Në vitin 2017 shpenzimet për reklama native arritën vlerën e 60% të buxhetit të shpenzuar gjithsej për reklama. Reklamat native janë kudo, në motorrët e kërkimit dhe në rrjete sociale. Janë kudo sepse funksionojnë. Çdo vit, gjithmonë e më shumë reklama native shfaqen në ekranin tonë. Ja disa nga reklamat native më të mira të vitit të kaluar.
#1 Të sfidosh dragoin
Land Rover
“Të sfidosh dragoin” nga Land Rover kombinon më të mirën e gjithçkaje në reklamë- tension, një histori të mirë, dhe një kinematografi fantastike. Reklama tregon përpjekjen e parë për të ngjitur 999 shkallët e Portës së Parajsës në Murin e Madh Kinez me makinë. Kjo gjë u realizua nga një pilot i Formula Uno me një makinë Range Rover SUV. Jo vetëm fushatë, por një minifilm i zhanrit aventurë. Reklama tregon vlerat e Land Rover: ekselencë, përkujdes dhe sukses.
#2 Laurel apo Yanny?
VentureBeat
Çdo vit sjell meme të reja. Të kujtohet Laurel apo Yanny që mbajti të zënë për disa ditë botën virtuale? VentureBeat vendosi ta përdorë këtë meme për të promovuar konferencën e tyre për inteligjencën artificiale. Si? Ata përdorën IA për të testuar nëse është realisht Laurel apo Yanny. Më pas promovuan një artikull që tregonte si e bënin këtë gjë. Artikulli përfshinte një CTA për tu regjistruar për konferencën, me një promocion 30% zbritje. Fushata tregon më të mirën e dy botëve: meme virale dhe reklama native, të bëra së bashku për të arritur rezultate maksimale.
#3 Konkurrenca Hyperloop
Space X
Një histori njerëzore e shkëlqyer, teknologji futuristike dhe Elon Musk, të gjitha të kombinuara në një video. Reklama është krijuar nga Altran Engineering, mbështetës të një konkursi studentor të mbajtur në 2018 në kompaninë SpaceX të Elon Musk.
Videoja “Hyperloop: dizenjimi i transportit të së ardhmes?” tregon historinë e studentëve ndërkohë që ato konkurrojnë për të ndërtuar trenin më të shpejtë të nëndheshëm që do ndryshojë të ardhmen e transportit. Promovuar në seksionin e teknologjisë në Finacial Times, ajo është një histori frymëzuese e “munden” apo “nuk munden”.
#4 Rritja e supernjeriut
Mercedes Benz
Mercedes realizon mrekullisht reklamën native me “Lindja e supernjeriut”. Ajo paraqet teknologji të ndryshme që po na transformojnë ne njerëzit e zakonshëm në “superhumanë”. Kjo lidhet me sistemin inteligjent të drejtimit, një veçori e re e makinës Mercedes Benz E-class.
#5 Njih vajzat e tua – Ndërgjegjësim për kancerin e gjirit
Susan G Komen & Ad Council
Kur një reklamë native përdoret për një kauzë, kjo është akoma më mirë! Shiko këtë fushatë për të ndërgjegjësuar për kancerin e gjirit gratë afrikano-amerikane në SHBA. Quhet “Njih vajzat e tua” dhe është një përqasje miqësore drejtuar audiencës së targetuar. Duke klikuar, kalon te një website informues me këshilla shëndetësore dhe histori personale mbi rrezikun e kancerit, faktorët e riskut etj. Është një shembull perfekt se çfarë ndodh kur çështje të rëndësishme sociale ndeshen me praktikat më të mira të reklamave native.
#6 Projekti “Lumi jeshil”
Eni Energy
E bukura e përmbajtjes së reklamave native është që mund të përfshish thuajse gjithçka. Ky shembull nga Eni, konglomerati i naftës, përdor shumë lloje të kontentit- imazhe, video, tekst, harta, audio, histori personale- të bashkuara në një format frymëzues. Promovuar nëpërmjet reklamave native në CNN, fushata fokusohet në një program zhvillimi për të rritur bujqësinë dhe blegtorinë në Nigeri.
#7 “Rishkrimi i shkëlqyer” – Rimendimi i inovacionit
KPMG
KPMG, një nga katër firmat më të mëdha të kontabilitetit, me fushatën e tyre të promovuar në Forbes, eksploruan pyetjen sesi bota është “rishkruar” në një epokë post-inovacion. Pamja dhe ndjesia e fushatës është ultra moderne, me nje ekperiencë të pasur që përfshin artikuj, video dhe perspektiva. Ashtu sikurse titulli, fushata është një rishkrim i konceptit native, duke e çuar eksperiencën e kontentit në një nivel të ri sofistikimi.
