Rregullat e përgjithshme për të bërë faqet tuaja prezantuese të shkëlqejnë janë 4:
- Një titull interesant
- Tërhiqni menjëherë vëmendje me foton apo videon kryesore
- CTA e vetme, e kuptueshme dhe që tregon vlerën tuaj unike
- Përmendja e e karakteristikave dhe përfitimeve që sjell përdorimi i produktit
Cilët janë disa shembuj të denjë të faqeve prezantuese dhe cilat faqe e teprojnë? Po nisim me një shembull të çfarë NUK duhet të bëni.
Faqja prezantuese nuk duhet të jetë e mbushur me kaq informacion. Imagjinoni sikur të njihni dikë për herë të parë, t’ju thotë emrin dhe më pas të fillojë t’ju japë pafund informacion për veten pa u siguruar në asnjë moment që ju doni të dini më shumë rreth tyre. Faqja prezantuese e mëposhtme ndihet e tillë. Edhe nëse informacioni është interesant, për një prezantim të parë është i tepërt dhe i largon vizitorët.
Me eksperiencë shumëvjeçare ne kemi ndërtuar shumë uebsite dhe kemi ndihmuar dhjetëra biznese të avancojnë. Ja disa shembuj “në aksion” të praktikave të mira në faqet e suksesshme që Boost ka krijuar.
Wise Marketing Center
143046 persona kanë vizituar faqen e Wise Group! Faqja e tyre prezantuese ka sjellë shumë regjistrime dhe ka rezultuar në punësimin e qindra të rinjve në Shqipëri. CTA është e thjeshtë dhe e pozicionuar në mes të faqes çka e bën të vështirë të anashkalohet. Shkrimi është bindës dhe vlera e punësimit e qartë: “Paga që ne ofrojmë për ty është 500 Euro dhe shpërblim për çdo arritje”. Aplikimi kryhet në pak sekonda e për personat e interesuar më tej, faqja vazhdon duke treguar konkretisht pse duhet të aplikoni te Wise Marketing Center.
Shell
Kjo është faqja prezantuese e distributorëve zyrtarë të Shell e krijuar nga Boost. Ajo ka pasur 34080 vizitues dhe ka performuar shkëlqyeshëm.
- Videot funksionojnë shumë mirë, duke rritur konvertimin deri në 86%. Për këtë faqe prezantuese, Boost ka përdorur këtë video që tregon qartazi pse vajrat e Shell janë të duhurit
- Shtimi i kredibilitetit me reviews apo në këtë rast përdorimin e logos së Shell dhe ripërmendjen e gjigandit të vajrave
- Tekst dhe qëllim i qartë: prezantimi dhe shitja e vajit Helix, i cili është i përshtatshëm për çdo makinë
Tirana Business Park
Tirana Business Park, projekt i Linder Group, është koncepti unik i ndërtimit të një parku biznesi me standarte gjermane në Shqipëri. Prej muajsh, BOOST kujdeset ekskluzivisht për marketingun dixhital të Tirana Business Park, duke sjellë rezultate dhe bashkëpunime të suksesshme. Një prej tyre është faqja prezantuese e mëposhtme me foto që ndryshojnë për të dhënë një ide të përgjithshme të TBP. Me një regjistrim që kryhet brenda pak sekondash si CTA, ato kanë pasur mbi 50000 vizita dhe qindra interesime.
Ne kemi bashkëpunuar me klientë në industri të ndryshme dhe faqet prezantuese kanë treguar gjithmonë të jenë aset tejet i rëndësishëm për strategjinë e kompanive. Ndiqni strukturën e mësipërme dhe rregullat e faqeve prezantuese dhe do keni sukses në prezantimin e çdo shërbimi.
