CTR është numri i përdoruesve të cilët klikojnë një link kur shohin një faqe, marrin një email, shohin një reklamë etj. Përdoret për të matur suksesin e një fushate online, ku 0.35%-2% janë norma mesatare klikimi. Pra, është raporti i klikeve me shikimet. Nëse jeni në botën e marketingut, me siguri e keni hasur këtë term. CTR prek si suksesin e publikuesit, si të reklamuesit. Si mund të siguroheni që fushata juaj do arrijë një CTR të lartë?
Shkrim interesant
Testoni disa forma shkrimi dhe CTA-je. Në varësi të reklamës suaj dhe ku ajo do shfaqet, ju mund të keni një sasi të limituar teksti. Ky fakt nuk ka pse t’ju limitojë. Një titull tërheqës ofron më shumë klike, pasi i ngjall interesin një audience më të gjerë. Ndoshta familjariteti juaj me produktin nuk ju lejon të zgjidhni në mënyrë të saktë opsionet më të mira. Keni një koleg apo mik që nuk është tamam në fushën tuaj? Testoni me ta tituj ose përshkrime të ndryshme duke pasur në mend audiencën e dëshiruar.
Keywords
Fjalët kyçe të duhura rrisin CTR, pasi ofrojnë trafik më të targetuar. Kur përfshini fjalë që e dini që i interesojnë klientëve tuaj, ka më shumë shanse që ata të klikojnë. Nëse operoni në Durrës, përfshini këtë informacion në mënyrë që vizitorët t’ju zgjedhin ju. Përveçse për CTR, fjalët kyçe ndihmojnë dhe për SEO. Nëse jeni të vetmët që ofroni shërbime real estate specifikisht për të rinjtë, vendosini këto fjalë kyçe. Nuk është momenti për metafora (edhe pse ndonjëherë funksionojnë). Duhet të tregoheni sa më specifikë. Me përdorimin e fjalëve kyçe, ju tërhiqni persona të interesuar për shërbime si tuajat.
Imazhet
Imazhet cilësore dhe interesante janë një mënyrë e thjeshtë, por efektive për të rritur CTR. Mendojeni si për veten, nëse ju shihni një foto interesante, ju klikoni. Ne na pëlqejnë pamjet e bukura dhe na bëjnë të duam të dimë më shumë. Ju mund të punësoni një fotograf profesional dhe të krijoni një portofol fotosh të shërbimeve tuaja. Gjithashtu, ju mund të përdorni foto të gatshme nga interneti, nga Google apo Pixabay. Sigurohuni që të jenë formate të mëdha, në mënyrë që mos të ngjajnë të pikseluara apo me cilësi të dobët. Fotot duhet të përputhen me titullin dhe përmbajtjen. Por nëse një foto në dukje e çuditshme përputhet me kontentin tuaj, mund ta përdorni për të ngjallur kuriozitet.
Oferta
Kur ofroni diçka konkrete, e bëni të vështirë për lexuesit mos të klikojnë për të lexuar më shumë. Përfshini një kod promocional, një zbritje, një konsultë etj. Nëse teksti është i limituar mund të ofroni zbritje si 50% OFF, të përfshini fjalën falas/gratis etj. Kur ka një veprim të caktuar që duhet kryer, rritet shansi që vizitori të klikojë, pasi duan të mësojnë më shumë rreth veprimit e përfitimeve të asaj që ju ofroni.
Bëjeni të paharrueshme
Vëmendja e lexuesve është e limituar, ndërsa reklamat të pafundme. Në rrugë, në rrjete sociale, kudo, ne shohim reklama. Bëjeni sa më të paharrueshme fushatën tuaj. Qoftë me pamjen, mesazhin apo shërbimin që ofroni, përpiquni të jeni sa më të vështirë për tu harruar. Dikush mund mos të klikojë te reklama juaj herën e parë që e sheh, por herën e dytë (apo të tretë) mund të jenë kuriozë ose ti jetë krijuar nevoja për produktin tuaj dhe të klikojnë. Sa më i paharrueshëm brand-i juaj, aq më shumë shanse që një lexues t’ju mbajë mend, të klikojë dhe t’ju zgjedhë.
