. Strategjitë diferencojnë nga biznesi në biznes dhe nga audienca në audiencë. Nëse ju njiheni për seriozitetin tuaj dhe lloji i shërbimit është gjithashtu i ngjashëm, humori nuk do lërë përshtypjen pozitive që ju dëshironi. Çfarëdo trendesh apo strategjish të ndiqni për marketingun e kontentit, sigurohuni që ato përshtaten me brand-in dhe zërin tuaj në treg.
5. Harroni ftesën
Një miku juaj ju thotë se një shoqe e përbashkët do festojë ditëlindjen. Sigurisht nëse ajo nuk ju fton vetë, ju nuk shkoni. Nëse ju krijoni kontent me vlerë, por asnjëherë nuk ftoni vizitorët të kryejnë veprimin që dëshironi, ata nuk do e bëjnë. Doni të ndjekin faqen tuaj? Thuajeni këtë. Mendoni që do i pëlqente një shërbim i juaji, i cili është me ofertë për momentin? Propozojeni atë. Ofroni konsulta? Përmendeni këtë mundësi. Kur nuk ftoni një lexues të kryejë hapin e rradhës, shpesh ju humbisni një mundësi për një klient.
Marketingu i kontentit është një mënyrë tejet efektive për të rritur biznesin tuaj. Evitoni gabimet e mësipërme dhe krijoni kontent me vlerë për të tërhequr klientë dhe për të qenë lider në fushën tuaj.
Reklamimi është mënyra më e lehtë dhe më efektive për të tërhequr vëmendjen te marka juaj. Ndryshe nga format e tjera të marketingut, reklamimi synon grupe njerëzish dhe jo individë dhe zakonisht ekzekutohet përmes llojeve të ndryshme të mediave, duke përfshirë televizionin, radion, gazetën, revistën dhe internetin. Por përveç tërheqjes së vëmendjes së klientëve të […]
Çfarë është marketingu i mediave sociale? Marketingu i mediave sociale nënkupton përdorimin e platformave të mediave sociale si Instagram, Twitter dhe Facebook për të promovuar markën tuaj dhe për të shitur produktin ose shërbimin tuaj. Nëse biznesi juaj del me një artikull të ri dhe planifikoni të promovoni lançimin në mediat sociale, ky është marketingu […]
Një strategji promovimi është thelbësore për pozicionimin e markës tuaj në treg, duke i bërë njerëzit të vetëdijshëm për produktet ose shërbimet që ju ofroni dhe se si ata mund të përfitojnë duke ju zgjedhur ju. Por me kaq shumë marka që ofrojnë produkte ose shërbime të ngjashme si ju, teknikat tuaja promovuese mund të […]
Fotografia ka ekzistuar prej shekujsh, për fat të mirë ajo nuk kërkon më një aparat fotografik të gjatë dhe profesional të vendosur për të shkrepur një foto; falë telefonave inteligjentë të cilët janë bërë pjesë përbërëse e jetës sonë të përditshme. Por çfarë lidhje ka kjo me marketingun dixhital? Imazhet në marketingun dixhital Lindja e […]
Është koha për të rimenduar se si të promovoni llogarinë tuaj në Instagram. Pse tani? Sepse evolucioni dhe rritja e shpejtë e platformës do të thotë se ajo që funksionoi në të kaluarën nuk do t’ju sjellë të njëjtin lloj angazhimi sot. Bazuar në statistikat e fundit të Instagramit, hapësira vizuale po bëhet gjithnjë e […]
Marketingu i mediave sociale mund të ndihmojë në rritjen e ndërgjegjësimit të markës, njohjes së markës dhe shitjeve duke përmirësuar marrëdhëniet tuaja me klientët. Një plan cilësor i përmbajtjes së mediave sociale mund t’ju ndihmojë të fitoni më shumë ndjekës dhe të arrini më shumë njerëz. Kur përdoret si duhet, marketingu i mediave sociale mund […]
Dictionary.com e përkufizon marketingun si, “veprim ose biznes i promovimit dhe shitjes së produkteve ose shërbimeve, duke përfshirë kërkimin e tregut dhe reklamimin”. Çfarë është marketingu? Marketingu i referohet çdo veprimi që një kompani ndërmerr për të tërhequr një audiencë drejt produktit ose shërbimeve të kompanisë nëpërmjet mesazheve me cilësi të lartë. Marketingu synon […]
Katër P-të janë një “miks marketingu” i përbërë nga katër elementë kryesorë – produkti, çmimi, vendi dhe promovimi – të përdorura gjatë marketingut të një produkti ose shërbimi. Në mënyrë tipike, bizneset i marrin parasysh katër P-të kur krijojnë plane dhe strategji marketingu për të tregtuar në mënyrë efektive për audiencën e tyre të synuar. […]
Njerëzit janë mësuar të kalojnë më shumë kohë në internet sesa në media konvencionale. Gjatë viteve të fundit, është bërë tepër e vështirë për bizneset që të gjejnë dhe adresojnë audiencën e synuar përmes TV dhe mjeteve të tjera të marketingut të modës së vjetër. Burimet dixhitale po rezultojnë të jenë e ardhmja e marketingut. […]
Reklamimi është një aspekt i marketingut. Ndërsa marketingu është qasja e përgjithshme për të folur me klientët për markën tuaj, reklamimi është zakonisht një formë e paguar e mesazheve e krijuar për të çuar në shitje. Reklamimi mund të jetë afatshkurtër për një promovim të veçantë ose i vazhdueshëm, por zakonisht kërkon një investim financiar. […]