Në qendër të reklamave native diçka qëndron gjithmonë- një super histori. Shembujt e mësipërm janë thjesht një shije që na shton urinë për inovacion dhe kreativitet. Për herë të parë Boost sjell reklamat native që do ndryshojnë përgjithmonë botën e marketingut në Shqipëri. Bëhu pjesë e revolucionit dixhital.
Adaptuar nga Outbrain
Reklamimi është mënyra më e lehtë dhe më efektive për të tërhequr vëmendjen te marka juaj. Ndryshe nga format e tjera të marketingut, reklamimi synon grupe njerëzish dhe jo individë dhe zakonisht ekzekutohet përmes llojeve të ndryshme të mediave, duke përfshirë televizionin, radion, gazetën, revistën dhe internetin. Por përveç tërheqjes së vëmendjes së klientëve të […]
Çfarë është marketingu i mediave sociale? Marketingu i mediave sociale nënkupton përdorimin e platformave të mediave sociale si Instagram, Twitter dhe Facebook për të promovuar markën tuaj dhe për të shitur produktin ose shërbimin tuaj. Nëse biznesi juaj del me një artikull të ri dhe planifikoni të promovoni lançimin në mediat sociale, ky është marketingu […]
Një strategji promovimi është thelbësore për pozicionimin e markës tuaj në treg, duke i bërë njerëzit të vetëdijshëm për produktet ose shërbimet që ju ofroni dhe se si ata mund të përfitojnë duke ju zgjedhur ju. Por me kaq shumë marka që ofrojnë produkte ose shërbime të ngjashme si ju, teknikat tuaja promovuese mund të […]
Fotografia ka ekzistuar prej shekujsh, për fat të mirë ajo nuk kërkon më një aparat fotografik të gjatë dhe profesional të vendosur për të shkrepur një foto; falë telefonave inteligjentë të cilët janë bërë pjesë përbërëse e jetës sonë të përditshme. Por çfarë lidhje ka kjo me marketingun dixhital? Imazhet në marketingun dixhital Lindja e […]
Është koha për të rimenduar se si të promovoni llogarinë tuaj në Instagram. Pse tani? Sepse evolucioni dhe rritja e shpejtë e platformës do të thotë se ajo që funksionoi në të kaluarën nuk do t’ju sjellë të njëjtin lloj angazhimi sot. Bazuar në statistikat e fundit të Instagramit, hapësira vizuale po bëhet gjithnjë e […]
Marketingu i mediave sociale mund të ndihmojë në rritjen e ndërgjegjësimit të markës, njohjes së markës dhe shitjeve duke përmirësuar marrëdhëniet tuaja me klientët. Një plan cilësor i përmbajtjes së mediave sociale mund t’ju ndihmojë të fitoni më shumë ndjekës dhe të arrini më shumë njerëz. Kur përdoret si duhet, marketingu i mediave sociale mund […]
Dictionary.com e përkufizon marketingun si, “veprim ose biznes i promovimit dhe shitjes së produkteve ose shërbimeve, duke përfshirë kërkimin e tregut dhe reklamimin”. Çfarë është marketingu? Marketingu i referohet çdo veprimi që një kompani ndërmerr për të tërhequr një audiencë drejt produktit ose shërbimeve të kompanisë nëpërmjet mesazheve me cilësi të lartë. Marketingu synon […]
Katër P-të janë një “miks marketingu” i përbërë nga katër elementë kryesorë – produkti, çmimi, vendi dhe promovimi – të përdorura gjatë marketingut të një produkti ose shërbimi. Në mënyrë tipike, bizneset i marrin parasysh katër P-të kur krijojnë plane dhe strategji marketingu për të tregtuar në mënyrë efektive për audiencën e tyre të synuar. […]
Njerëzit janë mësuar të kalojnë më shumë kohë në internet sesa në media konvencionale. Gjatë viteve të fundit, është bërë tepër e vështirë për bizneset që të gjejnë dhe adresojnë audiencën e synuar përmes TV dhe mjeteve të tjera të marketingut të modës së vjetër. Burimet dixhitale po rezultojnë të jenë e ardhmja e marketingut. […]
Reklamimi është një aspekt i marketingut. Ndërsa marketingu është qasja e përgjithshme për të folur me klientët për markën tuaj, reklamimi është zakonisht një formë e paguar e mesazheve e krijuar për të çuar në shitje. Reklamimi mund të jetë afatshkurtër për një promovim të veçantë ose i vazhdueshëm, por zakonisht kërkon një investim financiar. […]