Reklamimi është mënyra më e lehtë dhe më efektive për të tërhequr vëmendjen te marka juaj. Ndryshe nga format e tjera të marketingut, reklamimi synon grupe njerëzish dhe jo individë dhe zakonisht ekzekutohet përmes llojeve të ndryshme të mediave, duke përfshirë televizionin, radion, gazetën, revistën dhe internetin. Por përveç tërheqjes së vëmendjes së klientëve të […]
Çfarë është marketingu i mediave sociale? Marketingu i mediave sociale nënkupton përdorimin e platformave të mediave sociale si Instagram, Twitter dhe Facebook për të promovuar markën tuaj dhe për të shitur produktin ose shërbimin tuaj. Nëse biznesi juaj del me një artikull të ri dhe planifikoni të promovoni lançimin në mediat sociale, ky është marketingu […]
Një strategji promovimi është thelbësore për pozicionimin e markës tuaj në treg, duke i bërë njerëzit të vetëdijshëm për produktet ose shërbimet që ju ofroni dhe se si ata mund të përfitojnë duke ju zgjedhur ju. Por me kaq shumë marka që ofrojnë produkte ose shërbime të ngjashme si ju, teknikat tuaja promovuese mund të […]
Fotografia ka ekzistuar prej shekujsh, për fat të mirë ajo nuk kërkon më një aparat fotografik të gjatë dhe profesional të vendosur për të shkrepur një foto; falë telefonave inteligjentë të cilët janë bërë pjesë përbërëse e jetës sonë të përditshme. Por çfarë lidhje ka kjo me marketingun dixhital? Imazhet në marketingun dixhital Lindja e […]
Është koha për të rimenduar se si të promovoni llogarinë tuaj në Instagram. Pse tani? Sepse evolucioni dhe rritja e shpejtë e platformës do të thotë se ajo që funksionoi në të kaluarën nuk do t’ju sjellë të njëjtin lloj angazhimi sot. Bazuar në statistikat e fundit të Instagramit, hapësira vizuale po bëhet gjithnjë e […]
Marketingu i mediave sociale mund të ndihmojë në rritjen e ndërgjegjësimit të markës, njohjes së markës dhe shitjeve duke përmirësuar marrëdhëniet tuaja me klientët. Një plan cilësor i përmbajtjes së mediave sociale mund t’ju ndihmojë të fitoni më shumë ndjekës dhe të arrini më shumë njerëz. Kur përdoret si duhet, marketingu i mediave sociale mund […]
Dictionary.com e përkufizon marketingun si, “veprim ose biznes i promovimit dhe shitjes së produkteve ose shërbimeve, duke përfshirë kërkimin e tregut dhe reklamimin”. Çfarë është marketingu? Marketingu i referohet çdo veprimi që një kompani ndërmerr për të tërhequr një audiencë drejt produktit ose shërbimeve të kompanisë nëpërmjet mesazheve me cilësi të lartë. Marketingu synon […]
Katër P-të janë një “miks marketingu” i përbërë nga katër elementë kryesorë – produkti, çmimi, vendi dhe promovimi – të përdorura gjatë marketingut të një produkti ose shërbimi. Në mënyrë tipike, bizneset i marrin parasysh katër P-të kur krijojnë plane dhe strategji marketingu për të tregtuar në mënyrë efektive për audiencën e tyre të synuar. […]
Njerëzit janë mësuar të kalojnë më shumë kohë në internet sesa në media konvencionale. Gjatë viteve të fundit, është bërë tepër e vështirë për bizneset që të gjejnë dhe adresojnë audiencën e synuar përmes TV dhe mjeteve të tjera të marketingut të modës së vjetër. Burimet dixhitale po rezultojnë të jenë e ardhmja e marketingut. […]
Reklamimi është një aspekt i marketingut. Ndërsa marketingu është qasja e përgjithshme për të folur me klientët për markën tuaj, reklamimi është zakonisht një formë e paguar e mesazheve e krijuar për të çuar në shitje. Reklamimi mund të jetë afatshkurtër për një promovim të veçantë ose i vazhdueshëm, por zakonisht kërkon një investim financiar. […]