Faqet prezantuese më të suksesshme

Rregullat e përgjithshme për të bërë faqet tuaja prezantuese të shkëlqejnë janë 4:

  1. Një titull interesant
  2. Tërhiqni menjëherë vëmendje me foton apo videon kryesore
  3. CTA e vetme, e kuptueshme dhe që tregon vlerën tuaj unike
  4. Përmendja e e karakteristikave dhe përfitimeve që sjell përdorimi i produktit

Cilët janë disa shembuj të denjë të faqeve prezantuese dhe cilat faqe e teprojnë? Po nisim me një shembull të çfarë NUK duhet të bëni.

Faqja prezantuese nuk duhet të jetë e mbushur me kaq informacion. Imagjinoni sikur të njihni dikë për herë të parë, t’ju thotë emrin dhe më pas të fillojë t’ju japë pafund informacion për veten pa u siguruar në asnjë moment që ju doni të dini më shumë rreth tyre. Faqja prezantuese e mëposhtme ndihet e tillë. Edhe nëse informacioni është interesant, për një prezantim të parë është i tepërt dhe i largon vizitorët.

Me eksperiencë shumëvjeçare ne kemi ndërtuar shumë uebsite dhe kemi ndihmuar dhjetëra biznese të avancojnë. Ja disa shembuj “në aksion” të praktikave të mira në faqet e suksesshme që Boost ka krijuar.

Wise Marketing Center

143046 persona kanë vizituar faqen e Wise Group! Faqja e tyre prezantuese ka sjellë shumë regjistrime dhe ka rezultuar në punësimin e qindra të rinjve në Shqipëri. CTA është e thjeshtë dhe e pozicionuar në mes të faqes çka e bën të vështirë të anashkalohet. Shkrimi është bindës dhe vlera e punësimit e qartë: “Paga që ne ofrojmë për ty është 500 Euro dhe shpërblim për çdo arritje”. Aplikimi kryhet në pak sekonda e për personat e interesuar më tej, faqja vazhdon duke treguar konkretisht pse duhet të aplikoni te Wise Marketing Center.

Shell

Kjo është faqja prezantuese e distributorëve zyrtarë të Shell e krijuar nga Boost. Ajo ka pasur 34080 vizitues dhe ka performuar shkëlqyeshëm.

  • Videot funksionojnë shumë mirë, duke rritur konvertimin deri në 86%. Për këtë faqe prezantuese, Boost ka përdorur këtë video që tregon qartazi pse vajrat e Shell janë të duhurit
  • Shtimi i kredibilitetit me reviews apo në këtë rast përdorimin e logos së Shell dhe ripërmendjen e gjigandit të vajrave
  • Tekst dhe qëllim i qartë: prezantimi dhe shitja e vajit Helix, i cili është i përshtatshëm për çdo makinë

Tirana Business Park

Tirana Business Park, projekt i Linder Group, është koncepti unik i ndërtimit të një parku biznesi me standarte gjermane në Shqipëri. Prej muajsh, BOOST kujdeset ekskluzivisht për marketingun dixhital të Tirana Business Park, duke sjellë rezultate dhe bashkëpunime të suksesshme. Një prej tyre është faqja prezantuese e mëposhtme me foto që ndryshojnë për të dhënë një ide të përgjithshme të TBP. Me një regjistrim që kryhet brenda pak sekondash si CTA, ato kanë pasur mbi 50000 vizita dhe qindra interesime.

Ne kemi bashkëpunuar me klientë në industri të ndryshme dhe faqet prezantuese kanë treguar gjithmonë të jenë aset tejet i rëndësishëm për strategjinë e kompanive. Ndiqni strukturën e mësipërme dhe rregullat e faqeve prezantuese dhe do keni sukses në prezantimin e çdo shërbimi.

October 5, 2019

Pavarësisht trendeve, disa forma reklamimi janë të konsoliduara në treg dhe nuk zhgënjejnë asnjëherë. Mësoni për 5 prej tyre.

October 4, 2019

Duke mësuar ndryshimet dhe ngjashmëritë e tyre, ju mund ti ofroni një shërbim më të mirë klientëve tuaj.

October 3, 2019

Lexoni këtë artikull nëse ende nuk jeni të bindur për fuqinë e kontentit.

October 2, 2019

I ndiqni këto praktika të domosdosshme për të pasur sukses me fushatat?

October 1, 2019

80% e kohës së një marketieri duhet shpenzuar duke shpërndarë kontentin.

September 30, 2019

Reklamat native janë risia më e madhe e marketingut dixhital. Por si ka nisur dhe si ka përparuar trendi nativ gjatë viteve?

September 27, 2019

CEO, liderë dhe specialistë të fushës tregojnë sekretet dhe çfarë kanë mësuar gjatë karrierës.

September 26, 2019

Audienca juaj do e ketë të pamundur mos të klikojë për të lexuar më shumë.

September 25, 2019

I kishit hasur më parë këto fakte interesante?

September 24, 2019

SEO është një nga mënyrat më të sigurta për të sjellë vizitorë të rinj në faqen dhe në dyqanin tuaj.