Sipas eMarketer, përqindja më e madhe e konsumatorëve raportojnë se përdorin celularët për të aksesuar të rejat e fundit.
Gjithmonë e më shumë audiencat e publikuesvepo konsumojnë kontent nga telefonat e tyre celularë. Prandaj duhet kuptuar mendësia e përdorur për celularët dhe adaptuar faqja jonë duke mbajtur mend këto kritere:
Lexuesit duan eksperiencën e profilit infinit
Profilet infinitë (infinite feed) ndikojnë pozitivisht lexuesin edhe në desktop, por ndikimi më i madh është kur konsumatorët navigojnë në telefon. Një profil infinit është kur ti mund të vazhdosh të eksplorosh në mënyrë të pafundme. Nëse logohesh në Instagram, mund të shohësh foto dhe postime të miqve të tu për shumë kohë. Ndryshimi në session depth ishte rritje me 32% dhe rënie në 67% përsa i përket bounce rate. Ne ndihemi më të afërt me telefonin sesa me kompjuterin. Gjithashtu, profilet navigohen më thjesht në celular, si dhe funksionojnë më mirë.
Ne ndihemi më të afërt me celularët tanë
Është zbuluar se shumë përdorues të telefonave ndjejnë ankth nëse e kanë të pamundur ti përdorin ato. Ne kemi krijuar marrëdhënie të forta varësie emocionale me celularët. Kjo ndjesi lidhet edhe me kohën që ne harxhojmë në telefon, rreth 2 orë e 51 minuta. Telefoni na duket një zgjatim i vetvetes, nisur nga sa i personalizuar është.
Lexuesit preferojnë konsumimin e informacionit në telefona, sidomos kur ky informacion është personal: mbi shëndetin apo mbi takime romantike (dating). Uh la la!
Profili infinit është shumë i përshtatshëm për ata që janë në lëvizje
Ne kemi nevojë të lexojmë informacione duke lëvizur. Kjo shpesh nënkupton se kemi vetëm një dorë të lirë. Të kesh vetëm një dorë të lirë do të thotë të navigosh me gishtin tregues. Profilet infinit, të cilët kërkojnë vetëm një lëvizje gishti, krijojnë një ekperiencë të thjeshtë navigimi.
Profili infinit ka më pak nevojë për vëmendje
Të qënit gjithmonë në lëvizje ndikon kohën e navigimit, por edhe vëmendjen që ne i kushtojmë diçkaje. Lexuesit kanë nevojë të argëtohen kur janë në autobus, por nuk janë totalisht të përqëndruar sepse janë duke pritur stacionin e tyre. Kohëzgjatja mesatare e një sesioni navigimi në desktop është 150 sekonda, dyfishi i navigimit në celular. Si ka mundësi? Përdoruesit kanë ndërprerje të shumta kur përdorin telefonat. Ata nuk kanë kohë të kërkojnë sërish për informacione interesante. Duhet një dizajn që i lejon të rikthehen shpejt pas ndërprerjes që mund të kenë patur.
Lexuesit nuk kanë nevojë të kërkojnë dhe të humbin kohë. Dizajni dhe numri i vogël i artikujve në ekran e bën më të thjeshtë rikthimin pas ndërprerjeve. Prandaj, profilet infinit janë një plaformë e shkëlqyer.
Adaptuar ngaTaboola
Reklamimi është mënyra më e lehtë dhe më efektive për të tërhequr vëmendjen te marka juaj. Ndryshe nga format e tjera të marketingut, reklamimi synon grupe njerëzish dhe jo individë dhe zakonisht ekzekutohet përmes llojeve të ndryshme të mediave, duke përfshirë televizionin, radion, gazetën, revistën dhe internetin. Por përveç tërheqjes së vëmendjes së klientëve të […]
Çfarë është marketingu i mediave sociale? Marketingu i mediave sociale nënkupton përdorimin e platformave të mediave sociale si Instagram, Twitter dhe Facebook për të promovuar markën tuaj dhe për të shitur produktin ose shërbimin tuaj. Nëse biznesi juaj del me një artikull të ri dhe planifikoni të promovoni lançimin në mediat sociale, ky është marketingu […]
Një strategji promovimi është thelbësore për pozicionimin e markës tuaj në treg, duke i bërë njerëzit të vetëdijshëm për produktet ose shërbimet që ju ofroni dhe se si ata mund të përfitojnë duke ju zgjedhur ju. Por me kaq shumë marka që ofrojnë produkte ose shërbime të ngjashme si ju, teknikat tuaja promovuese mund të […]
Fotografia ka ekzistuar prej shekujsh, për fat të mirë ajo nuk kërkon më një aparat fotografik të gjatë dhe profesional të vendosur për të shkrepur një foto; falë telefonave inteligjentë të cilët janë bërë pjesë përbërëse e jetës sonë të përditshme. Por çfarë lidhje ka kjo me marketingun dixhital? Imazhet në marketingun dixhital Lindja e […]
Është koha për të rimenduar se si të promovoni llogarinë tuaj në Instagram. Pse tani? Sepse evolucioni dhe rritja e shpejtë e platformës do të thotë se ajo që funksionoi në të kaluarën nuk do t’ju sjellë të njëjtin lloj angazhimi sot. Bazuar në statistikat e fundit të Instagramit, hapësira vizuale po bëhet gjithnjë e […]
Marketingu i mediave sociale mund të ndihmojë në rritjen e ndërgjegjësimit të markës, njohjes së markës dhe shitjeve duke përmirësuar marrëdhëniet tuaja me klientët. Një plan cilësor i përmbajtjes së mediave sociale mund t’ju ndihmojë të fitoni më shumë ndjekës dhe të arrini më shumë njerëz. Kur përdoret si duhet, marketingu i mediave sociale mund […]
Dictionary.com e përkufizon marketingun si, “veprim ose biznes i promovimit dhe shitjes së produkteve ose shërbimeve, duke përfshirë kërkimin e tregut dhe reklamimin”. Çfarë është marketingu? Marketingu i referohet çdo veprimi që një kompani ndërmerr për të tërhequr një audiencë drejt produktit ose shërbimeve të kompanisë nëpërmjet mesazheve me cilësi të lartë. Marketingu synon […]
Katër P-të janë një “miks marketingu” i përbërë nga katër elementë kryesorë – produkti, çmimi, vendi dhe promovimi – të përdorura gjatë marketingut të një produkti ose shërbimi. Në mënyrë tipike, bizneset i marrin parasysh katër P-të kur krijojnë plane dhe strategji marketingu për të tregtuar në mënyrë efektive për audiencën e tyre të synuar. […]
Njerëzit janë mësuar të kalojnë më shumë kohë në internet sesa në media konvencionale. Gjatë viteve të fundit, është bërë tepër e vështirë për bizneset që të gjejnë dhe adresojnë audiencën e synuar përmes TV dhe mjeteve të tjera të marketingut të modës së vjetër. Burimet dixhitale po rezultojnë të jenë e ardhmja e marketingut. […]
Reklamimi është një aspekt i marketingut. Ndërsa marketingu është qasja e përgjithshme për të folur me klientët për markën tuaj, reklamimi është zakonisht një formë e paguar e mesazheve e krijuar për të çuar në shitje. Reklamimi mund të jetë afatshkurtër për një promovim të veçantë ose i vazhdueshëm, por zakonisht kërkon një investim financiar. […]