Mos vallë B2B ka të bëjë me shprehjen e famshme filozofike të Shekspirit?
To be, or not to be (Të jesh, a të mos jesh).
Uilliam Shekspir
Jo, në fakt B2B dhe B2C janë lloje marketingu. Të jeni a të mos jeni liderë në fushën tuaj, kjo është pyetja. Duke mësuar ndryshimet dhe ngjashmëritë e këtyre llojeve marketingu, ju mund ti ofroni një shërbim më të mirë klientëve tuaj, bazuar në dëshirat dhe nevojat e tyre.
Marketingu B2B
Marrëdhëniet
Marketingu business-to-business (nga biznesi në biznes) ka fokus funksionalitetet e shërbimeve të ofruara. Bizneset B2B shesin produktet e tyre biznesve të tjera. Prioriteti i B2B është gjenerimi i leads. Fokusi është te marrëdhëniet, pasi biznesi varet nga bashkëpunimi me bizneset e tjerë. Bashkëpunimet vit pas viti me biznese të tjera janë në qendër të suksesit të B2B.
Vendimmarrja
Përgjithësisht, B2B ka të bëjë me personat në pozicione të larta drejtuese. Shpesh, B2B drejtohet te vendimmarrësit, pasi ato janë audienca e targetuar. Skuadrat e marketingut të kompanive B2B duhet të mendojnë për këto vendimmarrës teksa krijojnë strategjitë e tyre. Çfarë i duhet atyre? Nëse ju do i ofroni një biznesi programin tuaj CRM (menaxhimi të marrëdhënieve me klientët), ju duhet të fokusoheni te kompania dhe sa ndihmues programi do jetë për të.
Strategjia
Te B2B funksionon përmendja e kohës së kursyer, rritjes së produktivitetit, kursimit të parave etj. Fokusi është te funksionaliteti i shërbimit që ofrohet. Një tjetër detaj është koha. Vendimi përgjithësisht merret pas një kohe relativisht të gjatë dhe shumë kërkimesh për opsionin më të mirë. Vendimi prek shumë punonjës dhe shërbimet B2B kushtojnë më shumë, prandaj duhet të fokusoheni te strategji afatgjata për të bindur.
Komunikimi
Një tjetër aspekt specifik është gjuha e përdorur. Sidomos në fushat e teknologjisë apo mjekësisë, por edhe në të tjera, gjuha është e përshtatur për industrinë. Shanset janë që nëse dikush jashtë fushës do lexonte materialin, nuk do kuptonte disa nga termat e përdorura. Një ndër kanalet më të përdorura për B2B është LinkedIn, ku ka profesionistë të tjerë.
Diçka surprizuese rreth B2B është natyra “falëse” e tij. Bizneset e kuptojnë që gabime ndodhin dhe e mirëkuptojnë këtë aspekt edhe nga bizneset e tjera. 72% e blerësve B2B shprehen se vlerësimet (review) negative i japin një pamje më të qartë dhe në thellësi të një produkti.¹
Marketingu B2C
Fokusi
B2C, business-to-client, janë biznese me fokus një klient, jo një kompani apo biznes. Te B2B targetimi është pak më i vështirë, ndërsa B2C mund të arrijnë çdo klient të interesuar. Marrëdhëniet janë më tepër me natyrë transaksionale. Coca-Cola nuk mund të njohë çdo klient të sajin që zgjedh pijen e tyre. E njëjta vlen për biznese veshjesh, produktesh për shtëpinë, aksesorësh, paisjesh elektronike dhe të tjera biznese B2C etj.
Vendim emocional
Shpesh, B2C ka në fokus një dëshirë (bluzë të re), kurse B2B ka fokus një nevojë biznesi (shërbime ligjore). Vendimet e konsumatorëve në B2C janë më emocionale, por edhe më të thjeshta për tu marrë. Ne nuk mendohemi me muaj të tërë për një këmishë që duam të blejmë. Por ne e “përballojmë” financiarisht blerjen e bluzës së gabuar, ndërsa vendimet e bizneseve mund të shkaktojnë më tepër probleme.
Formati i komunikimit
Formati dhe toni nuk është serioz gjithë kohës në B2C, madje shumë e më shumë biznese që i shërbejnë klientëve, po përdorin ton të ngrohtë, emocione, shaka etj. Gjithashtu, kanalet e komunikimit ndyshojnë në B2C. Ato janë më të hapura, me natyrë argëtuese dhe informuese.