Reklamimi është mënyra më e lehtë dhe më efektive për të tërhequr vëmendjen te marka juaj. Ndryshe nga format e tjera të marketingut, reklamimi synon grupe njerëzish dhe jo individë dhe zakonisht ekzekutohet përmes llojeve të ndryshme të mediave, duke përfshirë televizionin, radion, gazetën, revistën dhe internetin. Por përveç tërheqjes së vëmendjes së klientëve të […]
Çfarë është marketingu i mediave sociale? Marketingu i mediave sociale nënkupton përdorimin e platformave të mediave sociale si Instagram, Twitter dhe Facebook për të promovuar markën tuaj dhe për të shitur produktin ose shërbimin tuaj. Nëse biznesi juaj del me një artikull të ri dhe planifikoni të promovoni lançimin në mediat sociale, ky është marketingu […]
Një strategji promovimi është thelbësore për pozicionimin e markës tuaj në treg, duke i bërë njerëzit të vetëdijshëm për produktet ose shërbimet që ju ofroni dhe se si ata mund të përfitojnë duke ju zgjedhur ju. Por me kaq shumë marka që ofrojnë produkte ose shërbime të ngjashme si ju, teknikat tuaja promovuese mund të […]
Fotografia ka ekzistuar prej shekujsh, për fat të mirë ajo nuk kërkon më një aparat fotografik të gjatë dhe profesional të vendosur për të shkrepur një foto; falë telefonave inteligjentë të cilët janë bërë pjesë përbërëse e jetës sonë të përditshme. Por çfarë lidhje ka kjo me marketingun dixhital? Imazhet në marketingun dixhital Lindja e […]
Është koha për të rimenduar se si të promovoni llogarinë tuaj në Instagram. Pse tani? Sepse evolucioni dhe rritja e shpejtë e platformës do të thotë se ajo që funksionoi në të kaluarën nuk do t’ju sjellë të njëjtin lloj angazhimi sot. Bazuar në statistikat e fundit të Instagramit, hapësira vizuale po bëhet gjithnjë e […]
Marketingu i mediave sociale mund të ndihmojë në rritjen e ndërgjegjësimit të markës, njohjes së markës dhe shitjeve duke përmirësuar marrëdhëniet tuaja me klientët. Një plan cilësor i përmbajtjes së mediave sociale mund t’ju ndihmojë të fitoni më shumë ndjekës dhe të arrini më shumë njerëz. Kur përdoret si duhet, marketingu i mediave sociale mund […]
Dictionary.com e përkufizon marketingun si, “veprim ose biznes i promovimit dhe shitjes së produkteve ose shërbimeve, duke përfshirë kërkimin e tregut dhe reklamimin”. Çfarë është marketingu? Marketingu i referohet çdo veprimi që një kompani ndërmerr për të tërhequr një audiencë drejt produktit ose shërbimeve të kompanisë nëpërmjet mesazheve me cilësi të lartë. Marketingu synon […]
Katër P-të janë një “miks marketingu” i përbërë nga katër elementë kryesorë – produkti, çmimi, vendi dhe promovimi – të përdorura gjatë marketingut të një produkti ose shërbimi. Në mënyrë tipike, bizneset i marrin parasysh katër P-të kur krijojnë plane dhe strategji marketingu për të tregtuar në mënyrë efektive për audiencën e tyre të synuar. […]
Njerëzit janë mësuar të kalojnë më shumë kohë në internet sesa në media konvencionale. Gjatë viteve të fundit, është bërë tepër e vështirë për bizneset që të gjejnë dhe adresojnë audiencën e synuar përmes TV dhe mjeteve të tjera të marketingut të modës së vjetër. Burimet dixhitale po rezultojnë të jenë e ardhmja e marketingut. […]
Reklamimi është një aspekt i marketingut. Ndërsa marketingu është qasja e përgjithshme për të folur me klientët për markën tuaj, reklamimi është zakonisht një formë e paguar e mesazheve e krijuar për të çuar në shitje. Reklamimi mund të jetë afatshkurtër për një promovim të veçantë ose i vazhdueshëm, por zakonisht kërkon një investim financiar. […]