Shpesh, marketierët specializohen për B2B ose B2C në varësi të drejtimit që duan të marrin. Gjithashtu shpesh lajmërimet për punë kërkojnë specifikisht marketierë të një prej fushave. Gjithsesi në fund të fundit, të dyja këto lloje industrish po i shërbejnë një audience. Rëndësi ka fokusi te specifikat e kësaj audience, diferencave dhe veçantive të saj.
Reklamimi është mënyra më e lehtë dhe më efektive për të tërhequr vëmendjen te marka juaj. Ndryshe nga format e tjera të marketingut, reklamimi synon grupe njerëzish dhe jo individë dhe zakonisht ekzekutohet përmes llojeve të ndryshme të mediave, duke përfshirë televizionin, radion, gazetën, revistën dhe internetin. Por përveç tërheqjes së vëmendjes së klientëve të […]
Çfarë është marketingu i mediave sociale? Marketingu i mediave sociale nënkupton përdorimin e platformave të mediave sociale si Instagram, Twitter dhe Facebook për të promovuar markën tuaj dhe për të shitur produktin ose shërbimin tuaj. Nëse biznesi juaj del me një artikull të ri dhe planifikoni të promovoni lançimin në mediat sociale, ky është marketingu […]
Një strategji promovimi është thelbësore për pozicionimin e markës tuaj në treg, duke i bërë njerëzit të vetëdijshëm për produktet ose shërbimet që ju ofroni dhe se si ata mund të përfitojnë duke ju zgjedhur ju. Por me kaq shumë marka që ofrojnë produkte ose shërbime të ngjashme si ju, teknikat tuaja promovuese mund të […]
Fotografia ka ekzistuar prej shekujsh, për fat të mirë ajo nuk kërkon më një aparat fotografik të gjatë dhe profesional të vendosur për të shkrepur një foto; falë telefonave inteligjentë të cilët janë bërë pjesë përbërëse e jetës sonë të përditshme. Por çfarë lidhje ka kjo me marketingun dixhital? Imazhet në marketingun dixhital Lindja e […]
Është koha për të rimenduar se si të promovoni llogarinë tuaj në Instagram. Pse tani? Sepse evolucioni dhe rritja e shpejtë e platformës do të thotë se ajo që funksionoi në të kaluarën nuk do t’ju sjellë të njëjtin lloj angazhimi sot. Bazuar në statistikat e fundit të Instagramit, hapësira vizuale po bëhet gjithnjë e […]
Marketingu i mediave sociale mund të ndihmojë në rritjen e ndërgjegjësimit të markës, njohjes së markës dhe shitjeve duke përmirësuar marrëdhëniet tuaja me klientët. Një plan cilësor i përmbajtjes së mediave sociale mund t’ju ndihmojë të fitoni më shumë ndjekës dhe të arrini më shumë njerëz. Kur përdoret si duhet, marketingu i mediave sociale mund […]
Dictionary.com e përkufizon marketingun si, “veprim ose biznes i promovimit dhe shitjes së produkteve ose shërbimeve, duke përfshirë kërkimin e tregut dhe reklamimin”. Çfarë është marketingu? Marketingu i referohet çdo veprimi që një kompani ndërmerr për të tërhequr një audiencë drejt produktit ose shërbimeve të kompanisë nëpërmjet mesazheve me cilësi të lartë. Marketingu synon […]
Katër P-të janë një “miks marketingu” i përbërë nga katër elementë kryesorë – produkti, çmimi, vendi dhe promovimi – të përdorura gjatë marketingut të një produkti ose shërbimi. Në mënyrë tipike, bizneset i marrin parasysh katër P-të kur krijojnë plane dhe strategji marketingu për të tregtuar në mënyrë efektive për audiencën e tyre të synuar. […]
Njerëzit janë mësuar të kalojnë më shumë kohë në internet sesa në media konvencionale. Gjatë viteve të fundit, është bërë tepër e vështirë për bizneset që të gjejnë dhe adresojnë audiencën e synuar përmes TV dhe mjeteve të tjera të marketingut të modës së vjetër. Burimet dixhitale po rezultojnë të jenë e ardhmja e marketingut. […]
Reklamimi është një aspekt i marketingut. Ndërsa marketingu është qasja e përgjithshme për të folur me klientët për markën tuaj, reklamimi është zakonisht një formë e paguar e mesazheve e krijuar për të çuar në shitje. Reklamimi mund të jetë afatshkurtër për një promovim të veçantë ose i vazhdueshëm, por zakonisht kërkon një investim financiar. […]